El sem hiszem ,hogy 18 évesen fogok megházasodni. A gyereket késöbbre tervezzük. Az biztos ,hogy Bence elmegy dolgozni és én pedig megyek egyetemre. Így beszéltük meg. Addig még a szüleink nél fogunk lakni, amíg nem tudunk venni egy házat vagy lakást. Kicsit furcsa lesz de megoldjuk mert azért mégis csak házasok leszünk de igazából 5 percre lakunk egymástól.
- Emma? Itt vagy?
- Jah persze! Kicsit elkalandoztam.
- Hát azt látom. Na, de felkészültél?
- Igen, fel!
- Akkor hívhatom apát?
- Persze húgi hívd .
- Biztos?
- Biztos!
- Okés egy perc.
Na itt is vagyunk.- Na lányom ? Kész vagy ?
- Kész!
- Akkor induljunk!
Elindultunk és meg is szólalt a zene. Kinyitódott az ajtó. Elöl ment Réka és anya aki fogta Rékát és közben dobálták a rózsaszírmokat.
1 órával később
El se hiszem ,hogy már nem menyasszony vagyok hanem feleség. Már itt ülök a férjemmel és hallgatjuk a beszédeket.
- Emma ? Jól vagy? : szólt Bence amikor oda néztem férjem félelem teli szemeivel találkoztam. - Ugye nem bántad meg?- Mi ? Dehogy! Hogy kérdezhet ilyet?!
Csak elgondolkodtam.- Egy kicsit meg ilyedtem.
- Nem bánnám meg soha!
- Remélem.
- Szeretlek.
- Én is.
Bence 23 éves koráig nem szeretne apa lenni. Én pedig nem szeretnék anya lenni még.
- Igyunk Emmára és Bencére!: kiáltja apa.
- Köszönjük! : mondtuk egyszerre Bencével.
1 évvel később
Hát nagyon nem így terveztem az életem. Itt állok és nyugtatom Lillát aki konkrétan zokog. Lilla és Milán újra együtt vannak és úgy látszik ,hogy Lilla terhes a bátyámtól.
Elsem hiszem.- Szerinted mit fog szólni? Kidob vagy elhagy? Magamra hagyna a picivel? Mit tegyek Emma?
- Figyel. Nem tudom mit fog szólni de az biztos ,hogy mi Bencével melleted állunk ha kell ha nem! Jó? És ha magadra is hagyna biztos ,hogy 8 emberre számíthatsz!
- Kikre?
- Ránk Bencével, a családra és a szüleidre biztos ,hogy számíthatsz! Tudod jól,hogy te vagy a 5. gyerek nálunk! Anyáék is úgy tekintenek rád mintha a saját gyerekük lennél! Réka és Lili is testvéreként néznek fel rád!
- Köszönöm! : mondta Lilla majd megölelt. És ott zokogott a vállamon.
- Ne köszönj meg semit! Azon gondolkodj ,hogy mondod el Milánnak vagy ,hogy mikor mondod el?
- Azt se tudom ,hogy egyátalán elmondom- e neki!
- Persze ,hogy elmondod! Nem tudod egész végig titkolni! Meg fog látszani! Elöször is elmegyünk egy nőgyógyászhoz! És megtudjuk ,hogy ténylegesen babát vársz - e! Ez az első lépés! Ha igen meg kell tudni ,hogy egéségesek vagytok - e ! És kérünk egy ultrahang képet majd utána elmegyünk egy boltba veszünk egy kicsi ruhát becsomagoljuk bele rakjuk a képet meg a tesztet. Okés?
- Jó! Köszönöm, hogy itt vagy nekem!
- Ez természetes ! Te is ezt tennéd nem ?
- Deh.
- Na látod ! Tudsz te mosolyogni ha szeretnél!
De most kérünk időpontot!- Jó! Máris hívom az orvost!
Jónapot doktornő! Szeretnék időpontot kérni! Hát az a gyanúnk ,hogy babát várok és szeretnénk megtudni ,hogy ez igaz - e és ha igen akkor ,hogy egészséges - e.
Igen értem ! És köszönöm szépen! Viszhall.- Nah?
- Mára kaptunk időpontot.
- És mikorra?
- 2 óra múlva. Eltudsz kísérni?
- Persze! El is viszlek! Nem gyalogulunk ! Nem azért szereztem meg a jogsim ,hogy gyalogoljak!
- Köszönöm!
- Ne köszönj meg már mindent mert írítál!
- Bocs.
- Nah ,haladunk! Már másodjára mosolyogsz!
Mikor jön haza Milán ?- 1 óra múlva! Addig mit csináljunk? Nem tudok most a szemébe nézni!
-Elmegyünk hozzánk! Bence késöbb megy haza szóval ott leszünk addig amíg nem indulunk el. Okés?
- Jó.
- De.. ha terhes vagy akkor ,hogyan hozzuk be a becsomagolt ruhát tesztet és képet ha itthon lesz?
- Visszamegy dolgozni csak haza szokott jönni.
- Te! És nem kérné meg a kezed?
- Mi? Tervezi?
- Mi ? Honnan tudjam? De amúgy meg vicceltem! Csak ,hogy ne legyél ilyen boldogtalan!
- Kösz! De azért nem 19 évesen terveztem anyuka lenni!
- Jó de én meg nem 18 évesen szerettem volna férhez menni de látod nem bántam meg egy percét se!
- Jó bocsi!
- De ha terhes is vagy akkor se fogod hidd el megbánni egyetlen egy percét se ! Ígérem!
- Remélem! De készülődjünk mert már csak 15 perc és haza ér Milán!
- Húh ! Ilyen gyorsan megy az idő?! Akkor gyerünk a szobába!
- Jó!
- Na! Egy kicsi smink és egy egyberuha?
- Jó!
- Okés akkor visszük mert nincs túl sok időnk! Hol találok táskát? Mert a házatokban semmit se találok az biztos !
- A gardróban van egy utazós kicsi táska!
- Okés megvan! Komolyan olyan nagy ez a ház! Nem lehet néha semmit se megtalálni de legalább ez megvan! Na gyerünk ! Siessünk! Mi kell még?
- Szerintem ennyi!
- Papírjaid? Ha kellene!
- Benne vannak a táskába ! De mennyünk már !
- Okés . Gyere. Hozom a táskákat!
- Oké ..
- Meg ne köszönd mert kiugrok az ablakon !
- Hát mivel csak egy emeletes a ház lehet nem lesz semmi bajod de ha lehet ne tedd meg!
- Ez igaz menjünk!
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...