Egész napot velük töltöttem átmentünk Lilivel Lillához és Bencéhez. Estig ott voltunk és meg ünnepeltük a szülinapom.
Lillától egy bögrét kaptam amin egy közös képünk volt. Bencétől egy olyan pulcsit amin egy közös képünk van és neki is ugyan ilyen van. Lilitől egy képkereket amiben egy csomó közös képünk van. Meg még csokikat kaptam de azt közösen megettünk .Nagyon sokat nevettünk ,beszélgettünk nagyon jól éreztük magunkat.Este 8 órakkor elindultunk.
15 percre lakunk Lilláéktól szóval gyorsan hazaértünk.
- Megjöttünk! : kiáltottuk egyszerre Lilivel.
- Hol az Istenben voltatok? : kérdezte anya szigorúan
- Szép még most sem emlékeztek rá ! Lili menj fel létszíves ! : mondtam majd Lili felment.
- Szóval kislányom hol voltatok egész nap ?
- Ha nem vették volna észre akkor csak szólók ma van a születésnapom de mindegy már nem számít! Hagyatok békén!
- Jaj kislányom ne haragudj teljesen kiment a fejünkből!
- Nem kell haggyátok ! Már úgy is mindegy! Nem alszok itthon ! : ezt kimondtam felmentem a szobámba összepakoltam pár dolgot majd átmentem Lilihez,hogy megmondjam nem alszom ma itthon ne izguljon adtam neki puszit majd elindultam. Lementem és becsaptam a bejárati ajtót.
Felhívtam Lillát ,hogy nem - e aludhatok ott náluk?
- Szia Lilla ! Nem aludhatnék ott nálatok?
- Szia ! Mi a baj ?
- A szüleim amikor hazaértünk még mindig nem tudták,hogy ma van a születésnapom. De miután elmondtam nekik ,hogy ma van próbáltak egy bocsánatkéréssel kiengesztelni. De nem sirekült neki úgy döntöttem,hogy nem alszik otthon. Ott állíthatók nálatok?
- Jézusom, Persze te mindig itt aludhatsz. Gyere nyugodtan kinyitom az ajtót és gyere fel.
- Rendben köszönöm te vagy a legjobb barátnő a világon.
- Te is na gyere
- 5 perc és ott vagyok
- Rendben várunk Szia
- Szia : miután leraktam a telefont tovább sétáltam.Elértem Lilláék házához úgyhogy bementem. Majd belebotlottam Bencébe.
- Szia !Hát te szívem ? Hogy hogy itt vagy?
- Szia manó! Itt alszok!
- Nah, de mi baj?
- A szüleim! Mikor hazaértem még mindig nem tudták ,hogy ma nekem van szülinapom. De miután elmondtam kiakartak engesztelni egy bocsánatkéréssel. Mondtam nekik,hogy nem alszok otthon!
- Sajnálom! Gyere menjünk aludni!
- Nem, nem és nem, Emma hozzám jön aludni! : mondta Lilla
- Nem hugi nekem a barátnőm!
- Nem is beszéltük azt ,hogy a barátnőd vagyok! : mondtam
- Hát akkor itt az ideje! Emma leszel a barátnőm?
- Igen ! De sajnálom kicsim Lillánál alszok! De szeretlek !
- Ez az na gyere Emma ! Menjünk ! Bence te meg menjél egyedül aludni! : mondta Lilla kicsit csipkelődősen.
- Ne már Emma ! Létszíves!
- Emma hozzám jön na gyere! : ragatta meg a kezem Lilla .
- Ezt még megbeszéljük ám ! Nem úszod meg Emma és te se Lilla! : mondta Bence egy kicsit mérgesen. Valamin nagyon gondolkozik. De min?Sziasztok remélem tetszett. Hamarosan kövi rész. Vigyázzatok magatokra Puszi ♥️
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...