11 rész

5.1K 113 1
                                    

- Lillaaaaaa!! : Támadtam le a legjobb barátnőm.
- Mi az ? Na mit mondott?
- Azt mondta,hogy örült neki.
- Nah, az jó !: Mondta Lilla nem tudom hogyan mondja el neki,hogy a bátyám szerinti őt
- Figyi ha az én helyzetem meg újult  akkor most a tiéd jön.
Na kit szeretsz, kibe  vagy szerelmes?
- Hát tetszik valaki de az a baj,hogy lehet, hogy ő neki nem tetszem. Annyi,hogy ugyan az a helyzet mint veled.
- Ó ismerős! Na és ki a szerencsés?: Nagyon kíváncsi voltam,hogy ő is a tesómba szerelmes.
- Hát a bátyád. Létszives  ne akadj ki!
- Hogyan akadnék ki ? Nagyon örülök neki. Na most pedig átmész hozzá és elmondasz neki mindent! Gyerünk! : parancsoltam neki.
- Köszi,hogy nem akadtál ki. Okés megyek de biztos,hogy jó ötlet?
- Persze! Na Indulj!
- Okés!
Miután kiment Lilla nagyon izgultam.

Lilla szemszöge

Nagyon izgultam, hogy  mit fog szólni Milán. Nagyon régóta szerelmes vagyok Milánba. De soha nem mondtam el senkinek se. Bekopogtam.
- Szia bejöhetek? : kérdeztem hátha bejöhetetek és nem zavarok
- Szia persze gyere nyugodtan
- Okés köszi. Ő figyi tartozók egy vallomással!
- Ő... mondjad
- Figyi nagyon rég óta szerelmes vagyok beléd és nem tudtam,hogyan mondjam el...: fejeztem volna be de megcsókolt és én visszacsókoltam.

Beszélgettünk utána és elmondta,hogy ő is szerelmes belém. Miután beszélgettünk vissza mentem Emma szobályába és mindent elmondtam neki.
Nem hitte el,hogy mi is összejöttünk.

Emma szemszöge

El sem hiszem,hogy összejöttek. Lilla eldöntötte,hogy ma nem megy haza itt maradt és tartunk egy csajos estét Bence is átjön és Lili egyik barátnője is így senki nem lesz egyedül. Bence Milánnál lesz. Csináltunk popcorn és kiválasztottunk egy filmet de azelőtt mindenki elment fürödni nagyon gyorsan elment ez a nap is. Miután mindenki zuhanyzott lementünk a nappaliba vittünk le 6 db takarót és betakaróztunk. Megnéztük a "Malac a pácban"
című  filmet. A tesóm és a barátnője választotta mi valami mást szerettünk volna de mivel ők a kisebbek ezért ők választanak.
Elaludtunk mind a 6 - an a kanapén mindenki-mindenki ölében feküdt.

Reggel mikor felébredtünk még mindig a kanapén feküdtünk. Mivel Lilla és én ébredtünk csak fel ezért elmentünk reggeliket gyártani. .........

Sziasztok köszi hogy elolvastátok az újabb részt. Remélem tetszett. Vigyázzatok magatokra Puszi ♥️

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now