29 rész

2.4K 62 1
                                    

Arra ébredtem,hogy egy teljesen sötét szobában vagyis pincében vagyok. A zsákot levették rólam de a szám be volt kötözve.

- Na látom felébredtél!
Hát ő megmit keres itt ?mit keres itt Kata? Mit tettem ellene?

- Mmmmh! Próbáltam megkérdezni ,hogy mit akar !
- Á szóval vegyem le!

- Mmmh

- Na így már jobb?

- Sokkal! Mit akarsz tőlem ? És mit keresek itt?

- Egyszerre csak egy kérdés!
Szóval válságdíj, miatt vagy itt! Itt senki se talál meg! Nyugi!

- Mit tettem ellened?

- Jah te semmit! De a tesód igen!

- Mi ? Melyik ?

- Milán!

- Mi? Miért
- Lekoptatott a kis barátnőd miatt!: kiabált rám

- Húh de nagy gond ! Talán azért mert őt szereti? És nem téged! Fogad el oké?

- Mi? Engem szeret nem őt!

- Te neked valami bajod van! Komolyan mondom!

- Mit mondtál? Esetleg szeretnél egy vágást szívesen adok!: vett fel az asztalról egy kést! Mi? Ez elmebeteg! Az már biztos!

- Nem kell köszi! Mit csináljak ,hogy elengedj?

- Jah semmit nem kell csinálnod, szépen várunk!

- Mi mégis meddig?

- Napok,hetek,hónapok!

- Mi ? Miért?

- Amíg nem hallom a híreket ,hogy eltűntél és keresnek addig itt maradsz szépen és nem mész ki innen! Nincs kiút sehol! Csak szólok! Jah és addig várunk amíg nem hallom ,hogy haza jöttek a Milán - ék New York - ból!

- Ne kérlek engedj ki és komolyan mondom ,hogy nem mondok senkinek semmit se! Ígérem!

- Azt hiszed beveszem ! Haha. Nem ! Nem fogom bevenni! Szépen itt maradsz amíg meg nem szerzem Milánt ! Megértetted?

- Te egy idióta vagy komolyan mondom! Igen megértettem!

- Akkor jó ! Holnap jövök ! Jah és hozok kaját de lehet nem ! Na sziaaa

- Rohadj meg!

Nem tudom mit csináljak itt. Minden sötét és egy - két bútor bukkan fel a szobában. Van egy ágy, egy asztal, egy szekrény és egy tükör. Semmi extra.

Reggel

Este rá feküdtem az ágyra és ott aludtam el. Nagyon fáj a fejem. Nem tudom , hogy mikor jön Kata de valamit ki kell találnom hogy hogyan fogok kijutni innen.
Hallottam ,hogy nyílik az ajtó és hát nem Kata jött hanem egy fiú?!

- Szia. : szólalt meg a fiú

- Szia

- Hogy aludtál?

- Ahhoz képest ,hogy elraboltak és hasogat a fejem ahhoz képest jól!

- Hozzak gyógyszert?

- Azt megköszönném !

- Okés mindjárt jövők!

- Itt várok!

Sziasztok tudom ,hogy rövid lett! Sajnálom sokat tervezek még írni ebbe a könyvembe meg a másikba is! Próbálok több rész hozni és persze hosszabat is ! Hétköznap jönnek ide részek a másik könyvhöz pedig hétvégén jönnek részek! Vigyázzatok magatokra Puszi ♥️

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now