Bence ált előttem. Éppen kopogni szeretett volna. Amint megláttam a nyakába ugrottam és jó szorosan megöleltem. Amit ő viszonzott is. Bementünk a szobámba és elmondtuk egymásnak mindent,hogy mi érzünk egymás iránt. Azt mondta,hogy ő 1 éve nem barátként tekint rám. Úr Isten és ő ezt kimondta a saját szájával.
Én is elmondtam,hogy mit érzek iránta és összejöttünk vagyis megpróbáljuk. De mindegy is az a lényeg,hogy itt van velem. Felhívtam Lillát és azonnal átjött Lilit is áthívtam mert mégis csak a húgom és olyan mintha a legjobb barátnőm lenne.Miután Lilla is megérkezett elkezdtem mindent részletesen elmondani.
- Ú csajszi nagyon örülök,hogy végre észhez tértetek akkor rólad beszél amikor még nem került a kórházba egy vacsora során megkérdezték a szüleink tőlünk,hogy tetszik- e valaki nekünk? És Bence azt mondta,hogy szeret valakit de nem tudja,hogyan mondja el neki nagyon örülök Úr Isten!: Mondta Lilla nagyon nagy kő esett le a szívemről,hogy örül neki. És az is nagyon jó , hogy mesélt rólam a szüleinek nagyon jóba vagyok velük. Mindig amikor megyek Lillához akkor csak bemegyek a házba de Lilla és Bence is ezt csinálja nálunk az ő ötletük volt mi meg bele egyeztünk.
- És hugi te mit szólsz ehhez ? Tudod ,hogy a te véleményed is számít nekem! Mert nagyon szeretlek!
- Én is nagyon örülök főleg annak ,hogy elmondtad már csak Milnánnal kell beszélned erről az egészről! : Mondta Lili. BASSZUS ez nekem le se esett. Milánnak is tudnia kell róla. A szüleim meg majd megtudják ha valaha haza jönnek már csak 4 nap és jönnek haza végre.
- Ú Basszus nekem ez teljesen kiment a fejemből: mondtam
- Akkor menj beszélni vele! : Mondta Lili
- Jó lenne csajszi! : Mondta a legjobb barátnőm
- Oké! : Mondtam és már indultam is. Bence már haza ment.Milán szemszöge
- Szia . Beszélhetnénk ? : Jön le Emma látom rajta ,hogy fontos. Nagyon is vagyis neki nem tudom ,hogy mi az de ha neki fontos akkor oké
- Szia persze gyere ülj le! : Mondtam és helyet is foglalt az ágyamon én pedig felültem és leraktam a telómat.
- Szóval! Figyi Bencével beszéltünk és kiderült,hogy ő már 1 éve nem barátként tekint rám és én se barátként tekintek rá. És hát ,hogy azt mondjam összejöttünk. Ugye neked nem probléma ? : Kérdezte azta nekem le se esett ,hogy ők szeretik egymást. Miért nem mondta el nekem Bence ?
- Huha Azta! Miért lenne baj? Amúgy ha itt tartunk rá kérdeznél Lillára,hogy áll a fiúk terén mert nekem nagyon bejön Létszives !: Igazából örülök neki még minden de nekem Lilla jön be. Nagyon szeretem öt remélem ő is engem.
- Úr Isten köszönöm! Igen rá kérdezek de akkor innentől mindent megbeszélünk??
- Persze! ; Mondtam. Nagyon hiányzott már Emma őszintesége és azt kell ,hogy mondjam az utóbbi időben mióta nincsenek itthon a szüleink nem segítek neki olyan sokat. De ő mindig kitakarítani az egész házat még az én szobámat is. Amit soha nem halálok meg neki.
- Akkor megyek és beszélek Lillával
- Oké köszönöm: mondtam majd megöleltem ő meg vissza majd kiment az ajtón.Emma szemszöge
Nagyon örülök, hogy Milán elfogadta ,hogy Bence és én egypárt alkotunk. De nem hittem a fülemnek,hogy Milán szerelmes a legjobb barátnőmbe Lillába. Azonnal elkezdtem kérdezni Lillát.....
Sziasztok remélem,hogy tetszett ez a rész. Hamarosan jön a következő remélem várjatok. Vigyázzatok magatokra Puszi ♥️
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...