41 rész

2.1K 52 1
                                    

Milán szemszöge

Itt vagyok a korházban és várok ,hogy jöjjön egy orvos és megmondja ,hogy hogy van Lilla. Az anyukájának már szóltam és Emmáéknak is azt mondták hamarosan itt vannak. Nagyon remélem ,hogy semmi baja sem lesz Lillának és a picinek

2 órája ülök itt már mindenki itt van és ők is várják az eredményt.
Esküszöm,hogy ha megtalálom azt az embert aki ezt tette akkor nagyon megfogja bánni!

- Doktor úr ! Hogy van a lányom?

- Önök Lilla Walker hozzátartozói?

- Igen!

- Rendben! Nos , Lilla kisasszonynak nincs semmi baja! Se a babának! Pihenésre van szüksége méghozzá nagyon sokra! Enyhe agyrázkódása van!
Bemehetnek hozzá de ne maradjanak sokáig bent!

- Hála az égnek! Köszönöjük szépen!

- Nagyon szívesen!

Nagy kő esett le a szívemről ,hogy semmi baja a picinek és Lillánnak se.
Remélem arra emlékszik vagy látta, hogy mi történt! Nem tudom ,hogy megbotlott- e vagy valaki szándékosan vagy nem szándékosan lelökte volna.

- Kislányom! Hogy vagy?

- Lilla annyira agódtunk érted!: mondta Emma

- Hogy van a pici? Nekem nem mondtak semmit!

- Kicsim jól van a baba! Minden rendben ! Enyhe agyrázkódásod volt! De azt mond el kérlek ,hogy kitette! : mondtam. Kezdtem elveszteni a türelmem , nagyon kíváncsi vagyok ,hogy ki tette ezt Lillával.

- Hála az égnek! Kata, Kata volt az! Mentem fel ,hogy kinyissam az ajtót és egyszer csak elém állt és meglökött. Síkítottam majd csak annyit vettem észre ,hogy ordibálsz a telefonba és utána képszakadás! : amint Lilla elmondta hogy ki tette borzasztó nagy düh fogott el! Hogy tehetett ilyet Kata?! Értem én, hogy még mindig szeret de én mást szeretek és mással szeretném leélni az életem!

5 nappal később

5 teljes napon át nem mozdultam el Lilla mellől ! Mindent én csináltam. Főztem ,mostam ,
takarítottam. És lestem minden kívánságát Lillának és a babának is. Ma átjön Emma és Lili én pedig elmegyek Katához! Megszeretném beszélni vele ezt az egészet! Szeretném tudni ,hogy miért tette ezt!

- Nah akkor én megyek is ! Majd jövők! Sziasztok!

- Hova mész?

- Van egy kis dolgom!

- De ne csinálj semmi hülyeséget!

- Rendben , na sziasztok!

- Szia!

- Szia!

- Szia!

25 percel késöbb

Itt állok Kata háza elött és várom ,hogy kijöjjön
Nyílik az ajtó majd kilép rajta.

- Milán! Micsoda meglepetés! Gyere beljebb!

- Szia Kata! Nem jó kedvemből jöttem ! Hidd el!

- Hallottam ,hogy mi történt Lillával ! Nagyon sajnálom! Kérsz valamit?

- Ne hazudj ! Mindet tudok! Hogy te lökted le a lépcsőről ! Miért?!

- Nem tudom miről beszélsz!

- Jaj , ne csináld már!

- És ha igen? Akkor mi van? Nem lett semmi baja!

- Hát örülj neki! Ha meghall a baba? Akkor mi lett volna? Bőrtönbe kerülsz!

- Lilla terhes?

- Igen az!  Szóval ? Miért lökted le?

- Mert engem kellett volna ,hogy megkérj! Nem azt a szajhát!

- Ne mert így beszélni vele! Te komolyan mondom ,hogy diliházba kellene menned!

- Úgy beszélek ebbe a házba ahogy akarok! Mert ez az én házam! Neked kéne dili házba menned!

Eközben
Lili szemszögéből

Beszélgettünk az esküvő részleteiről mikor jött egy üzenetem.

Feladó: Keszi

Üzenet: Szia Lili! A megszokott helynél 20 perc múlva találkozunk! Ott lesz mindenki! Tudod mi lesz ha késel! Puszi Keszi.

Keszi abba a bandába van bent amibe én is. Ez az a banda ami minden hülyeségben benne van.
Nagyon szeretek ebbe a bandába lenni. De ha késel vagy nem tartasz be valamit kapsz egy büntetést aminek nincs jó vége. Ezt a büntetést bedig a “főnök„ vagyis Rick mondja meg ,hogy mit csinálj. Rick nagyon jó fej szokott lenni de amikor valaki késik vagy nem csinál meg akkor teljesen más ember lesz.

- Figyeljetek ! El kell mennem!

- Hova mész?

- Találkozom valakivel! Akkor én megyek is Sziasztok!

- Anyáék tudják?

- Nem ! De amit nem tudnak nem fáj nekik! Nah sziasztok!

- Ne keveredj semmibe se!

- okés!

- Szia.

- Szia hugi. Vigyázz magadra!

- Oksi helló!


A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now