-Ja, hogy az te voltál.-szólalt meg végül, mint aki most világosodott meg, nekem pedig ezzel szinkronban darabokra tört az önbecsülésem, meg asszem a szívem is. A számba haraptam, hogy elvezessem valahova a szellemi fájdalmat, de nem jártam sok sikerrel. Az egész helyzet feszített belülről. Ordítani akartam, törni-zúzni, elpusztítani mindent, ami az utamba kerül és aztán megkönnyebbülten rogyni össze, azonban nem tehettem. Nem mutathattam ki az érzelmeimet egy ilyen jéghegynek, mint Taehyung.
Viszont a szituációt és az azzal járó kínos szemkontaktust, mivel nem voltam képes máshova nézni az arcán kívül, ő pedig nyugodtan állta a tekintetem a kisebb Kim törte meg, mintha már szokásunká vált volna, hogy én, a nagymenő Suga égek be minden egyes alkalommal, azzal, hogy a tányért a pultra csúsztatva befejezettnek nyilvánította a reggelijét.
-Megeheted, meg alapozózd le a nyakad.-utalt még távozóban a félig meghagyott szenyára, aztán kiment a konyhából.
-Kösz, hogy megengeded.-puffogtam magam elé sértődötten.-Amúgy is idősebb vagyok, azt eszek, amit akarok.-csak azzal nem számoltam, hogy a duzzogásomat az éppen elsétáló Taehyung is végighallgatja.
-Komolyam mondtam, mert különben csak odarohad.-eresztett meg hátra egy gyerekes boxy vigyort, amivel a történtek után nem nagyon tudtam mit kezdeni. Durvább hangulatingadozásai vannak, mint egy piros napokat élő tizenéves lánynak. Az egyik pillanatban még kijelenti, hogy az együtt töltött éjszaka, amin amúgy a jóég tudja mi történt neki semmit nem jelentett, még csak mélyebb nyomot sem hagyott, aztán itt villantja rám a 2000 wattos mosolyait.
A számat rágcsálva figyeltem, ahogy felmegy a lépcsőn, majd eltűnik a szobájában. A még meleg kajájához csak akkor mertem hozzányúlni, amikor biztos volt, hogy nem jön vissza.
Azóta eltelt 5 nap Taehyungot jóesetben minden találkozást összeadva jó, ha láttam 10 percre, mert minden este olyan 7-8 óra tájban lelépett valahova, gondolom megkúrni Jeont, aztán hajnalban valamikor hazaesett, de pontos időt nem tudok, mert mindig csak arra keltünk, hogy a fiatal fiú a szobájában alszik. De úgy, mintha elaltatták volna egy műtéthez, semmire sem reagált, amíg magától fel nem kelt.
Bármennyire is rossz érzés volt minden erőmmel azon voltam, hogy ne foglalkozzak vele. Egyáltalán. Itt jött a képbe Jennie, az elterelő hadművelet. Úgy volt, hogy lefekszem vele, amikor a barátnőivel áthívtuk őket és igazából el is jutottunk valameddig, mármint egyikünket sem takarta semmi, meg a csaj már el is élvezett az ujjazásomtól, de a farkam, mintha kikapcsolt volna: nem volt hajlandó felállni. Jennienek azt mondtam, olyan részeg vagyok, hogy nem tudok megkeményedni, szóval ezzel nem volt probléma, még a többieknek is bekamuzta, hogy történt köztünk valami, azonban Taehyung még mindig ott sétafikált minden másodpercben az agyamban.
Már megkértem Yoongst(igen így neveztem el a hetero ellenes énemet, aki szexuálisan atraktálódik a kis Kimhez), hogy nyírja ki magát és vigye magával az imádata tárgyát is, de nem engedelmeskedett, hanem gúnyosan kiröhögött, aztán mindenféle mocskos 18+os jeleneteket vetített az agyamba rólam és Taehyungról, vagy ahogy ő nevezi 'Taeről'. Komolyan a pornhub a gondolataimhoz képest lófasz se volt, amik ott történtek kettőnk között.
Utáltam magam emiatt, szóval ennek kompenzálása képpen vadabban kezdtem bulizni, mint bárki a társaságból. Ha valaki ivott egy üveggel nekem kettő kellett és így tovább és így tovább. Nagyon sok volt a kiesett, homályos időszak, például szégyenemre egyszer újra Taehyung ágyában ébredtem fogalmam sincs honnan érkezhettem, de a kisebb Kim ott szuszogott mellettem a nyakán az idegesítően szembeötlő szívásfoltokkal. Nem ölelt át, mint a másik 2 éjszaka, hanem tüntetően hátat fordított nekem, mintha ignorálná a tényt, hogy létezem és ott vagyok mellette.
YOU ARE READING
I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅
Fanfiction10 nap. 1 nyaraló. 5 fiú. Kim Taehyung, Kim Namjoon öccse életét a suliban mindenegyes nap megkeserítette a bátyja és annak haverjai, azonban kénytelen lesz 10 napig együtt élni velük a nyaralóban. Viszont Tae a fél éves karantén alatt, amíg az is...