2. évad 18. rész

913 64 9
                                    

A fejemet oldalasan az idősebb fiú hátának döntve figyeltem a mellettünk elsuhanó város sárgás fényeit. Most autók sem közlekedtek olyan sűrűn, így a folyópart menti hosszú egyenes szakaszon Jungkook egy kicsivel a megengedett sebesség fölé ment, ami felpezsdítette a vérem. A háza világítását visszatükrözte a fodrozódó víz, így olyan volt, mintha mindenből kettő lett volna.

  Végül az utunk egy kisebb dombtetőre vezetett, ahonnan az egész városra gyönyörű panoráma nyílt. Amint a motor teljesen megállt azonnal lepattantam az ülésről és a bukót lekapva a letörés széléhez rohantam, hogy onnan gyönyörködhessek a tájban. Az épületek fölött a fényszennyezettség miatt egy vékony sárga burok húzódott, azonban szerencsére a fényesebb csillagok még így is látszottak. Egészen messze elláttam a hol sötétbe burkolózó, hol pedig ragyogó háztömbök között. A folyó aranyló csíkként szelte át a betontengert, mintha egy nemesfém folyam került volna a település közepére. Olyan szép volt, akár egész életemben tudtam volna nézni.

  -Tetszik?-lépett mögém Bunny, majd lazán átölelte a derekam és az állát a vállamra támasztotta.

  -Aham. Nagyon.-döntöttem mosolyogva a kobakjának az enyémet, amitől a füstös dohányillata, amihez férfias parfüm társult felkúszott az orromba.

  Percekig csak álltunk egymás mellett, vagy inkább mögött. Kook karjai ugyanolyan szorosan fontak körbe, egy meleg ketrecet alkotva körém, amíg én a jobb kezemmel a sötét tincseit tekergettem az ujjaim köré. A sötét íriszeink visszaverték a város fényét, mint egy lobogó lángot. Nyugodt pillanat volt. Olyan, amiben örökre benne ragadnék, de a hideg őszi esti levegő meggátolt, mert a fagyosság beszökött a csontjaim közé, amitől fázósan összerázkódtam.

  Jungkook még egy utolsót szorított a derekamra, aztán visszasétált a Harley-Davidsonhoz és a kis csomagtartójában kezdett kutakodni. A sötét miatt nem láttam mi van a kezében csak, amikor a puha takarót körém terítette. A keze azonban a mozdulat befejezése után sem kerültek le a vállamról, ahogy a tekintete sem a számról.

  -Tolakodásnak vennéd, ha most megcsókolnálak?-nézett fel rám összehúzott szemekkel, mire felnevetve megráztam a fejem. Az idősebbnek több se kellett: abban a pillanatban hajolt az ajkaimra, hogy gyorsan összetapassza őket.

  A tenyerei levándoroltak a fenekemre és annál fogva rántott közelebb magához, én pedig a tarkóján összekulcsolt ujjakkal húztam le a saját szintemre. A nyelve bejutást kérve simított végig az alsó ajkamon, szóval hagytam neki egy kis rést, amin a nyelve át tudott csusszani az én számba. Imádtam az édes ízét, ami berobbant az ízlelőbimbóimba, a lágy érintésével egyetemben. Egy halkat felmordult, amikor játékosan rámartam az ajkára, mintha én lennék a domináns, pedig egyértelmű volt a bottom szerepem. Így Jungkook hamar vissza is vette a kormányt és elkezdte rendesen irányítani a csókcsatát, amit végül az oxigénhiány miatt kellett megszakítanunk.

  A homlokunkat egymásnak döntve bámultunk egymásra, amíg kifújtuk magunkat, miközben a nyuszi keze ugyanúgy a seggemen maradt. Biztos elfelejtette...

  -Leszel a barátom?-kérdeztük teljesen egyszerre, mire felnevettük.

  -Igen!-vágtuk rá ugyanúgy szinkronban, amitől természetesen újra röhögnünk kellett. Egészen, amíg Kook ismét meg nem csókolt.

  Az egész éjszakát azon a dombon töltöttük. Először az újdonsült barátom ült a földön, én meg az ölében és közösen végeztük ki Jungkook doboznyi cigijét. És persze beszélgettünk. Voltak komoly témák, de leginkább csak random faszságok, aminken mindketten rázkódtunk a nevetéstől. Jó volt hallani a kellemes bariton hangját, közvetlenül a fülem mellett. Hogy a forró teste támaszt alá. A tudat, hogy miattam van itt. Igazából az egész lénye a közelemben.

  Aztán, amikor Bunny elkezdett fázni elővette a másik pokrócot és arra telepedve terítettünk magunkra az én takarómat. A fejem búbját mélyen belefúrtam a nyakába, átöleltem az oldalát, miközben a kilátást bámultam. Nem szóltunk semmit. A lélegzetünk szakította meg egyedül a csendet. Jungkooké belopta magát a tincseim közé. Kis idő után vettem észre, hogy ő nem a panorámát, hanem engem bámul nagy szemekkel.

  -Neked nem tetszik?-böktem a város felé.
  -De, viszont te szebb vagy.-vont vállat, mire szabályosan fülig vörösödtem és lesütöttem a pilláim.

  -Köszönöm... Azt hiszem...?-motyogtak magam elé zavartan.

  -Még nem mondtak ilyet neked?-megráztam a fejem.-Kikkel voltál te körül véve?-tettetett felháborodást széttárt karokkal.

  -Nagyrészt heterokkal.-bújtam vigyorogva a nyakába, hogy ne vegye észre mennyire örülök a viselkedésének. Vagy nem gáz kimutatni, hogy ennyire bejön?

  -Hát még szerencse, mert aztán valami bomba pasi elrabolna tőlem. Mondjuk tudok boxolni...-kezdett azonnal féltékeny filozofálgatásba, miközben nekiállt a hátamat simogatni.

  -A bomba pasim itt ül előttem.-szakítottam félbe, mielőtt még egy konkrét kibelezés részletes leírását is végig kell hallgatnom.
  Végül együtt néztük meg a napfelkeltét a kapcsolatunk első csodálatos, Jungkookkal töltött reggelén.



Baszki aaaaa unatkozok:///
Valakinek nincs kedve beszélni?

 

I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang