-Taehyungahhh...Az utolsó nyaralóban töltött teljes napunk reggelén, vagy inkább déljén Taehyung nélkül ébredtem megint, viszont a nevét nyögve. Tudtam, hogy este vele aludtam el, de mostmár csak hűlt helye volt, semmi több. Kicsit fájt, hogy így itthagyott, miután ő invitált be az ágyába.
"De legalább beinvitált az ágyába."lelkesedett Yoongs, szinte tapsikolva az örömtől. Tényleg zseniális, hogy HETEROként egy fiú hoz lázba. Egyszerűen zseniális...
Taehyung már otthon sem volt egyébként, mire én felkeltem, szóval nem is várhattam ágyba reggelit, hanem kénytelen voltam magamnak összeütni valamit. A konyhába érve eszembe jutott az egyik korai beszélgetésünk Taeval, amikor először aludtam mellette. És amikor lehet, hogy lefeküdtünk. Újra lejátszódott a fejemben a jelenet. A bunkó, lekezelő részt gyorsan átpörgettem, majd a vigyorgásánál kimerevítettem a 'képet'. Kettőnkről álmodozva dőltem neki a konyhapulnak, a kis Kimet képzelve magam elé, amint éppen csókokkal halmozza el a nyakam cukorfehér bőrét.
És az egész nap így telt: kétlábbal elrugaszkodva a talajtól, mindenféle ábrándokkal Kim Taehyunggal, aki mindig a hős lovagom volt, aki viszont szeretett engem. Mint valami szerelmes tini. Szánalmas vagyok...
Írói pov(vagymiez)
Namjoonék késő délután indultak a még a parton megismert lány társasághoz, mert az egyikük házában épp buli volt, ahova őket is meghívták.-Én inkább maradok.-utasította vissza a haverjai kérlelését Yoongi, mire azok arcára zavarodottság ült ki. Suga egész héten, mint valami partydémon ivott, pörgött, mindent csinált, azt várták volna, hogy így utolsó nap 200%ban odarakja magát egy emlékezetes nyár érdekében. De nem. A szőkés fiú otthon akart maradni a nyaraló biztonságot nyújtó falai között, hogy több dolgot is tudjon magával tisztázni a magányosan eltöltött órákban.
Még egy ideig győzközték, hogy "gyere, jól fogod magad érezni", meg "hatalmas buli lesz, nem maradhatsz ki", de az alacsony srácra nem lehetett hatni. Már elhatározta a maradását, így a barátai beletörődtek a döntésébe, majd leléptek a házibuli helyszínére Nam kocsijával, ami az éjszaka folyamán, feltételezhetően Taenek köszönhetően a Dante Pokla elől átkerült a nyaralóhoz.
Végül Yoongi tisztázok-magammal-minden-felmerülő-
kérdést akciójából semmi nem lett, mert jártában-keltében a kezébe akadt egy üveg Jäger, aminek egymaga az üres ház csendjében lassacskán el is fogyasztotta a felét. A magányos iszogatásban egy hangos ajtócsapódás zavarta meg, mire nehezen artikulálva hátra kiáltott.-Máris visszajöttetek arról a fergeteges partyról?-azonban a kérdése közönségét eltévesztette egy évfolyammal, mert a konyhaajtóban a dühtől villogó szemű Taehyung jelent meg.-Miért vagy ilyen durci?-tántorgott oda a kis Kimhez Yoongi, mire az tőle nem megszokott durvasággal egyenesbe rántotta a szőkésbarnát, hogy annak a medencéje az övére illeszkedjen. Az ujjai aggresszíven markoltak a csípőjébe, mintha vasból lennének, de kellemes volt, nem fájt.
-Te lefeküdtél Jennievel?-kérdezte vészjóslóan hideg hangon, de az alacsonyabb fiú a kellő mennyiségű alkohol után már nem tudott megijedni tőle.
-Ki tudja?-táncolt ki az izomos karok gyűrűjéből egy újabb kör Jägerért nyúlva, azonban mielőtt felfoghatta volna a piás üveg szilánkokra tört a padlón, amitől az ital mindehova kifolyt, ez viszont a pusztítás okozóját, Taehyungot egyáltalán nem érdekelte, mert ő csak részeg srácra koncentrált az idegességtől majdnem felrobbanó tekintetével.
-Most kérdezem utoljára, Cica.-húzta el Yoongit a szilánkoktól óvón a sötéthajú, de a csuklóra szorító marka egyáltalán nem volt gyengéd. Suga vigyorogva megvonta a vállát, mert élvezte, hogy pattanásig feszítheti a fiatalabb fiú idegeit, azzal, hogy egyfolytában kitér a konkrét válaszadás elől, ez az utolsó tette, azonban elszakította a húrt Taehyungban.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅
Fanfic10 nap. 1 nyaraló. 5 fiú. Kim Taehyung, Kim Namjoon öccse életét a suliban mindenegyes nap megkeserítette a bátyja és annak haverjai, azonban kénytelen lesz 10 napig együtt élni velük a nyaralóban. Viszont Tae a fél éves karantén alatt, amíg az is...