-Min Yoongi hozzátartozói?-pillantott ránk a szoros copfba fogott hajú viszonylag alacsony doktornő szigorú tekintettel. Az egész társaságunk, a kedves hölgyet beleértve heves bólogatásba kezdett.-Jól van. Nem volt drog a szervezetében, csak kis mennyiségű alkohol, aminek a származására inkább nem kérdezek rá. Sokk érhette, ami miatt összeomlott a keringése és valamilyen szinten az idegrendszere is.-közölte a tényeket tükörsima arckifejezéssel, mire megkönnyebbülten felsóhajtottam, de az orvos nem fogalalkozott vele, hanem tovább folytatta.-Bent tartjuk éjszakára. Egyvalaki itt maradhat négyük közül, mert kicsi a váró.-mérte végig jegesen a társaságunk.-A hölgy-mutattam a kedves nőre.-nem Yoongi hozzátartozója, hanem a fiát várja.
-Engem nem érdkel kit vár, csak legyen itt hely.-vont vállat a doktornő, azzal sarkon fordulva visszament oda, ahonnan jött.-Maradhatok én?-kérdeztem félve a többiektől. Beleegyezően bólintottak, de az indulásuk előtt a lelkemre kötötték, hogy abban a szent minutumban hívjam fel őket, hogy Suga felébredt, vagy valami hírt kaptam róla.
Visszaültem a kedves hölgy mellé, aki szerintem ugyanúgy örült a jó hírnek, mint én.
"Mitől kaphatott vajon sokkot Yoongi?"agyaltam. Megcsókolta egy azonos nemű személy, de tudtuk, hogy nem hetero, meg ő sem ellenkezett."Vagy valami olyan történt vele, amit még nekünk sem mondott el?"
Hajnali fél három körül már csak én meg MiYoung, a kedves nő voltunk a váróban. Az utóbbi a táskáját átölelve aludt. Az óra egyenletesen kattogott minden másodpercben a falon egyfolytában az idő múlására emlékeztetve. Aztán a nyugodt csendet hirtelen durva ajtócsapkodás, majd feszült hangú beszélgetés rázta fel, amire MiYoung is felriadt.
-Most nem lehet látogatni senki!-mondta a portás ingerülten, mert gondolom megzavarták a szunyókálásában.
-Kurvára nem érdekel. Én bemegyek hozzá.-valahol hallottam már ezt a hangot. Pont ugyanilyen mély volt. Csak hol, baszki?
-De nem érti, hogy a betegek ilyenkor alszanak?-akadt ki a portás.-Az Isten szerelmére, hogy a mai fiatalok milyen értelenek.-ebben a pillanatban beugrott a hanghoz tartozó név, de az illető fel is tűnt nekem oldalt az üveg mögött. Kim Taehyung.
-A kibaszott barátja vagyok, bassza már meg.-emelte meg a hangját Nam öccse. Reflexből MiYoung mögé rejtőztem, aki nem értette a reakciómat, de segítőkészen takart, amíg Taehyung el nem hagyta az előteret.
Min Yoongi pov
Az egyik pillanatban még a buliban voltam, azonban a következőben egy fura szagú kórházi ágyon ébredtem. Vagyis tippeltem, hogy ágy, mert puha volt és tippeltem, hogy kórházi, mert áradt belőle a fertőtlenítő édeskés illata. A két különböző emlékkép között az volt a különbség, hogy a másodikban már minden kiesett, homályos részletre emlékeztem. Pontosan tudtam mi történt az utolsó éjszakán Namék nyaralójában.Viszont fél másodpercen belül tudatosult bennem, hogy nem vagyok egyedül, ugyanis valaki finoman szorongatja a kezem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅
Fanfic10 nap. 1 nyaraló. 5 fiú. Kim Taehyung, Kim Namjoon öccse életét a suliban mindenegyes nap megkeserítette a bátyja és annak haverjai, azonban kénytelen lesz 10 napig együtt élni velük a nyaralóban. Viszont Tae a fél éves karantén alatt, amíg az is...