1. évad 3. rész

1.5K 97 20
                                    


  Ugyanazt a outfitet viselte, ami az utolsó találkozásunkkor rajta volt, mármint amire emlékszem, viszont az inget jóesetben egy gomb tartotta össze. A haja maga volt a megtestesült káosz, azonban tovább nem bámulhattam, mert kicsit inbolygó léptekkel felment a lépcsőn és eltűnt a szemem elől.

  "Részeg lenne?"merült fel bennem a kérdés, hiszen a srác kinézetileg elég offon volt. Magához képest, de még így is überelt bárki átlagos földi halandót."Miért mondasz ilyeneket Kim Taehyungra, Suga? Te. Hetero. Vagy."szidtam le magam azonnal, amikor tudtosult bennem az iménti gondolatom."Plusz ő Nam öccse a kis nyomoronc stréber."frissítettem fel magamban a még tanévi emlékeket, amikot úgy szopattuk, ahogy akartuk és még visszaszólni sem mert.

  Viszont az igazi kérdés mindenféle rokoni kapcsolattól,  meg kinézettől függetlenül, hogy a kisebbik Kim mi a jóéletet csinált eddig, mivel az óra kereken hajnali fél négyet mutatott.

  "Bulizott volna? Pont Taehyung? Mi volt kockák éves 0 százalékossal való koccintása?"halványan elmosolyodtam a jelenetre, hogy szemüveges, fogszabályzós, papírbőrű lúzerek összeütik az alkoholmentes sörüket, aztán eltársalognak a Thálész(kövezzetek meg, de ezt így írják?)-tételtől. Majd leülnek bingózni, mint a nagyik. És persze 7kor buli vége, mert 8kor már ágyban kell lenniük.

  A fejfájás és a rámtörő fáradtsághullám miatt nem gondolkoztam ezen tovább, hanem feltámolyogtam a lépcsőn. Amin viszont megakadt a szemem, hogy Taehyung ajtaja félig nyitva volt.

  "Annyira ki volt, hogy nem is csukta be rendesen."szökött ismét mosoly az arcomra."Vaaaagy azt szeretné, hogy utána menj."szólalt meg a másik énem. És esküszöm nem akartam hallgatni rá, de elültette a bogarat a fülembe. Mi van, ha Taehyung ott bent vár most rám? Én hetero vagyok ez ő is tudja...

  Viszont nem bírtam magammal. Muszáj volt megtudom ezt a másik srácról, szóval besettenkedtem a szobába. A kisebbik Kim a hátán feküdt széttárt végtagokkal. Az inge utolsó gombja is feladta a harcot, így az anyag már semennyire nem takarta a kidolgozott felsőtestét, hanem az oldala mellett fodrozódott a matracon. Nem volt ébren. Ez épp olyan kivehető volt, mint a nyakán a temérdek szívásnyom. Annyi biztos, hogy én ennyit nem lettem volna képes odaalkotni.

  "Mégsem volt olyan uncsi az a stréber party..." Furcsa érzés öntött el. Egyszerre voltam mérges és csalódott. Meg akartam találni azt, aki ezt művelte Taehyunggal és addig verni, amíg fel nem fogja, hogy ilyet nem csinálhat. De miért is?  

  "Engem nem vonzzanak a fiúk."emlékeztettem magam. És ez a srác hús-vér férfi, akkor nekem nem kéne itt úgy tennem, mintha többek lennénk ismerősöknél. Sőt még ismerősök se vagyunk, mármint ismerjük egymást, azonban a kapcsolatunk inkább erősen negatív hangvételű.

  Taehyung egyet sóhajtva átfordult az oldalára. A karjai pont úgy álltak, mintha arra várna, hogy valaki legyen az ő kiskiflije.
"Mondjuk én."szólalt meg egy nagyon vékonyka hang a lelkem legmélyén. Próbáltam kizárni, mert ÉN HETERO VAGYOK, de csábító volt a gondolat, hajtott a kíváncsiság: milyen lehet fiúval? Aludni. Aludni milyen lehet fiúval. Senki ne gondjon rosszra!

  Óvatosan bemásztam a kisebbik Kim mellé, majd nagyon finoman a fejem az alkarjára hajtottam, a hátamat pedig az izmos hasához illesztettem. Finom mentás illatot árasztott, ami azonnal eltelítette az orrom, mégha nem is akartam. Már fújtam volna a visszavonulót, amikor Taehyung szabad keze ránehezedett az oldalamra, egy biztos ölelésbe fogva a csípőm. Velem is volt már egy csomószor, ha valaki befeküdt mellém, akkor álmomban átkaroltam, ezért nem tulajdonítottam akkora jelentősséget a dolognak, csak ugyanúgy mozdulatlan hevertem tovább nagyokat pislogva a sötétségbe és a szívemet mardosó érzést próbáltam megfejteni, ami folyamatos vigyorgásra ösztönzött. Egészen, amíg a mögöttem szuszogó srác meg nem szólalt.

I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅Onde histórias criam vida. Descubra agora