Jeon Jungkook pov
Pár percig csendben ültünk egymás mellett Tae vezetett, de annyira látszott, hogy ideges, szinte féltem, hogy balesetet fog okozni. Nem mertem megszólalni, nehogy mégjobban kiakasszam. Nem értem miért akadt ki ennyire Yoongi érdeklődésén, hiszen tudtam mit beszéltek, mert amíg a haverom vezetett ő diktálta mit írjak neki vissza. Simán annyit kellett volna mondania, hogy Jennie tart tőle, mivel tudja mire képes. Dulifuli úgy is látta már a Dantében a kapcsolatait. Min lepődne meg?-Nem akarom, hogy tudja, oké?-szólalt meg végül, amikor már kábé tízezerig elszámolt magában, hogy lenyugodjon.
-De, ha együtt lesztek?-kérdeztem oldalasan végignézve az arcélén, a szája egy megkeseredett grimaszra húzódott.
-Nem lesz olyan.-motyogta az ajkára harapva. Annyira szerencsétlen mind a kettő. Dulifulira minden érzelme rá van írva, ahogy Taere néz és nem gyűlölet csillog a szemében az biztos. A másik jómadár igaz, hogy nehezebben mutatja ki az érzelmeit, de azon az estén a kis rendőrös akció után elmondta, hogy mennyire bele van zúgva Yoongiba, viszont fél, hogy elbassza, meg most is majdnem balesetet okozott annyira bámulta. És persze egyik se veszi a másik jelzésit, arra várnak, hogy a másik majd valljon. Istenem nagyobbak itt a drámák, mint egy spanyol szappanoperában.
-Már, hogy ne lenne.-csaptam a combomra a szavaim nyomatékosításáért.-Oda vagy érte, ő is érted. Minden tiszta és egyszerű: fasz se tudja, hogy hogy nem vagytok még együtt.
-Utolsó nap a nyaralóban...-elakadt egy pillanatra, mintha erőt, meg levegőt gyűjtene a folyatáshoz.-Lefeküdtünk.
-Anyád.-húztam be a kéziféket reflexből, amitől mindketten lefejeltük a műszerfalat. Szerencse, hogy egy totál random utcában voltunk egyedül, mert egy autópályán is ugyanez lett volna a reakcióm és abból meg instant karambol lett volna.
-Anyád.-masszírozta a homlokát fájdalmasan.-Mondhattad volna, hogy álljak meg.
-Ezt mikor akartad közölni, huh?-támadtam le.-Ja igen majdnem elfelejtettem megbasztam a srácot, aki bejön nekem az esküvő meg holnap lesz, mi?
-Bonyolult, mert... Bonyolult, oké?
-Kim Te Rohadt Geci Taehyung a kibaszott legjobb barátod vagyok és addig fogok itt ülni, amíg el nem mondod.-jelentettem ki, de nem szólalt meg, csak bámult maga elé. Egy ideig. Fél óráig.-Rendelek kaját, mert kezdek éhes lenni.-vettem elő a telefonom és elkezdtem a pizzaajánlatokat nézegetni.-Milyet kérsz? 2t fizetsz 3at vihetsz akció van. Csak megeszünk annyit ketten, nem? Nekem az egyik tuti szalámis, pepperonis, meg ez a kukoricás is szimpi.-dumáltam leginkább csak magamnak, mert Tae nem szólalt meg.
-Egy hawaiit.-nyögte ki végül.-A harmadikat válaszd ki te, márha tényleg rendelsz.-normális ez? Persze, hogy komoly vagyok, ha kajáról van szó. 20 éve, amióta a világon vagyok éhes vagyok. Feljlődő szervezet.-Egyébként elmondom.-motyogta.
-Itt? vagy mehetünk hozzám is.-az eredeti terv úgy is az volt, hogy nálam alszik, szóval ott is megejthetnénk ezt a beszélgetést, talán kicsit kényelmesebb lenne.
-Itt, mert most van meg hozzá az erőm. Szóval.-amint belekezdett a telefonom visszasüllyedt a zsebembe és teljesen felé fordultam.-Utolsó előtt nap együtt aludtunk, mert megkértem, de nem ez a lényeg, hanem, hogy utána találkoztam Jisooval, mert volt egy kis dolgunk és ott mondta, hogy Jennie összefeküdt valami palival, aki mint kiderült Yoongi volt. Ott elpattant bennem valami, úgyhogy kurva idegesen hazamentem, Suga meg ott volt hulla részegen. Megkérdeztem tőle, hogy lefeküdt-e azzal a ribanccal, de nem válaszolt. Én meg mégidegesebb lettem, aztán megcsókoltam és az ágyban kötöttünk ki. Ott meg kurvára azt mondta, hogy szeret, de azóta nem beszéltünk.
-Huu-sokkolódtam le a sok infótól.-Miért nem beszéltetek? Tae te aznap majdnem hajnalban Jackosnéknál voltál. Ott voltál egyáltalán, amikor felkelt?-megrázta a fejét.-Akkora egy szar vagy Kim Taehyung. Szerencsétlen srác lefekszik veled úgy, hogy eddig heteronak hitte magát te meg feszívódsz reggelre. Ilyen balfasznak esküszöm születni kell.
-Tudom, hogy elbasztam, oké? Ezért nem akartam ezt az egészet.-túrt idegesen a hajába kishíján kitépve a tincseit. A szemében ott volt a feladás szikrája, amiről nem hagyhattam, hogy lánggá nője ki magát. Nem adhatta fel Dulifulit, ahogy Dulifuli sem adhatta fel Taet. Nem engedem. Ez a kettő együtt lesz, ha belehalok is.
Egy kopogás zavarta meg a beült csendet. Kicsit feszült tekintettel, mert felbasztam magam Yoongiékon néztem ki az ablakon.
-Ide jött a 3 pizzás rendelés?-kérdezte kívülről a futár, mire lehúztam az ablakot és átvettem a kaját, majd a borravaló után mehetett is a fiatal kiszállító srác. Elgondolkodva néztem utána. Jól nézett ki, de már egy ideje nem érdekelt senki. Idejét sem tudom mikor voltam együtt valakivel. Ja, de igen pontosan tudom: amióta láttam a Törpikét és nem voltam hajlanó elfelejtetni.
Még mielőtt Tae elaludt elkértem tőle a Törpike, vagy amint kiderült Jimin instáját és bátorkodtam ráírni.
jeonbunny:
Hali!jibooty:
Hali..?
Te ki vagy?jeonbunny:
Tae haverja még a nyárról.jibooty:
Ja, azóta megnéztem a képeidet és leesett.
"Megnézte a képeimet..."haraptam be az alsó ajkam. "És vajon tetszettek neki?"Gyermekeim mi a fasz? Mi a fasz? #1 Taegiben ez a szar. MIAFASZ? Hogy a picsába?
Na mindegy legyen ma még rész?
YOU ARE READING
I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅
Fanfiction10 nap. 1 nyaraló. 5 fiú. Kim Taehyung, Kim Namjoon öccse életét a suliban mindenegyes nap megkeserítette a bátyja és annak haverjai, azonban kénytelen lesz 10 napig együtt élni velük a nyaralóban. Viszont Tae a fél éves karantén alatt, amíg az is...