-Majdnem elfelejtettem!-vakarta meg a tarkóját, mint aki zavarban van.-Lennél a barátom, Min Yoongi?-kérdezte, minek hatására a világ megszűnt létezni. A szívverésem felgyorsult, ahogy a légzésem is. Az arcom tizedmásodpercek alatt sápadt falszínűre, majd lett paradicsom piros. De nagyon boldog voltam.-Igen, igen, igen, igen.-bólogattam hevesen és megkönnyebbülten. Isten tudja mióta várok erre a mindössze 5 szóból, (17+6=) 23 betűből (matek 3,2-3as átlag befigyel, életemben nem számoltam még így semmit.) álló, rövidke kérdésre.
-Szeretlek.-mondta még utoljára, majd az ablakom kilépve átkapaszkodott a kinti fa egyik ágára, hogy majd azon lemászva érje el a biztonságos talajt.
-Én is szeretlek.-suttogtam a sötétbe fülig érő szájjal, mivel a vigyort semmilyen oldószerrel nem lehetett volna letörölni az arcomról. Szeret. Kimondta. Kim Taehyung szeret. Ja, meg már a barátom is. Majd' elfelejtettem.
Nem kellett sok idő, hogy elnyomjon az álom, mert a lelkem már nem háborgott semmi miatt. Teljesen nyugott és sima volt, mint a tükör felszíne, amin Tae arca rajzolódik ki élesen.
Reggel amint felkeltem és elvégeztek pár alap vizsgálatot már mehettem is. Mivel mondták az asszisztensek, hogy az egyik barátom lent vár rám az első utam a magát látszólag halálra stresszelő Hoseokhoz vezetett.
-Ilyet soha többet ne csinálj, te szerencsétlen!-ölelt meg szorosan, miközben örömkönnyekben tört ki, amik átáztatták a felső vékony anyagát a vállamnál.
-Nem fogok, csak ne sírj, kérlek.-simogattam a hátát megnyugtatóan, amíg a remegése abba nem maradt. Még az örökös életvidám vigyor is visszatért a nyúzott arcára, amin hatalmas karikák húzódtak a szeme alatt az éjszakai fentlét miatt.
-Egyébként itt a telefonod.-nyomta a kezembe a készüléket, amikor már a buszon zötyögtünk hazafelé, mármint nekem haza.-Valaki hajnalban nekiállt zaklatni.-tette még hozzá. A zaklató kilétére lett volna egy tippem, de amikor ujjlenyomattal feloldottam a képernyőt a sejtésem beigazolódott.
kmtaehyung:
Aludj jól.
És írj, ha felkeltél, Cica.
Nagyon nyálas, ha rakok szívet?
Na, mindegy...
Szeretlek.-Mi vigyorogsz ennyire?-bökte meg az oldalam Hobi, amitől automatikusan az ölembe dobtam a kikapcsolt mobil, nehogy meglássa az üzenetváltást. Remélem nem gyanús, mert ezt az egész Tae-ügyet még nem szeretném megosztani a srácokkal, bármannyire is szeretem őket. Először lehet coming outolnom kéne melegként, vagy bisexként, vag pansexként, vagy omnisexként, vagy polysexként, vagy queerként. Fogalmam sincs mi vagyok, mert csak a kisebb Kim vonzz. Megvan: Kim Taehyung-szexuálisként vállalom fel magam. Megoldás.
-Semmi, csak egy mém.-motyogtam gyorsan és az ablaknak dőlve léptem be újra a chatbe.
sugarsuga:
Már Hobival megyünk haza.
Rakj szívet nyugodtan. Szerintem cuki.kmtaehyung:
Jól aludtál?sugarsuga:
Aha, te?kmtaehyung:
Én is.
Naméknak el akarod mondani?sugarsuga:
Nem.
Még...kmtaehyung:
Okés.sugarsuga:
Nem azért, mert nem akarnálak felvállani, csak nem tudom, hogy fogadnák, hiszen nekem is nehéz volt egyenesbe jönnöm magammal. Márha most egyenesben vagyok. És nem akarok mindent egyszerre rájuk zúdítani. De ez nem miattad van, hanem leginkább miattam. Lehet hülyeség, de nem akarom még, hogy tudják. Nem állok készen.Én is csodálkoztam, hogy milyen hosszú kisregényt gépeltem be vagy fél perc alatt belesűrítve a félelmeim nagy részét, amik belső démonként marcangolták a lelkem.
kmtaehyung:
Majd elmondod nekik, ha készen állsz.
Én nem sürgetlek.A szavai voltak a hűsítő gyógyszer a bensőmben a bizonytalanág miatt keletkezett sebekre és valami csoda folytán szinte teljesen meg is szűntették őket.
sugarsuga:
Köszönöm💜💜
Szeretlek.
Asszem nagyon...Ahogy elküldtem megbántam, de nem volt mit tenni, mert azonnal seenelte és már gépelt is. Csak meredten bámultam azt a három kis pontot a bal alsó sarokban, mintha minimum az életem múlna rajtam. Szerintem Hobi már rég totális idiótának nézett, de mindenesetre csak egy mosolygós fejrázással nyugtázta az őrületemet és nem kérdezősködött.
sugarsuga:
Najó. Mit írsz ennyi ideig?Hello-bello!
Szóval előszöris kicsit rákattantam A szolgálólány meséjére és elkezdtem belőle egy bts-blackpink ff.-t írni, amit nem tervezek ilyen hűű, de hosszúra(magyarul rövid lesz, csak elfelejtettem fogalmazni) és bárkit is érdekelne? Meg, ha nem láttad a sorit, akkor ilyen nulladik részben elmagyarázom azt a világot, hogy érthető legyen.
Másrészt elnézest, hogy ilyen sokáig nem volt részt. Tudom eddig 1-2 naponta mindig kiraktam valamit, de az életkedvem/erőm/miez úgy gondolta, hogy kicsekkol, szóval igen. De így valahogy most sikerült összekaparnom egy keveset, ezért kiraktam ezt:))), viszont ez fogalmam sincs meddig tart, szóval ha sokáig nincs rész akkor ez történt.
YOU ARE READING
I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅
Fanfiction10 nap. 1 nyaraló. 5 fiú. Kim Taehyung, Kim Namjoon öccse életét a suliban mindenegyes nap megkeserítette a bátyja és annak haverjai, azonban kénytelen lesz 10 napig együtt élni velük a nyaralóban. Viszont Tae a fél éves karantén alatt, amíg az is...