2. évad 1. rész

1.3K 71 11
                                    

Min Yoongi pov
  Ma van szeptember elseje, a suli, azaz a szenvedéseimnek is a kezdése. Igen az iskola szar, mert ott rohadunk egész nap és hallgatjuk minden idióta tanárnak a tök unalmas dumálását napi 6-7-8 órán keresztül. Ezt mindenki tudja, de a végzős évem első napján nem ezért éreztem szenvedésnek az egész életemet, hanem, mert tudtam, hogy ma látni fogom Őt. Kim Taehyungot, Namjoon öccsét.

  Nem beszéltem vele a nyaralóban töltött utolsó éjszaka után, amikoris meztelenül ébredtem teljes képszakadással Taehyung elég rendezetlen ágyában. A fiú persze ott sem volt még a házban se. Fogalmam sem volt mi történt, de az biztos volt, hogy az eltelt idővel csak egyre jobban beleszerettem Taebe, mégha nem is láttam, mert ha a két fél nem találkozik sokáig, akkor a szerelem vagy elmúlik, vagy megerősödik. Nálam persze az utolsó történt. A fiatalabb fiú hiánya napról napra egyre jobban mart belülről, miközben tudtam, hogy ez nem helyes és csak megégetem magam vele. Aztán az erotikus álmaimról, mik után sziklává keményedve ébredtem ne is beszéljünk. Azt sem tudom ő mit érez...

  Namjoonék meg semmit nem tudtak az egészről, mert féltem a reakciójuktól, elvégre az egyikük öccse jön be, akivel volt már valami kis kapcsolatom. Meg ugye az ÖCCSE, mert ha húga lenne azt mondom oké, de az ÖCCSE és mi van, ha homofóbok, mármint hetero vagyok, de azért mégis. Vagy nem tudom eddig Taen kívül csak lányok jöttek be, viszont mostmár nem kívánom velük a szexet, mondjuk férfiakkal se, csak a szerelmemmel, de vele nagyon. Akkor Kim Taehyung-szexuális vagyok. Kurva jó.

  Ilyesmi gondolatokkal szenvedtem magam végig a reggeli rutinomon. A szokásosnál kicsit több időt fordítottam a külsőm megzabolázására, pontosabban 10 percig baszakodtam csak a hajammal, ami sehogy nem akart normálisan állni, pedig nemrég voltam fodrásznál, hiszen a festés már kezdett lenőni, én meg úgy gondoltam megtartom a színt.

  Aztán feladtam a harcot és következhetett a smink. Életemben nem sminkeltem soha, nem tartottam lányos dolognak, mert nemtől függetlenül azt kensz az arcodra, amit akarsz, ha ettől  szebbnek, vagy jobbnak érzed magad, most viszont muszájnak éreztem, hogy a legszebb formámat hozzam, amin egy kis vakolat csak segíteni tudott. Nem egy James Charlesszerű komoly tusvonalat, szemöldökig szemhéjpúdert, műszempillát, minden anyám kínját tartalmazó konkrét műalkotást akartam felkenni a fejemre, hanem mondjuk alapozót, hogy ellepje a bőrhibáimat, meg valami szemkontúrt.

  Csakhogy nem vagyok Picasso és fél másodperc alatt sikerült elkúrnom. Kezdjük ott, hogy az alapozó, amit a fürdőben találtam nem is passzolt a bőrszínemhez, hanem minimum 5 árnyalattal sötétebb volt. Kellett nekem majdnem albínónak születnem. Idegesen szemeztem a siralmas tükörképemmel, majd megpróbálkoztam a kontúrral. A kezem remegett, mint a kurvaélet és ez az alkotásomon is meglátszott, mert inkább egy folt volt a szemem körül, mint vonal.

  -Yoongi jól vagy?-hallottam kintől GeumJae, a bátyám hangját.-25 perce bent vagy.

  -Persze.-kiáltottam vissza.-Csak...Mindegy.-erre a tesóm azonnal rámtörte az ajtót és megpillantott "kisminkelve".

  -Tejézusúristen.-kapta a szája elé a kezét. Profi makeup artist lévén a szeme szerintem ki akarta nyomni magát a látványtól.-Yoongi ezt miért?-mérte végig közelebbről az alkotásom, de látszott a szemén, hogy menthetetlen.

  -Nem tudom. Jól akartam kinézni, de még ez sem jön össze.-rogytam le elkeseredetten a wc ülőkére és a kezembe temettem az arcom.-Miért vagyok ilyen szerencsétlen?

  -Semmi baj, Gi.-simogatta a fejem búbját megnyugtatóan, mint mindig kiskoromban, ha nem voltam jól, ami sokszor előfordult. Nemsok embernek engedtem meg, hogy hozzámérjen Geum is a kevés kiváltságos közé tartozott, aki szabadon megölelhetett, meg ilyenek.-Van fél órám indulásig megcsinállak, okés? Csak ezt nagyon gyorsan mosd le.-nyomott a kezembe egy törlő kendőt, amivel sikerült leszednem a.. mindent a fejemről, majd követtem a bátyámat a szobájába.

I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang