1. évad 8. rész

1.2K 76 0
                                    


  Ha a kínos helyzetből kimentő nő nem húz maga után mind a négyen még fél órát ácsorgunk földbe gyökerezett lábakkal a küszöbön a sok inger miatt, amik egyszerre szakadtak ránk. Ugyanis a bálterem méretű helyiségben dobhártya hasogatóan üvöltött a zene, aminek a basszusára megremegtek a falak, a galéria, amin mi álltunk, meg azt hittem mindjárt leszakad, miközben az egész világítás vörös volt elvéve a többi színt az embertől és a levegőben szinte tapintani lehetett az izzadtságot, mivel az emberek egymást taposva táncoltak.

  És nagyjából ezek voltak azok a tulajdonságok, amik miatt átlagos diszkónak lehetett volna mondani a helyet, mert a tömeg között kisebb szigeteket alkotva pódiumok emelkedtek ki, amiken hiányos öltözetű nők és férfiak csavarodtak a mennyezetig érő rudakra. De nem ők voltak az egyetlen sztripperek itt, mert a plafonról nagy fémkarikák lógtak le és azokon is hasonló személyek pörgötek-forogtak.

  -Üdv Dante Poklában.-kiabálta túl a hangzavart a melletünkálló nő.-Jung Chaeyeon vagyok.-nyújtott át egy névjegyet, majd beleolvadt a tömegbe. A kis papír egyik oldalán egy telefonszám volt, a másikon pedig ezek szerint Chaeyeon, aki félmeztelenül az egyik karjával takarja el a melleit, amíg a többi ujja a csipkés fehérneműje pántjával játszik, ami amúgy se takart sokat a testéből.

  -Ezt kaptam.-mutattam meg a többieknek a szépen fogalmazva örömlány névkártyáját.-De legalább bent vagyunk. Tae is itt van még?-azonnal leesett, hogy véletlenül hagytam Yoongsnak, hogy becézve említse meg Nam öccsét, szóval magamban imádkoztam a gyors továbblendülésért.

  -Itt.-nézett a telefonjára a nagyobb Kim.-A Föld fél lakosságával együtt.-utalt gúnyosan a már most idegesítő tömegre, ami lassan minket is beszippantott, akármennyire is a szélén próbáltunk maradni.

  -Hogy a jókurvaéletbe fogjuk megtalálni?-tudakolta Jimin az embereket pásztázva, gondolom hátha kiszúrja a keresett személyt, de erre valljuk be nagyjából semmi esély nem volt. A sok kivillanó bőrfelület szinte egybeolvadt egyetlen hatalmas, a zene ritmusára hullámzó lénnyé, ami a négyesüket is be akarta kebelezni.

  -Nem tudom, de ne válljunk szét.-ordítottam túl a zajt, amitől már megfájdultak a hangszálaim.

  -Válljunk szét?-üvöltött vissza Hobi, aki ezek szerint nem értette, csak a mondatom második felét. "Baszki."-Én megyek Nammal.-jelentette ki és már fordult volna be a tömegbe, de a karját megragadva visszarántottam. A lendülettől a szája néhány centire került az enyémtől, ami zavarba hozott, pedig HETERO vagyok és nem az a pirulós fajta. A kínos helyzetből egy csapat szinte meztelen, jó azért az nem, de alig valamit viselő lány társaság mentett ki.

  -Helló, srácok. Először vagytok itt? Nem láttam még itt a cuki pofitokat, mert azt tuti megjegyeztem volna.-simult hozzá az oldalamhoz az egyikük, amitől kirázott a hideg. Undorodtam a gondolattól, hogy esetleg lefeküdjek ezzel a csajjal, pedig nem nézett ki rosszul. Mondjuk a negyven kiló sminktől kicsit nehezebb volt megítélni.-Az első menetet ingyen adom.-búgta a fülembe, én meg majdnem lehánytam a 20 centis tűsarkúját.

  -Kösz, nem. Meleg vagyok.-nyögtem be az első dolgot, ami eszembe jutott a lerázására.
  "Mi a fasz?"akadt ki a hetero Yoongi."Mi a retkes picsát mondtam?" A legdurvább az volt, hogy nem produkáltam a szokásos hazugsággal járó tüneteket a kijelentésem után, mint például heves szívdobogás, elvörösödés, stb...Azonban elértem a kívánt hatást, mert a csaj rögtön elhátrált.

  -Viszont nem tudod hol van Kim Taehyung?-tértem rá az idejövetelünk eredeti céljára, mert a másik 3 haverom épp a cafkákkal voltak elfoglalva.

  -Kim Taehyung?-ült ki zavarodottság a csaj arcára.-Az ki?

  -Hát... Egy ismerősöm és elméletileg valahol itt van, de nem találom.-vázoltam fel neki a helyzetet a keresett fiút szándékosan egy semleges személyként ábrázolva.

  -Fogalmam sincs miről beszélsz.-vonta meg a vállát a ribi, majd egyet csettintett a csatlósainak, akik erre egy másodperc alatt otthagytak minket. Zseniális.

  Nagyjából fél óráig szorosan egymás mellett haladva nézelődtünk a tömegben, meg megkérdetünk néhány embert, hátha tudja hol van Tae(Yoongs mondatta velem, nem én akartam), de senki nem hallott Kim Taehyungról, mintha egy ábránd lenne, amit a négyesünk üldöz.

  -Úristen ott van.-üvöltött Namjoon az egyik sztipper emelvény felé mutatva. Taehyung a pódium mellett állt, miközben a táncos csaj odaguggolva beszélt hozzá. A diskurzus befejeztével a Kim valószínűleg pénzt nyomott a lány kezébe, aki meg akarta csókolni(?) őt, de Tae(mindjárt lecsapom Yoongst) megállította és határozottan megrázta a fejét, mintha azt mondaná: nem smárolok.

  Még nagyban verekedtük át magunkat a tömegen, amikor hirtelen leállt a zene. Aztán fél másodperc alatt rendőrök özönlötték el a helyet.

I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅Where stories live. Discover now