Egy halvány mosollyal bámultam a szerelmem távolodó alakja után, majd amikor befordult a sarkon és eltűnt a szemem elől leültem a mellettem lévő padra, hogy ott várjam meg a srácokat.
"Vajon a suliban hányan vették össze rajta a változást tavaly óta?"
"Hülye kérdés... Mindenki észrevette, vagy új diáknak hiszik."
"Akkor hányan szemelték ki maguknak? Egy csaj tuti, de a folyosókon rengetegen próbáltak beszédbe elegyedni vele. Nagyrészt az ellentétes nemből."
"Egyáltalán lányoknak van Taenél esélyük? Meleg? Vagy bisex? Pan?"
Nagyot sóhajtva túrtam a hajamba. Nem hiszem el, hogy nagyjából két és fél napja vagyunk együtt, de én már féltékenykedek konkrétan minden fűszálra. Nem akarom elveszíteni Taehyungot úgy, hogy talál nálam jobbat, viszont úgy sem, hogy túlaggódom magam és ezzel az őrületbe kergetem. Komoly kapcsolatból ha egyet fel tudok mutatni, de azt is már nagyon régen. Az utóbbi években belevetettem magam a csak-felszínes-szex kapcsolatokba. Gondolni sem mertem rá, hogy egyszer valakibe tényleg szerelmes leszek.
-Te itt ilyen korán? Mit tettek veled abban a kórházban, Dulifuli?-szakított ki az agyalásból Jimin vigyorgó képe.
-Dulifuli?-kérdeztem vissza, mire elvörösödött, ami Chimmyre pont nem volt jellemző. Mi az, hogy Dulifuli? Értem, hogy nem vagyok az a kifejezetten életvidám jelenség, de azért nem morgok minden porszemre, ami az utamba kerül.
-Csak az egyik ismerősöm így hív, amikor beszél rólad és megmaradt, szóval érted... bocsi, nem volt szándékos... Nézd ott jön Nam!-rebegett mindenfélét kicsit összefüggéstelenül, míg én összeráncolt szemöldökkel figyeltem.
Viszont a égimeszelő-barátunk ténylegesen közeledett a megszokott hosszú, ráérőre nyújtott lépteivel. Röviddel utána Hoseok is befutott, szóval indulhattunk a suliba.
A padon történt aggódásom minden szünettel egyre valósabbnak tűnt, ugyanis akárhányszor láttam a szerelmem minden egyes alkalommal 4-5 kisminkelt agyú lány lógott a nyakán, a félszegebbek pedig távolról, azonban annál feltűnőbben legeltették rajta a tekintetüket, mintha Tae szabad préda lenne. A düh majd' szétfeszített, amikor az egyik ribanc hozzáért, hogy magára vonja a figyelmét.
Épp ugyanígy a telefonozó kisebb Kim köré gyűlt hordát vizslattam szikrázó tekintettel, amikor üzentem érkezett.
kmtaehyung:
Mit nézel így, Cicus?A számba harapva pillantottam fel az udvar másik felén ücsörgő Taehyungra, aki szintén a képernyője fölül engem figyelt. Kicsit elpirultam a nézésétől, ami végigmért tetőtől-talpig egyetlen testrészemet sem kímélve a tüzetes vizsgálódás alól. Egészen, amíg az egyik picsa a méretes seggével bele nem rondított a képbe. Igaz, hogy Tae fél másodperc leforgása alatt söpörte el az útból, de bennem már megszületett egy végleges döntés.
-Namjoon, Hoseok, Jimin együtt vagyok Taehyunggal. Mindent elmondok. Csak had menjünk oda hozzá.-hadartam el és már pattantam is le a mi padunk támlájáról. Miután láttam, hogy követnek odasiettem a szerelmemhez, majd a karjai közé bújva jeleztem az össze szajhának, hogy tipli van.
-Szia, hiányoztál.-suttogta Tae a fülembe úgy, hogy csak én hallhassam egy puszi kíséretében.
-Nekem is.-húzodtam hátrébb, hogy a barátaim szemébe tudjak nézni, akik viszont ők a várt reakciójuk helyett szélesen vigyorogtak, mintha most nyerték volna meg a lottó ötöst.-Titeket nem zavar...?-motyogtam kínosan.
-Azt hiszed nem tudtunk a kis kamaty-pajtiságotokról?-akarta átkarolni a vállam Jimin, de mivel ott már Tae karja pihent jelentősségteljesen és a fiatalabb srác kérdőn fel is vonta a szemöldökét látva inkább a mozdulat közben félúton megállt.
-Tu-Tudtátok...-emésztgettem szakaszosan magamban.-De mikor? És hogy? Tae?-lestem fel féloldalasan a barátomra, aki ugyanolyan értetlenül megrázta a fejét.
-Hát... Utolsó éjszaka a nyaralóban...-kezdett mesélj Nam.
Üdv megint én vagyok...
Anyways ummmm rövid rész lett sry.
BUT bocs, hogy ezzel basztatok itt mindenkit, viszont random asian(mert animék meg többi banda is lenne benne) oneshots+random hülyeségek könyvecske bárki érdeklődését felkeltené? Lehetne bele kérni meg ilyenek és fiúknak is írnám(tehát lenne ilyen fiú-lány változat).
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅
Fiksi Penggemar10 nap. 1 nyaraló. 5 fiú. Kim Taehyung, Kim Namjoon öccse életét a suliban mindenegyes nap megkeserítette a bátyja és annak haverjai, azonban kénytelen lesz 10 napig együtt élni velük a nyaralóban. Viszont Tae a fél éves karantén alatt, amíg az is...