2. évad 16. rész

958 62 5
                                    

hwanghyunjin0320 üzenetet szeretne küldeni neked.

  Összeráncolt szemöldökkel nyomtam rá a vastag betűs chatre.

  "Honnan a jóéletből van meg neki az instám?" gondolkoztam, hiszen nem emlékszem, hogy említettem volna neki a teljes nevem, vagy a felhasználó nevem, ami meg ugye a becenevemhez kapcsolódik. Azt hiszem a Yoongit tudja, de akkor ráírt volna az összes ilyen névre hallgató egyedre? Ráadásul egy délután alatt. Vagy valami hacker program? Nem tudom pontosan, hogy működnek ezek, viszont azokkal lehetséges, nem? Főleg az után, hogy konkrétan minden online- és valós lépésünket figyelik valami internetes eszközzel. Viszont a szőke herceg nem nézett ki ilyen pszihopata stalkernek...

hwanghyunjin0320:
Szia! A Véletlenül-fellöktelek-mert-egy-böhöm-állat-vagyok Hyunjin vagyok, újra... Csak annyi, hogy nem válaszoltál a kávés ajánlatomra... De inkább úgy mondom, hogy meghívnálak egy kávéra, mert a végén még egy ingyenélő nyomoroncnak fogsz tartani. Szóval lerövidítve: megiszol velem egy italt, ha nagy bociszemekkel pislogok rád?

  Még a suli első napjás-Taes esetből tanulva nem nyomtam rá rögtön az elfogadásra, hiszen így addig nézegetem, értelmezem az üzenetét, amíg csak akarom és ha esetlegesen rákérdezne, akkor mondhatom, hogy nem voltam Instagramon, mert nem látja, ha elérhető vagyok. Miután a leleményességemen kiörömködtem magam ténylegesen a pár bátortalan sorocska( sorosocskát olvastam átolvasásnál. Eskü nem vagyok diszlexiás) jelentésének megfejtésére koncentráltam.

  Az persze egyértelmű, hogy részemről ez a kapcsolat a baráti szintet nem lépheti túl, viszont Hyunjin normálisnak és kifejezetten szimpatikusnak tűnik. Új haverból meg sosem árt, a társaságom pedig az utóbbi időben jelentősen megcsappant, hiszen Chimmyékkel otthagytuk a régi csoportunkat, mert ahogy a régi éneinket már őket is totál cinknek tartottuk. Azonban Hyunjin felől egyáltalán nem úgy néz ki, hogy ő friendzonera tervez, sokkal inkább valami többre és pikánsabbra.

  -Mi jót csinálsz?-zavartak meg a 'képernyőt bámulva elmélkedek az emberek összetett lelki világáról és érzéseiről' programpontomban, mire azonnal magam mellé dobtam a készüléket, hogy Taehyungra villanthassak egy széles vigyort. Mondanom sem kell, hogy a lélegzetem elakadt az egyszál melegítős outfitjétől, miben a kockáinak vonalát konkrétan ötszáz méterről is élesen lehetett látni. Az izmos, eres kezéről meg ne is beszéljünk, mert aztán erekcióm lesz, ami semmi jóra nem vezetne.

  -Téged várlak, vagy minek tűnik?-szemtelenkedtem egy kicsit, mert imádtam azt a játékosan haragos szikrát, ami ilyenkor a szerelmem mélybarna szemeiben villant.

  -Nézünk valami filmet?-öltötte ki a nyelvét Tae, miközben lazán ignorálta a kérdésem.

  -Úúú igen! Home alone, léci, léci, léci!-tettem össze könyörgően a kezem, amikor a kedvenc filmem azonnal eszembe jutott. Még valamikor tavasszal néztem meg utaljára Geummal, de az már olyan régen volt. Plusz így az élmény is kicsit különbözni fog az előzőektől, hogy a társaságom is más.

  -Nem, Cica csak azt nem nézhetjük, amit szeretnél.-mosolyodott el, de nem kritizálta a választásom, mint ahogy eddig bárkitől a családomon kívül megszoktam. Hobiék is rendszeresen kiröhögnek, hogy egy gyerekfilmnek vagyok a beteges rajongója, azonban ez nem tudott eltántorítani Kevintől, ahogy semmi se.

  Még az laptop be se kapcsolt, de én már bekuckóztam magam az időközben mellém telepedő Tae ölébe, aki így valami rohadtul gerinctörő, kicsavarodott pózban masszírozta a billentyűzetet, hogy aztán felsóhajva fonja a derekam köré a kaját, amíg a főcímdal lemegy.

  A fejemet az állának támasztottam és a teljes hátfelületemmel a mellkasának dőltem, ezért tökéletesen éreztem a rezgést, ami mindenegyes nevetésénél az én apró testemet is megrázta egészen a film végéig. Mondanom sem kell, hogy kábé kétszázezredjére is fantasztikus volt, viszont egyre laposabbakat pislogtunk mind a ketten, szóval gyorsan elpakoltuk a fölösleges cuccokat az ágyból, majd szorosan egymás mellé bebújtunk a takaró alá.

  -Nem veszed le?-kérdezte Tae pár perc halvány mosolyos, néma szemezés után ásítva.

  -Ümmm... Mit?-kérdeztem vissza egyből.
  -A pólód. Mármint félre ne értsd, mert nagyon dögös vagy benne, de nélküle kicsit jobban tudnám élvezni a látványt.-azzal nekikezdett egy vigyorr kíséretében a felsőm szélének anyagát birizgálni.

  -Olyan vagy, mint egy öt éves.-forgattam a szemem felsőbbrendűen.
  -Akkor nevelj meg, Hyung.-rántott fel az ölére, mire fülig vörösödtem, mert újra a legutolsó együtt töltött éjszaka jutott a mocskos eszembe. Ott is volt valami ilyen pozíció. Ahhoz képest, hogy néhány perce Taehyung futva képes lett volna elaludni, most energikus volt akár egy vadat üldöző gepárd.

  -Te idióta!-hajoltam le kuncogva csókot lopni, ami persze nem volt jó ötlet(vagyis kinek a szemszögéből), mert az ártatlan puszilkodás hamar intim nyelvcsatába torkolott, ami felhatalmazta az ujjainkat a másik testén történő felfedező körutakra. Ha kedvenc testrészt kéne választanom a szerelmemen, akkor azon túl, hogy mindenét imádom egyértelműen a vállát mondanám. Hiszen az izmaira simuló puha bőrétől és a lágy vonalú kulcscsontjától a nyálam folyik mindenhova. Taenél pedig úgylátszott a fenekem a befutó, mivel a rövid kéztúra után ott állapodott meg, ahogy ilyen alkalmakkor mindig. A szégyenletesen kicsi félgömbjeim passzoltak Taehyung hosszú, kecses ujjaihoz, amik időről-időre mindig belemélyedtek az ottani husomba.

  "Akkor így értette nyáron, hogy mell és fenék közül az utóbbi..." álltam neki kattogni."Mondjuk, ha bisex, akkor mindkettő nemnek van hátsója, ha meg gay, akkor a fiúknak nincs melle, mármint van, csak nem akkora, hogy normálisan annak lehessen nevezni."

  "Suga épp a barátoddal smárolsz. Legyél kedves ne a különböző emberek különböző testrészein agyalj. Köszi."parancsolt megálljt a gondolataimnak egy pillanat alatt Yoongs, aki ezek szerint ezen túl a gondolataimat fogja kordában tartani, ha azok gáz vizekre eveznének. Ilyen free terapeuta plusz kapcsolati tanácsadó. Fasza.

  Viszont, ahogy a mozdulataink egyre erotikusabbak lettek az én, de főleg a kis Kim nagy tagja kezdett ébredezni, ezért lihegve pár centit hátra húzódtam.

  -Taehh...-ziháltam szinte ismét a felduzzadt ajkaira.

  -Hmmm..?

  -Le akarok feküdni veled, de nem most, hanem, amikor majd lelkiekben felkészültem rá. Ja, és itt van a bátyád meg az anyukád.-hadartam el gyorsan, egyre inkább kínosan érezve magam. A barátom magában megemésztette a mondandómat, aztán újra felnézett rám. Egyenesen a szemembe.

  -Ha tudnád mióta várok rád, akkor tudnád, hogy azt az időt már kézenállva is kibírnám.-mosolyodott el és neheztelés egyáltalán nem látszott a kisimult arcán.

  -Mi...? Mióta? Úristen tényleg! Mióta?-kapcsoltam kicsit lassan az elejtett félmondatára. Eddig még tényleg nem beszéltünk arról, hogy mikor kezdtünk egymás irányt romantikusan érezni, pedig nagyon furdalta mindigis az oldalamat a kíváncsiság. Én csak ott azon a nyáron figyeltem fel Taere, de ő... Őt szerintem egyedül Taehyung maga tudja. Vagy talán Jungkook... Tényleg azt is meg kell kérdeznem, hogy mi van Jeonnal.





Aaaaaa nem tetszik a második évad. Nagyon unalmas és aaaaaaaa faszomiskivan.

I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅Where stories live. Discover now