-Mikor?-tért ki a válaszadás elől Taehyung.-Délután.-vágta rá a Remény.
-Nem.-életemben nem esett le ekkora kő a szívemről, mint most. Talán kicsit fel is sóhajtottam, de hála Istennek senki nem vette észre, mivel Hobi gyanakvóan méregette a másik fiút.-Aludtam.-tette hozzá, hogy minden kételyt eloszlasson.
-Szoktál mást is csinálni?-nevetett fel gúnyosan Hoseok, mire Taehyung szemöldöke feljebb szökött, azonban nem úgy nézett ki, mint akit felidegesítettek.
-Ja.-vetette oda, aztán becsukta az ajtót és gondolom visszafeküdt, mert még mindig teljesen kómának nézett ki.
-Na ez mikor lett így kibaszva?-fordult felém Hobi. Ha tudná én hányszor gondoltam már erre. Nincs annyi csillag az égen... Megvontam a vállam, mintha nem érdekelne.-Meg a nyaka is rendesen el volt intézve.-a számba kellett harapnom, nehogy ne kiáltsak rá, hogy ne emlékeztessen rá, mert pontosan tudom és rohadtul szar érzés van bennem miatta. Csak kurvára nem tudom miért érdekel mi van Namjoon FIÚ tesójával, amikor én HETERO vagyok.
-Én akkor megyek öltözni.-léptem le gyorsan, mielőtt valami olyat mondok, amit megbánok...
Jeon Jungkook pov
A találkozó megbeszélt helyszínén várakoztam behúzódva az árnyékba, mert 1 óra lévén a nap égetően perzselt mindenhol. Mindenki rövid sortokban, trikókban, vagy félmeztelenül mászkált a parton körülöttem. Nem is csodálkoztan. Rólam is szakadt a víz a lenge pólómban és rövid gatyámban, mivel lehetett vagy negyven fok.Már gondolkoztam, hogy bemegyek egy légkondícionált üzletbe, amikor Taehyung a tőle megszokott nyugodt léptekkel befordult a sarkon. Ahogy meglátott egy mosoly kúszott fel az arcára, amitől a mellette elhaladó 3 vele egykorú lány kishíján elájult. Mondjuk Taetól ki nem?
-Szia.-lépett mellém egy szokásos öleléssel köszöntve, ami még a nyári meleg ellenére is jólesett.
-Szia.-viszonoztam a köszönést, majd az ujjaira kulcsoltam a kezem, mire vigyorogva rámpillantott, de hagyta. Mindenféléről dumálva kerestünk egy fagyizót, mert Taehyung megígérte, hogy elvisz fagyizni. Én csoki-banánt kértem, a másik srác pedig eper-citromot.-Azért a nyakad rendesen kivan.-simítottam végig az említett felületen, amit egyáltalán nem takart el a kíváncsiskodók tekintete elől, mire Tae megrántotta a vállát.
-Nem fáj, mások véleménye meg nem nagyon érdekel.-közölte, amitől muszáj volt elmosolyodnom. Emlékszem Kim Taehyungra. Még a régi énjére: semmi izom, béna haj, visszahúzódó. Aztán lépésről lépésre végignézhettem, ahogy igazi férfi válik belőle. Mivel folyamatosan találkoztam vele számomra nem volt olyan drasztikus a változás, hiszen láttam a fokozatokat, de valaki külsősnek igazi csoda lehetett. Mert a régi kissrácról senki nem gondolta volna, hogy egy ilyen szívdöglesztőt rejteget valahol mélyen magában.-Hallod-böktem meg játékosan a vállát.-az ott nem a bátyád?-biccentettem egy csoport irányába, ami 4 fiúból és ugyanannyi lányból állt. Namjoonnal sosem találkoztam személyesen, de láttam róla képeket, meg hallgattam, amikor Taehyung még régebben panaszkodott, hogy mindig megverik és nyilvánosan megalázzák. Olyankor Tae semmit nem tudott még ellenük tenni a maga törékenységével, de mostmár úgylátszott más a helyzet. Talán még erősebb is volt az eddigi bántalmazóinál.
-De igen.-motyogta.
-És ki az a Dulifuli, aki a szemével akar kinyírni, mert fogom a kezed?-nevettem fel újra végigmérve a szőkésbarnára festett hajú, alacsony, nagyon morcos srácot, akibe éppen egy picsagatyás csaj karolt bele, azonban ő minket bámult. Pontosabban engem, nem túl barátságosan.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅
Fanfic10 nap. 1 nyaraló. 5 fiú. Kim Taehyung, Kim Namjoon öccse életét a suliban mindenegyes nap megkeserítette a bátyja és annak haverjai, azonban kénytelen lesz 10 napig együtt élni velük a nyaralóban. Viszont Tae a fél éves karantén alatt, amíg az is...