2. évad 17. rész

965 57 12
                                    

  -Addig szállj le rólam, hogy le tudjak nyugodni.-emelt le az öléről minden megerőltetés nélkül, majd kiült az ágy szélére, így a hátára is tökéletes kilátásom volt, egyébként...

  -Konkrétan fogalmam sincs. Tehát egy konkrét napot nem tudok megnevezni. Talán mindigis több voltál nekem Nam egyik haverjánál... A srác, aki szebb mindenkinél, akin megakad a szemem, akitől elvörösödök és gyorsabban ver a szívem, akihez hozzá akarok érni... De akkor még kicsi voltam, nem is tudtam, hogy mi ez, hiszen másnál még nem éreztem. Azt tudtam, hogy vonzol magad felé, akárcsak mágnes a vast.-a mondandója végére mintha egy halvány pír szökött volna az arcára.

  -De úgy bántam veled, mint a szeméttel. Vertelek, szadiztalak...-kerestem a megfelelő szavakat a Taehyunggal történt borzalmak leírásához, de szerintem azokra nincs elég brutális kifejezés, ami teljesen átadja azt a traumát, amit én okoztam neki.

  -Fura dolog a szerelem.-simogatta meg hátrafordulva a combom belső felét, amitől a remegés végigfutott a gerincemen.-Valami olyanban reménykedtem, hogy egyszer majd ténylegesen észreveszel és nem Joon nyomi kisöccse leszek, hanem egy esély.-most vettem észre, hogy már percek óta nem a megszokott erős, nyugodt, kicsit rideg Kim Taehyung ül mellettem, hanem a törékeny, csorba világú, sérülékeny Tae, aki éppen valószínűleg régi sebeket szakít fel csak azért, hogy mindezt megossza velem. A mindezt alatt a legmélyebb érzéseit értem, amik az egész lelkemet megmozgatják.-Mindegy ez túl deep téma.-vonta meg a vállát, majd befeküdt mellém, mintha ezzel csak úgy el tudná hessegetni az előző szavait, mik után legszívesebben egy napig bámultam volna sokkolódva magam elé.

  -Szeretlek, ugye tudod?-pislogtam fel rá, miközben bebújtam a karjai közé.

  -Tudom. Én is szeretlek.-motyogta a szőkésbarna tincseimbe.-Viszont valamit elfelejtettél, ha nem gond...-basztatta ismét a pólómat, mire nagyot sóhajtva lekaptam a felsőtestemet takaró anyagot és az ágy mellé dobtam.

  "Ha már itt softpornózok neki csak megbocsájtja a kupit."gondoltam magamban, aztán egy, vagy lehet kicsivel több jóéjszakát csók után lehunytam a szemem, hogy végre a hosszú nap után elaludhassak, viszont Tae az ujjabegyeit lassan, ráérősen végigfutottak a hátam meztelen bőrén, majd áttértek a hasamra, hogy bizseregető érzést hagyva maguk után húzanak képzeletbeli csíkokat a bordáimra.

  -Csikizel...-motyogtam a mellkasába, mint egy öt éves, nyöszörgős hangon.

  -Túl szép vagy, nem tudok mást csinálni.-válaszolt hasonlóan halkan, de végül abbahagyta a bizergálásomat és végre aludhattunk.

Park Jimin pov
  Oké, nem vagyok egy mintagyerek. Sőt mondhatni kifejezetten rossz vagyok a szülői szemszögből, de az, hogy elszökök otthonról még nem fordult elő. Néhányszor értem haza későn, vagy aludtam valaki másnál, viszont az nem számít annak, mint amit most csinálok, azaz az első emeleti szobámból ugrok ki a kertbe, hogy onnan a kerítésen átmászva felszívódjak az éjszakában.

  "Megéri ez nekem?"gondolkoztam a landolás közben, amit a nedves fűre egy visszafojtott nyekkenéssel viteleztem ki. Mondjuk kiért is töröm kishíján össze magam? Ki olyan fontos nekem? Pont egy olyan személy, akire soha az életben nem gondoltam volna, hogy ilyeneket megteszek érte. Hiszen az illető egy srác. Én meg eddig azt hittem sziklaszilárd hetero vagyok, de szerintem, ha bármely másik férfi megismerné őt úgy, ahogy én térden csúszva könyörögne, hogy aláfeküdhessen. Ugyanis a fiú Jeon JeongGuk, nekem csak Bunny.

  Az egész ott kezdődött, hogy ugye nyáron hazafuvarozott. Talán már akkor is szemet vetettem rá, de még nem nagyon izgatott a dolog, nem értettem mi történik velem. A vele történő random erotikus fantáziálgatásokat meg álmokat meg végképp nem, mik után úgy álltam, mint a cövek.

  Aztán, amikor rámírt azt hittem szívrohamot kapok, hát még, mikor kiderült, hogy ismerkedni akar. Szóval így kezdtünk el dumálni és rendszeresen flörtölgetni, most pedig konkrétan fél 11kor kaptam tőle egy üzit, hogy nincs-e kedvem találkozni vele meg írt egy címet. Nem vagyok hülye, ezért szinte egyből vedlettem át normális, kicsit extrémebb ruhába, ami egy fekete skinny farmerből, vörös Nike feliratos pólóból, egy bőrdzsekiből és a Jordanemből állt.

  Ja, nekem, Park Jiminnek nulla divatérzékkel ez az extrém...

  Szóval így kötöttem ki az éjszaka közepén a város kihalt utcáira, hogy találkozzak azzal a nálam 3 évvel idősebb csávóval, akibe kicsit bele vagyok zúgva.

  A megadott címhez közeledve megpillantottam Jungkook felsejlő alakját, amint éppen egy ház falának támaszkodik a sarkon. Mondani sem kell, hogy tökéletesen nézett ki: szakadt farmer, és amennyire láttam hozzám hasonló bőrdzsekiben.

  -Ümmm... Bunny?-léptem oda hozzá bátortalanul, miközben észrevettem a kezében füstölő cigit, amit a bal keze két ujja között egyensúlyozott.

  -Törpike!-vigyorodott el, aztán fel sem tudtam fogni olyan gyorsan átölelt fél karral, hogy az égő dohány ne égesse ki hátul a ruhámat, ha leesne róla a hamu. Mivel erre pont nem számítottam nagyjából rázuhantam Jungkook izmos mellkasára, de ő szerencsére biztosan fogta a derekam és nem engedte, hogy elessek.

  -És miért akartál pont most találkozni?-köszörültem meg a torkom kínosan, mert úgy látszott kettőnk közül én vagyok a feszélyezett one, hiszen Kook tök lazán ácsorgott mellettem, mintha csak Taehyunggal, a legjobb barátjával dumálna.

  -Mutatni szeretnék valamit.-ragadta meg a kezem választ sem várva, majd maga után kezdett húzni, egyenesen a közelben várakozó hatalmas motorig.

  -Azta...-tátottam el a számat.-Ez a tiéd?-határozottan bólintott, így bátran szemügyre vettem a járművet. Fél szemmel is felismertem volna, hogy egy retro Harley-Davidsonról van szó. Az egyik nagy álomom, hogy legyen egy ilyen motorom, de eddig még egynek sem tudtam a közelébe férkőzni. Most viszont az alkalmon kapva tüzetesen megvizsgáltam a széles kormányt, ezüstösen csillogó dugattyúkat az oldalán, a fekete bőrülést, igazából mindent, amit a szemem képes volt befogadni.

  -Tetszik?-lépett mögém a Nyuszi valószínűleg szándékosan úgy, hogy felegyenesedé közben a fenekem súrolja az odakészített combját. Nem mondom, hogy zavart...

  -Hát ez... Azt hiszem szerelmes vagyok...-motyogtam magam elé, mire jókedvűen felkuncogott, majd a felnyitható ülésből kivett két sisakot és az egyiket a kezembe nyomta.-Várj mi most menni is fogunk vele?-tátottam el a számat.

  -Nem, csak jöttünk, hogy bámuljuk, Jimin-ssi.-forgatta meg a szemeit, aztán felült a járgányra. Tudom, hogy idegen sofőrhöz nem szállunk fel, de megbíztam Jungkookban annyira, hogy nem nyír ki minket, szóval én is elfoglaltam a helyem mögötte. Amint szorosan átöleltem a derekát az izmos hasfalát kitapintva a motor felbőgött és kilőttünk az éjszaka sötétjébe.



Hilihalihalihó!
Jeeez...
Annyi, hogy kiraktam a oneshotos fasztudjamiazt, szóval, akit érdekel az nézzen rá.
Mindjárt rakok ki bele Jikookot:)

I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅Où les histoires vivent. Découvrez maintenant