2. évad 12. rész

973 69 4
                                    

Kim Namjoon pov~nyaralói utolsó este~

  Lisáéknál rohadt unalmas volt a buli, pedig sokan voltak, úgyhogy úgy döntöttünk inkább hazamegyünk és ott folyatjuk Yoongival, aki mindenáron ott akart maradni. Nem is értem mi volt ez a változás hirtelen. Egymást támogatni se kellett hazafelé, mert ott még berúgni sem tudtunk. Na, majd otthon...

  Viszont a nyaraló érve először minden normálisnak tűnt, csak nagyjából 2 perc múlva az emelet irányából megtört a csend.

  -Ahhh...Taenehhh...-hasított Yoongi kicsit alkohol gőzös hangja a levegőbe, mire mind a hárman tágranyílt szemekkel bámultunk egymásra.

  -Szerintetek erőszakolja?-szólalt meg végül Jimin, miután elsőnek felfogta mi történik éppen felettünk. Megráztam a fejem. Ha Yoongit erőszakolnák sokkal hangosabb lenne és foggal-körömmel harcolna a szabadságért. Szóval ő is akarja. Az öcsémmel. Akit fél éve még vert. Akit elméletileg utál. Érdekes...

  -De basszátokmeg ne.-temette a tenyerébe a kezét Hobi szélesen vigyorogva.-Ne szopassatok. Ez mi a fasz?-itt már mi se tudtuk megállni röhögés nélkül, főleg, hogy a nyögések újra visszhangoztak a falak között. Az öcsém for real éppen lefekszik az egyik legjobb barátommal és én most végig fogom hallgatni.-Amúgy akkor őket láttam első nap. Vágjátok, amivel zaklattam Namot, hogy ő meg Min, de akkor ezek szerint Kimet tévesztettem.-a kijelentésére újra szakadni kezdtünk. Idióták, mi a picsa?

  A kanapén ülve hallgattuk az egyre csak hangosodó nyögéseket, időnként sírva röhögve teljesen indokolatlanul. Aztán minden elcsendesedett, tehát fejezték. Pár percig vártunk, hogy történik-e valami, de amikor semmit nem hallottunk fellopóztunk az emeletre. Tae ajtaja résnyire nyitva volt.

  - Biztos?-tátogtam a többieknek, akik hevesen bólogattak. Mélyet sóhajtva felkészültem lelkiekben mindenre, ami ott bent várhat. 2 meztelen fiú minimum, a többi majd alakul. Lassan benyitottam.

  Yoongi magához képest aranyosan bújt a feltételezhetően ruha nélküli Taehyunghoz, aki védelmezőn köréfonta a karjait, mintha az előbb említett srác egy törékeny drágakő lenne, akit védeni kell. Hál' Istennek derékig be voltak takarva, ezért nem láttunk semmit, amiért kínosan éreznénk valamit.

  Így viszont előkerültek a telefonok és megszülettek a mesterfotók a békésen szuszogó párról.

Kim Taehyung pov(az első muahhahaha)

  -Szóval ennyi.-fejezte be a bátyám a kis történet mesélését. Pár percig bámultam magam elé, amíg Yoongi fülig vörösödve a nyakamba bújt, amit egyébként nagyon cukinak gondoltam főleg Sugától, aztán kitört belőlem a röhögés. Ez viszont akkor értelmet ad, hogy Namjoon miért beszélt otthon rengeteget a cicámról. Komolyan a nyár utolsó szakaszában csak azt hallgattam, hogy Yoongi így, Yoongi úgy. Nem azt mondom, hogy zavart, mert így legalább képben voltam mi van vele, de akkor még rohadtul nem voltunk együtt.

  -De most full komolyan vannak képeitek?-nézett rájuk Yoongi nagyban pironkodva.

  -Aham.-bólogatott Hoseok nevetve, majd elővette a telefonját.-Már küldöm is őket.-fél másodperccel később pedig a mobilom rezegve üzenetet jelzett. Mivel én a pad támláján ültem, Yoongi meg a combomon mindketten tökéletesen láttuk a képernyőn virítóképeket, amiknek a témája teljesen ugyanaz volt. Mi.

  Az éjszaka emléke a fotók hatására sokkal élesebben rajzolódott ki előttem. Újra a fülemben hallottam a cicám nyögéseit, magam körül éreztem az érintéseit. Ha tudná mióta várok egy ismétlésre... De nem támadhatom le, mert aztán megijed és inkább kihátrál a kapcsolatból.



Ez kicsit uncsi rész lett, de tervezem felpörgetni a sztorit, szóval aki azt megvárja annak hálás köszönet<3

I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang