Még nagyban verekedtük át magunkat a tömegen, amikor hirtelen leállt a zene. Aztán fél másodperc alatt rendőrök özönlötték el a helyet.
Miután áttapiztak minket, hogy nincs-e nálunk drog, vagy valami illegális és miután nem találtak semmit elkérték a nevünket, majd az épület előtt megállítottak minket egy 'ne menjetek sehová' címszóval.
-Gyerekek mi a faszom?-pillantgatott idegesen körbe Hobi, miközben rendőrök szaladgáltak körülöttünk fel alá, mint a mérgezett egerek. Drogot foglaltak le, különböző gyanús alakokat ültettek járőr autókba, minket meg mindenki leszart.
-Kim Namjoon, Park Jimin, Jung Hoseok, Min Yoongi.-lépett oda hozzánk egy magas, rohadt jóképű 20as éveiben járható, egyenruhás férfi. Mind a négyen bólintottunk.-Gyertek velem.-indult el a romos házzal ellentétes irányba. Nem nézett hátra. Ránk hagyta, hogy követjük-e, de mivel rendőr volt kénytelenek voltunk. Így is elég nagy szarnak voltunk a közepén, nen akartuk még azzal tetézni, hogy nem engedelmeskedük egy hatósági személynek.
-Bajban vagyunk?-kérdezte Jimin a törvénybiztos pasastól, aki egy gyors körülnézés után cinkosan ránk kacsintott."Mi a fasz?"
Még két sarkon fordultunk be, amikor végül lefékeztünk egy sötét kocsi mellett, aminek egy kurvára ismerős alak támaszkodott.
Jeon Jungkook pov
-Innen rád vannak bízva.-biccentett a 4 jómadár felé Jin, akik most megszeppentek ácsorogtak, látszólag fogalmuk sem volt, hogy mi történik. El sem hiszem, hogy éveken keresztül ők terrorizálták Taet.-Majd koccanunk.-veregette meg a vállam Seokjin, azzal sarkonfordult és otthagyott miket. Ahogy bámultam utána be kellett ismernem, hogy az egyenruhába IS, mert ugye ő mindenben IS bombajól néz ki.-A járdán akartok megöregedni, vagy még ma beszálltok?-foglaltam el a helyem a vezető ülésen, mire a srácok is bepattantak. Pont Dulifuli került az anyósra, hogy egyenesbe kapjam a szemmelverést. Nagyon jó. Fő az első benyomás...
-Te is rendőr vagy?-kérdezte olyan 5 perc autózás után Namjoon, amitől muszáj volt felnevettem. Én meg a rend, vagy a törvény? Még a köszönő-viszony sem volt meg, nemhogy még támogattam volna.
-Na az biztos nem.-kerestem meg a szemkontaktust a visszapillantóban azokkal a mogyoróbarna íriszekkel.-TaeTae küldött értetek, mert szólt, hogy gáz van. Egyébként Jeon JeongGuk vagyok, de mindenki csak Jungkooknak hív.
-Taehyung küldött?-értetlenkedett a Törpike a cuki szőke tincseivel, amikbe úgy beletúrtam volna, hogy az ujjaim között érezzem a hullámokat.
-Jaja.-bólintottam, aztán a kávértatóban rezgő telefonomra pillantottam.-És épp hív is.-tettem még hozzá, mielőtt a fülemhez emelve felvettem.
-Megvannak?-vágott Taehyung a közepébe bevezetés nélkül. A háttérből emberi beszéd és zene szűrődött át a vonalon, mintha valami bárban húzódott volna be egy csendesebb sarokba, hogy beszélni tudjon velem.
-Aham. Te merre vagy?
-Megyek mindehova, mint a mérgezett egér, mert Jackosnék itt pörögnek, hogy ki a faszom köpött, mert a fél helyet bevitték és mindenkit kurvára nem tudunk kihozni, lassan meg már azt hiszik én voltam, ami kurvára hiányzott. Meg persze senki nem tud semmit. Baszott jó.-hadarta el egy szuszra, aminek a végére levegője is alig maradt, de az idegesség miatt egyáltalán nem érdekelte.
-IU sem mondott semmit? Mármint a másikon kívül.-ez a sztripper csaj volt Tae, vagy ahogy mindenki más ismerte V egyik állandó információ forrása. Persze nem ingyen, de a 'van néhány kapcsolatom és mindenkiről tudok mindent' foglalkozás elég jó fizetett, így az IUba beleölt pénz csak járulékos veszteség volt.
-Őt is bevitték.-morogta Taehyung.-Lehet azt mondom valakije vagyok, de biztos fullon van az őrs és nem engednek be. Ha meg tudott volna valamit nem lett volna ott, hanem rég a Bahamákon napozna röhögve a nyomorunkon. Vidd haza azokat a balfaszokat, aztán te is menj haza ott találkozunk.-nyomott, ki mert gondolom dolga akadt.
-Jól van?-csimpaszkodott az ülésem támlájába a bátyj. Miért aggódik most hirtelen így, ha eddig bűntudat nélkük verte?
-Jól, de kurva ideges.-vontam vállat, miközben a tekintetem összeakadt Dulifulijéval, úgyhogy azt hittem ott fagyok azon nyomba jéggé, amilyen hűvösen végigmért. Ez ment egész úton. A szőkés srác, aki láthatóan folyamatosan zavarba jön Tae említésére, ami sokszor megtörtént, mivel Namjoon, a Törpike, meg a Napsugár egyfolytában róla kérdezgettek, én viszont mindig kitértem a válaszadás elől, mert nem tudtam, hogy a barátom mennyit szeretne megosztani velük. Dulifuli kellemes szokásai közé tartozott még, hogy úgy nézett rám, mint a véres rongyra. Nem hiszem el, hogy amiatt a szájrapuszinak sem nevezhető valamin ennyire kiakadt, amikor Taehyung azt mondta hetero.
-Maradjatok otthon, aztán ha TaeTae hazajön rendezzétek le vele.-szóltam utánuk a lehúzott ablakon keresztül, majd a Törpike formás hátsóját bámulva figyeltem, ahogy bemennek a nyaralóba, majd a barátom utasításainak megfelelően én is a bérelt lakásom felé vettem az irányt.
Minimum két órát vártam Taehyungra, amikor végre hajnali fél kettő körül beállított látszólag teljesen leszívva.
-Mit tudtál meg?-kérdeztem, de válasz helyet egy határozott mozdulattal lelökött az ágyra, majd habozás nélkül mászott is fölém, miközben adott a homlokomra egy puszit. Taenél ezt lehetett a leginkább csóknak nevezni, mert arra nem volt hajlandó senkivel. Sosem indokolta miért, egyszerűen csak leszögezte, hogy a szája az ajkaimnak tiltott terület, de egyébként azt csinálok vele, amit akarok. Mivel a barátságunk jóval többet jelentett nekem holmi smárolásnál sosem erőltettem a dolgot. Mindenkinek megvannak a maga őrületei és Taehyungnál ez elég lightos.
Pillanatok alatt megszabadított az összes ruhámtól, aztán a nyakamat szívva kezdett izgatni, mire apró nyögések hagyták el a számat. Az idegességét jónak látta az érzékeny bőrömön levezetni, amit kisvártatva mindenhol harapásnyomok díszítettek. Én is nekiálltam vetkőztetni a másik fiút, aki kézségesen emelte meg a karjait, hogy könnyedén le tudjam róla rántani az anyagot.
-Érezni akarlak, Tae.-sóhajtottam, miután már túl volt az egész felsőtestemen, a mellbimbómat kükön sokáig kényeztetve, amitől azt hittem elmegyek, de valahogy sikerült visszafognom magam. A kérésemre a tekintete mégjobban elkomorult, tehát az íriszei már teljesen feketék voltak. Tudom milyen mérgesen, feszülten, megtörten, boldogan, mindenhogy, azonban ilyen érzelmet még sosem láttam a szemében csillani. Ez nem is csillogott, inkább égetett, pusztított mindent, ami az útjába került.-Mi a baj?-ültem fel azonnal, nem foglalkozva a merevedésemmel.
-Nem megy, Jeon Kookie, sajnálom.-biccentett a hímtagom felé. A hangja elkeseredett volt, amibe azt hittem beleszakad a szívem. Régóta nem volt szomorú és nem is akartam újra annak látni.
-Ebből lelkizés lesz, basszameg. Akkor megyek és kiverem.-siettem be gyorsan a fürdőszobába, hogy elintézzem a kényes dolgomat.
Pont amikor végeztem egy koppanás hallatszott át abból a szobából, ahol Taehyung tartózkodott. Majd mégegy és mégegy. Ijedten futottam vissza hozzá, hogy mi a jóistent csinál. Labdát baszogat a falhoz vagy mi? De egyáltalán nem ilyenről volt szó, ugyanis Tae kezén felrepedt bőrből lassan szivárgott a vér, apró cseppekben hullva alá a földre.
-Hülye vagy, baszki?-kiáltottam rá, de azonnal megbántam, mert a sötéthajú fiú válla remegni kezdett, aztán az első könnyek lecsorogtak az arca két oldalán.-Bazdmeg Tae, mi a faszom van?-bújtam be a karjai közé, mire a vállamba temette az arcát és ott szipogott tovább.
-Az van, hogy szeretem, de valszeg kurvára elbasztam.-tört fel belőle újra a zokogás, ami már az egész testét rázta. Ott álltam előtte teljesen lesokkolódva a hallottakon.
-Kiről beszélsz?-nyögtem ki végül.Hello! Tudom, hogy senkit nem érdekel, but (Im gay muhahahaha éjszaka közepe van és nagyon nem vagyok komoly muhahaha) na full komolyan lassan befejezem a második évad(vagy miez) megírását, szóval így az első évadból, ami ugye ez(igen kibaszott jó logikám van) márcsak kevés rész van hátra.
Köszi, ha elolvastad legyen szép estéd/hajnalod/reggeled/délelőttöd/délutánod/éjszakád (egy pillanat és leállok)!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
I'm straight, but I like HIM |Taegi ff.|🔞✅
Fanfic10 nap. 1 nyaraló. 5 fiú. Kim Taehyung, Kim Namjoon öccse életét a suliban mindenegyes nap megkeserítette a bátyja és annak haverjai, azonban kénytelen lesz 10 napig együtt élni velük a nyaralóban. Viszont Tae a fél éves karantén alatt, amíg az is...