Humalainen mies ja kanyyli || luku 1

2.1K 39 9
                                    

Emilian/sinun näkökulma:
Heräät herätykseesi aamulla klo:5.45 ja viskaat puhelimesi kauas sängystäsi ärsyyntyessäsi kovasta pärinästä. -Ei hitto! Huudat muistaessasi ettet sammuttanut sitä ja nouset vihaisena sängystä. Sammutat herätyksen, laitat puhelimesi latautumaan ja menet keittämään aamukahvia, sillä ilman sitä olisi täysin mahdoton ajatus onnistua lähtemään minnekkään rakkaan kotisi luota.

Saat syötyä aamiaisen ja kello näyttää jo 6.05. Lähdet juoksemaan kohti kylpyhuonetta, meikkaat nopeasti, nappaat avaimet mukaan ja juokset ovesta kohti autoasi. Käynnistät autosi ja lähdet ajamaan kohti helsingin keskussairaalaa.

Sinua väsyttää, ärsyttää ja kaiken lisäksi sinulla on kammottava kiire töihin jotka alkaisivat jo 6.30 aamuvuorosta johtuen, joten laitat radiosi soimaan ja kappas siellä soi Blind Channelin Dark side. Jammailet musiikin tahtiin kunnes saavut työpaikkasi pihaan ja astut autosta jo hieman lämmenneeseen alkukesän aamuun.

Kävelet sisään isoista ovista ja suuntaat kohti lennonjohtoa josta sinulle määrätään työt. Ei! Humalainen mies, jolle pitäisi asettaa kanyyli. Lähdet kohti huonetta jossa mies makaa jo sängyllä. -Huomenta sinulle, tervehdit miestä väsyneesti vaikkei hän sitä välttämättä edes kuullut. Sitten piakkoin huomaatkin kun katsot tarkemmin kuka siinä oikein makaakaan...

Hei tosiaan tää alku on vähän tällästä kankeaa mutta kyllä tässä kohta päästään asiaan! Kiitos jos sää just luet tätä ja toivon et sulla on mielenkiintoa jatkaa!

Kaiken alku ja juuriWhere stories live. Discover now