Tuntuu kuin olisin sekaisin || luku 4

946 26 6
                                    

Emilian näkökulma:
-Mahtavaa! Täs mun numero laittelen sit viestii, Olli sanoo todella leveästi hymyillen ja asteli Joonaksen huoneeseen.

Mitä tapahtuu, pyysikö Olli Elias Matela minua juuri ulos?! Nyt on kyllä maailman kirjat sekaisin ja pahasti. Soitin heti parhaalle ystävälleni Jonnalle joka vastaa puhelimeen välittömästi.

En tietenkään sanonut Joonaksesta mitään koska minulla on vaitiolovelvollisuus muuta aloin höpöttämään kuin viimeistä päivää.

-Arvaa mitä mulle Jonna just tapahtu?! Melkolailla huudan puhelimeen sairaalan käytävällä jolloin joku kakkos-asteen jorgos odotustuolilta katsoo minua melko tuimasti.

-Kerro heti mulle Emilia!! Puhelimesta vastataan innoissaan.

-Sähän tiedät sen bändin siis se kuus henkinen rock bändi suomesta, selitän innoissani.

-Joo tottakai mä tiiän, mut mitäh miten se nyt tähän liittyy? Kysyy ihmettelevä ääni puhelimesta.

-Se Olli Matela siis se basisti, ni näin sen tänään, en siis nyt saa sanoa missä yhteydessä mut niin se pyys mua ulos ja anto sen numeron mulle ja sano et laittaa viestii, selitän pitkän listan Jonnalle.

-MITÄ IHMETTÄ?? Jonna lähtee aiheeseeni yhtä innostuneesti mukaan.

-Joo äläpä ja kun se Olli ei oo myöskään mikään huonon näkönen jätkä, sanon innostuneesti kunnes kuulen jonkun naurahtavan takanani.

Katsahdan salaman nopeasti taakseni ja ei kilin persereikä Ollihan se siinä seisoo hymyillen.

-Sori nyt on pakko lopettaa soitellaan, sanon nopeasti ja lopetan puhelun Jonnan kanssa.

-Ohoh, Olli sanoo hymyillen.

-Sori ei ollu tarkotus tai siis... änkytän

-Heihei ei tossa ollu myt mitään pahaa, Olli sanoo leveässä virneessä.

-Okei huh hyvä, huokaisen naama punaisena kuin Joelin silmät rundin jälkeen.

-Ei mulla siis muuta ollu kun se et tulin sanoo heipat ku Joonaskin on ilmeisesti kunnossa ni päästään lähtee täältä, Olli sanoo.

-Aa joo no heippa sitten, tekstaillaan. Sanon Ollille.

Ei hyi että kuulostin vähintään 70.v naapurin pömppömaha mummolta kun sanoin et tekstaillaan. Osaan määkin kyllä olla tunari.

-Joo tekstaillaan, sanoo Olli hymyssäsuin, halaa sinua pikaisesti ja lähtee.

Nyt kyllä tuntuu kun olisin sekasin, tai ainakin vähintään tää niin suuri mutta pieni maailma
on.

Loppu työvuoro mateli kuin etana ilman limaa, mutta vihdoin istuin autossani matkalla kohti kotia. Katsoin heti autoon päästyäni oliko Jonna laittanut mitään ja tottakai hän oli. Suunnilleen 200 viestiä pelkästään siitä mitä tapahtui kun lopetin puhelun niin nopeasti.
———————————————————————
Jonna❤️

-EMILIA OOTKO KUNNOSSA???

Jonna rauhotu ei mulle oo käyny mitää!-

-Kui sää sit lopetit sen puhelun noin ripeesti?

Tuu mun luo, oon kotona ni kerron-

———————————————————————-
Jonna soitti ovikelloa ja ryntäsin avaamaan oven.
-Mulla on ollu iha hullun kova ikävä sua! Sanon Jonnalle ja halaan häntä tiukasti.

-Nii mullakin sua! Mut nyt haluun kuulla kaiken tästä sun uudesta Olli casesta, Jonna sanoo innoissaan kuin Olli sukkakaupassa.

Menen keittiöön keittämään kahvia ja menemme Jonnan kanssa kahvikuppien kera olohuoneeseen ja kertaan vielä kaiken mitä tapahtui tänään töissä.

-Vähänkö siistiä! Jonna sanoo innoissaan.

-No niin on! Mut en vaan tiiä millon uskallaudun laittaa sille viestiä, sanon hieman jännittyneenä.

-Laitetaan sille nyt hetipaikalla, haluun nähä myös mitä se vastaa, Jonna sanoo ja ottaa puhelimeni sekä tuon kikkarapää basistin numeron minulta.

Yritän estellä tuota mutta noin päättäväistä naista ei ihan noin vain käännytetä. Samalla vihaan tuota piirrettä mutta toisaalta voisin paljon huonommin jos tuota ei myöskään olisi.

—————————————
Olli Matela🤍

Moikka olli! Toivottavasti tää nyt on oikee numero, ois nimittäin vähän kiusallista tekstailla väärään numeroon!😅

—————————————-
Nyt jäimme vain odottamaan vastausta...

547 sanaa<3

Toivottavasti tää sarja on mieleinen😃 Ite ainakin tykkään lueskella tätä läpi ko oon ite ainakin ihan tyytyväinen😇

Kaiken alku ja juuriWhere stories live. Discover now