Melkoinen ilta || luku 5

834 27 8
                                    

Ollin näkökulma:
Lääkäri saapui Joonaksen huoneeseen ja ilmoitti että Joonas on nyt tarpeeksi terve lähtemään.

-Hei venatkaa jätkät viel hetki tääl mul on asiaa tuol ulkona, sanon ja lähden huoneesta sormet varpaat ja no kaikki minkä voi saada ristiin ristissä toivoen että törmään tuohon hoitajaan vielä.

Näen Emilian kauempana mutta ei perse tää on mun tuuria. Se puhuu puhelimessa ja hymyilee, ihan 101% varmasti sillä on jo joku jätkä kun se on noin kauniskin vielä.

Kuulen kuitenkin hänen innostuneet sanansa ja huomaan että hän puhuu minusta.

Menen hieman lähemmäs jolloin kuulen kun hän sanoo ettei se basisti ole huononkaan näköinen tai jotain sinne päin.

Naurahdan ja hän kuulee sen kääntyy salaman nopeasti ja mumahtaa jotain puhelimeen ja sulkee sen.

Kerron asiani annan pikaisen halin ja lähden pyytämään poikia että joko lähdettäisiin.

-Mitä asiaa sulla muuten oli tuolla? Kysyy Aleksi ihmeissään

-Ei kummosia, sanon ja hymyilen hieman. Sen ilmeisesti Porko huomaa ja alkaa kailottaa omaan tyyliinsä:

-Olli on löytäny jonku kuuman daamin tai sit se on naapurin Erkki kestä se ei vaan kehtaa kertoa!

-Pääkii Porko tai jäät kyydistä, Tommi puolustelee. Hymyilen hänelle kiittävästi ja astumme ulos sairaalasta.

Odotan koko illan kotonan joko Emilia laittaisi minulle viestiä mutta eipä sitä oo näkyny. Oon just menettämässä toivoani kun kello lähenee kymmentä mutta silloin kuulen kellon äänen puhelimestani.

Ryntään katsomaan onko se Emilia ja hymyni nousee korviini kun luen viestin.

—————————————————————
Emilia😍

Moikka olli! Toivottavasti tää nyt on oikee numero, ois nimittäin vähän kiusallista tekstailla väärään numeroon!😅

Heips Emppu! On ihan oikee numero!😆 Kiva kun laitoit viestiä🤟🏼

Hyvä! Oli kyl tosi kiva päästä vaihtaa vähän sanoi jonku kaa!  Lähtisitkö huomenna kahville mulla on huomenna vapaata?🙈

Joo ilomielin! Haluaisitko sää kuitenki tulla jo tänää käymää mun luona katottais vaikka leffa ja tehäis iltapalaa?

Joo, nähään siellä!
———————————————————————

Mitä ihmettä?! Sainko mä just Emilian mun kanssa kahville??

Lupasin hakee Empun sen pihasta joten se anto sen osotteen ja lähin autolla kohti tuon taloa.

Saavuin pihaan ja pysäytin auton jolloin välittömästi huomasin kauniin tytön/naisen kävelevän hymyssäsuin kohti autoa.

Hän avasi oven ja tervehti iloisesti.
-Käytäiskö samalla kaupassa voitais ostaa leffaherkkuja? Emilia kysyy hymyillen.

-Joo käydään! Vastaan ja suuntaan autoni kohti kauppaa.

-Mistä sä tykkäät? Kysyn Empulta.

-No oisko jokku sipsit, jotku vichyt ja vaikka jäätelöö? Kysyy Emilia leveässä hymyssä katsoen minua suoraan silmiin.

Hämmästyin koska se on juuri se mitä olisin itsekkin ottanut.

-Oot legit joku ajatusten lukija, sanon Emilialle ja lähden hänen perässään kohti pakaste-allasta.

Saavuimme takaisin mun autolle ja lähettiin kohti mun kämppää. Kello oli n.22.45 kun laitoimme leffan pyörimään. Valitsimme kauhuleffan koska me molemmat rakastamme niitä.

Olen huomammut tämän yhden illan aikana kuinka paljon samaa minussa ja Emiliassa on sekä kuinka samat meidän ajatusmaailmamme on. Ihan huippua et löysin tollasen tyypin!

Menin Emilian viereen sohvalleni ja tarjosin sipsikulhoa hänen suuntaansa. Hän kutenkin tuli lähemmäs ja nojasi päänsä minun rintakehälleni.
Hän on uskomattoman kaunis<3

478 sanaa

Kaiken alku ja juuriWhere stories live. Discover now