Minulle pyörähti || luku 9

715 22 7
                                    

Emilian näkökulma:

Päätimme alkaa poikien kanssa pelaamaan pullonpyöräytystä ja menimmekin lattialle istumaan tiiviiseen rinkiin. Joel otti pöydältä tyhjän bisse pullon ja asetti sen lattialle.

-Okei Emilia saa pyöräyttää ekana, Porko sanoo minua vastapäätä ja pyöräytän pulloa.

Pullo hidastaa ja pysähtyy Tommiin.

-Okei Tomppa, totuus vai tehtävä? Kysyn tuolta jättimäisen pitkältä kääpiörumpalilta.

-No jos vaikka totuus, Tommi vastaa.

-Okei öööö... auttakaa te muutkin nyt! Sanon koska en keksi mitään.

Peli lähti kuitenkin pyörimään mukavasti ja muutama bissekin löytyi jääkaapista.
Olimme pelanneet jo tunnin kun pääsimme viimeiseen pyöräytykseen jonka Niko suoritti.

Katsoin kuinka pullo pyörii ja pyörii kunnes se hidastuu ja pysähtyy kohdalleni.

-Noniin Emppu, suutele parhaimman näköstä jätkää tässä huoneessa, Niko sanoo jo selvässä nousuhumalassa.

Nousen ja kävelen hämäyksenä muutaman askeleen kohti Joonasta, mutta käännynkin nopeasti ja suutelen vieressäni istunutta basistia.

Mitä tämä on?
Onko tämä vain ystävyyttä?
Mietin tuota kaikkea maan ja taivaan välillä kun suutelin Ollia.

Ollin näkökulma:

Viimeinen pyöräytys lähti pyörimään pullonpyörityksessä ja se pysähtyi Emiliaan vieressäni. Niko kertoi tehtäväksi suudella parhaimman näköistä jätkää tässä huoneessa jolloin Emilia lähti kävelemään kohti Joonasta.

Voi perse aina näin käy mulle. En enää tiiä mitä mun pitäis tehä et saan jonku mun rinnalle.

Yhtäkkiä kuitenkin Emppu kääntyi nopeasti ja suuteli minua. Menin aluksi shokkiin, mutta vastasin sitten suudelmaan.

-Onko tässä tämän vuoden uusi pari!? Tommi kysyy iloisena, koska ilmeisesti huomasi että pidin tuosta lyhyestä hetkestä jolloin minun ja Emilian huulemme osuivat yhteen.

Katsoin Emiliaa kysyvästi joka nyökkäsi iloisena ja hyppäsi halaamaan minua.

Mitä ihmettä tässä juuri tapahtui?? Mietin silittäessäni Emilian selkää hänen istuessa sylissäni.

Olen kenties maailman onnellisin basisti!

Emilian näkökulma:

Tommi kysyy jotain tämän vuoden uudesta parista jolloin huomaan, kuinka Olli katsoo minua kysyvästi.
Menen ihan shokkiin, mutta nyökkään ehkä maailman onnellisimpana ihmisenä ja hyppään Ollin syliin halaamaan häntä.

Tunnen kuinka Ollin käsi silittelee selkääni kun istumme sohvalla.

-Pitäisko tätä ilouutista jotenkin juhlistaa? Joel kysyy mikrofonin äärestä.

-Joo ehottomasti! Allu huikkaa koneeltaan.

-Tilattaisko pitsaa ja mentäs mun luo kattoo vaikka joku leffa? Kuulen kuinka Olli ehdottaa.

-Joo käy mulle ainakin, vastaat ja nostat katseesi Ollin silmiin josta hohkaa onnellisuus. On se vaan ihana!

Sinä saat hommaksesi Ollin luona laittaa muut leffaherkut kun muut tekevät pitsoista listaa.

-Olliii! Mistä mä löydän sipsikulhon? Huudat Ollille olohuoneeseen josta kuuluukin jo lähenevien askelten ääniä.

Olli kävelee olkkarista hymyillen ja halaa ensimmäisenä minua.

-Mä oon ehkä maailman onnellisin basisti ku sain sut, Olli kuiskaa korvaani ja kylmät väreet hipuvat selkääni pitkin.

-Oho sori keskeytinkö jotain nuorelta parilta, Porko sanoo tullessaan keittiöön ja täyttäessään vesilasinsa.

Naurahdamme ja pudistamme päitämme.

Olli antoi minulle kulhon yläkaapista, koska en siihen itse ylettynyt. Saimme eväät kasaan ja pitsatkin saapuivat ja pääsimme nauttimaan elokuvaillasta mahtavan seuran kanssa!

Menin Ollin kainaloon istumaan ja hän silitti peukalolla kämmenselkääni. Hullua että tänään aijjemmin kun hän oli tehnyt noin emme olleet vielä varmoja toistemme tunteista.

Skip 2h (elokuva)

Elokuva loppui ja kello olikin jo aika myöhä.
Muut pojat lähtivät ja olin itsekkin jo tilaamassa taksia, kun Olli kysyy haluaisinko jäädä tänne yöksi.
Tottakai haluan!

Olli sanoo että voin mennä hänen sängylleen ja itse menee sohvalle. Tosi herrasmiesmäistä, mutta turhaa.

-Eikun voiksä tulla mun viereen nukkumaan? En tykkää nukkua yksin.. Sanon todenmukaisesti.

-Joo mielelläni, sanoo Olli leveässä hymyssä tajutessaan pelastautuneensa yöstä melko kovalla sohvalla.

Menemme Ollin sängylle makaamaan ja hän kaappaa minut kainaloosa.
-Kenes kanssa sä sun luona nukut, kun et tykkää nukkua yksin? Olli kysyy korvani vierestä.

Saan melkein aina kylmät väreet kuullessani tuon ihanan äänen ja vastaan:- Mulla on sellanen iso nalle pehmolelu jonka vieressä nukun, kerron Ollille hieman punaisena, mutta huoneessa on niin hämärää ettei se erotu.

-Kai mä meen nyt siitä nallesta? Olli kysyy minulta.

Repeän nauruun ja suutelen Ollia.
Se on jotain uskomatonta. En ole koskaan kokenut mitään tuollaista, mitään niin taivaallista. Enkä usko että tulen koskaan tämän miehen jälkeen kokemaankaan, sillä hän on ehdottomasti paras!

-Etköhän sä mee siitä nallesta, sanon tuon meidän taivaallisen kuplan puhjetessa ja palattuamme todellisuuteen.

642 sanaa<3

Kiitos iha hulluna kaikille lukijoille🖤🤟🏼

Tän tekstin perusteella voitte yrittää arvata mun äikän numeroa😆

Kaiken alku ja juuriTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang