Emilian näkökulma:
Sain aamulla puhuttua Ollin kanssa menneisyydestä exäni kanssa, ja hän oli lohduttanut ja auttanut minua.
Päätimme herättyämme nokosilta sohvalta että lähdemme kävelylle merenrantaan, nyt kun kesäkelit olivat lähteneet lämpenemään.-Pitäisko pyytää muutkin jätkät mukaan, käytäs samalla vaikka syömässä? Olli kysyy ottaessaan vesilasia yläkaapista.
-Joo ehottomasti! Vastaan innoissani, sillä tiesin että tästä on tulossa hauska ilta.
Olli laittoi viestiä bc whatsapp ryhmään jonne kaikki jäsenet vastasivatkin että tottakai he tulevat. Niko muisti myös mainita Porkolle että muistaa laittaa housut ennenkö lähtee asunnostaan.
-Miks ihmeessä Niko muistutti Porkoa laittaa housut jalkaan? Kysyn naurahtaen Ollilta samalla kun katson hänen puhelimensa näyttöä.
-Oltiin kerran lähössä rundille, ni Porkoa vissiin jännitti niin paljon et huomas vasta ku nous autostaan keikkapaikalla et kappas housut jäi kotii. Olli kertoo nauraen.
Lähdimme kohti paikkaa jossa sovimme poikien kanssa tapaavan. Nousimme autosta rannan parkkiksella ja nostin tavarani peräkontista. Olli käveli viereeni nähtyään että kassi oli painava ja ojensi kätensä ottaakseen sen. Ojensin laukkuni ihan suosiolla Ollin kannettavaksi ja suutelin häntä kiitokseksi.
-Taaskö mä keskeytin teijän herkän hetken? Kuuluu Porkon ääni takaa ja katsomme kuinka koko loppu bändi seisoo Porkon takana.
-Ilmeisesti näin pääs käymään mut ehkä kyyhkyläiset silti voi tulla meijän kaa syömään tohon nyt ku näin kerran sovittiin, sanoo Tommin matala ääni kaikkien yläpuolelta naurahtaen.
-Joo ehkä se hyvällä tuurilla onnistuu, eikö vaan Olli, Naurahdan ja katson häntä.
-Joo eiköhän se käy, Ollikin naurahtaa ja ottaa kädestäni kiinni jolloin suuntaamme koko poppoo askeleemme kohti rannan ravintolaa.
Tilaamme ruuat ja menemme kaikki parvekkeelle syömään.
-Kyl tää kesä on parasta aikaa vuodesta, Aleksi sanoo työntäessään perunasalaattia suuhunsa.
-Joo tää lämpö on kyl tosijees! Vastaan ja kaikki nyökyttelevät.
Saitte kaikki syötyä ja juttelittekin hetken pöydässä kaikenlaisesta.
-Onko kaikilla jotain millä uida toi vesi näyttää nimittäin aika lämpöseltä? Joel kysyy.
Mietin hetken, kunnes muistan tuurilla pakanneeni bikinit mukaan.
Suuntaammekin jo pian lähemmäs rantaa ja ihan totta, kun kokeilin vettä se oli tosi lämmintä.Vaihdoin uimapukuni pukuhuoneessa ja suuntasin kohti rantaa bikinit päällä ja pyyhe ympärilläni.
Tiputin pyyhkeeni rannassa ja juoksin raikkaaseen meriveteen ja näen noustuani pintaan kuinka Olli ja muut viisi poikaa juoksevat kuin pikkulapset uimaan.
Olli ui luokseni ja suutelee minua, vastaan suudelmaan ja tajuan että olen saanut maailman luotettavimman, huomaavaisimman ja kilteimmän miehen itselleni.
Olen sanoinkuvaamattoman onnellinen tässä ja nyt.Joku mies tuijotti minua ja Ollia vedessä, olen varma siitä. Hän seurasi katseellaan koko ajan tekemisiämme.
Sitten tunnistin hänet... se on exäni!
-Olli!!! Tuolla rannassa... sanon hätääntyneenä.
-Mitä siellä rannassa on? Olli kysyy ihmeissään ja katsoo rantaan.
-Olli se on eksäni, unohdin enkä oikeastaan jaksanut edes aamulla sanoa siitä että hän uhkailee minua tälläkin hetkellä, sanon itkukurkussa.
-Hei emppu rauhotu ei mitään hätää, täällä on paljon ihmisiä se ei voi tehä sulle yhtään mitään ja mä oon tässä, Olli sanoo silittäen selkääni halatessaan minua.
Siitä vasta eksäni ilmeisesti raivostuikin, sillä hän lähti kahlaamaan kohti meitä katsoen minua koko ajan.
-Olli se tulee tänne! Alan itkemään hysteerisesti.
Olli alkaa viittomaan muita bc jätkiä luoksemme jotka saapuvatkin nopeasti.
-Nyt on semmonen homma et teijjän pitää pidätella tota miestä niin kauan et saan Empun autoon. Olli kertoo.
-Mitä miks ihmeessä? Mitä täällä tapahtuu? Kysymyksiä satelee poikien suusta.
-Kerrotaan myöhemmin, mut nyt tehkää niinkun sanon.
Muut lähtevät kävelemään kohti eksääni ja kuulen kuinka he sanovat hänelle jotain. Samalla Olli vetää minut toiselle puolelle hänen kylkeään niin, ettei minua näy sinne missä muut pojat juttelevat.
Lähdemme kiireesti kävelemään kohti rantaa kunnes kuulen takaani huudon.-Nyt senkin huora pysähdy!
Vilkaisen säikähtäneenä taakseni ja näen kuinka pojat yrittävät pitää eksääni paikallaan muttä hän pääsee luikertelemaan irti.
Lähdemme juoksemaan kohti rantaa niin kovaa kuin jaloistamme pääsemme.Olin kauhuissani.
Pääsemme rannalle ja suuntaamme kohti ravintolaa jossa hän ei voisi tehdä mitään. Meidän kaikkien onneksemme ravintolaan oli saapuneet myös poliisit evästauolle, jolle Olli alkoi selittämään tapahtunutta. Poliisit nousivat seisomaan ja samalla eksäni ryntää ravintolaan sisään. Poliisit nappaavat häntä kainaloista jolloin hän alkaa huutamaan.
-SENKIN HUORA SINÄ LEHMÄ KUOLET VIELÄ!
Katson kauhuissani tilannetta ja tunnen kuinka Ollin kädet kietoutuvat ympärilleni.
654 sanaa<3
Tosiaan nyt alkoi tapahtua! Mitä mieltä ootte tän tarinan kulusta, eteneekö tää liian nopeesti? En nyt oikolukenu tätä joten sisältää luultavasti virheitä mut toivottavasti tykkäsitte🖤
YOU ARE READING
Kaiken alku ja juuri
Fanfiction• VALMIS Voiko rakkaus alkaa sairaalasta? Kestäisikö se elämän suurimmissakin muutoksissa ja väärinkäsityksissä? Otetaan selvää! • Rank: 13.7 🥇#blindchannel 2.8 🥇 #joonasporko 15.11🥇 #Ollimatela 17.12 🥉#joelhokka