Arki || luku 13

521 18 1
                                    

Emilian näkökulma:

Pääsen taksilla pihaani ja puoliksi juoksen kerrostalon portaat ylös ja sisään asuntooni.

Alat valmistamaan iltaruokaa ja laitat soittolistasi soimaan. Ensimmäinen kappale onkin Blind Channelin Sharks love blood. Rakastan kappaleen sanoja!

Tanssiskelen keittiössä, paistan kanaa ja keitän riisiä. Vaikka itse sanonkin, mun tekemä ruoka on ihan laittoman hyvää.

Saan syötyä herkkuruokani, jonka jälkeen soitan Ollille face timen. Hän vastaakin nopeasti, Olli istuu sohvalla Joonaksen ja Aleksin välissä ja he näyttävät katsovan elokuvaa.

-Olli, mulla on asiaakin, sanon päätettyäni kertoa taksi matkastani.

-Kerro, vai meenkö mä tästä muiden seurasta? Olli kysyy. Se on niin ihanan ajattelevainen!

-No jos viittisit kävästä vaikka muualla siitä, pyydän Ollilta.

-Joo tottakai, Olli sanoo ja lähtee kävelemään asunnossaan. Hän kävelee ilmeisesti hänen makuuhuoneeseensa.

-Okei no mä oon täysin kunnossa, mut halusin silti sanoo sulle kun se helpottaa mun oloa. Taas joku känniläinen seuras mua         ulkona, Sanon ja katson Ollin reaktiota.

-Mut sä oot kuitenkin varmasti täysin kunnossa? Olli varmistaa vielä katsoen minua.

-Joo, siinä ei onneks tapahtunu mitään kun ehin sit taksiin, kerron.

-Luojan kiitos, sille känniläiselle olis tullu nätti tähtinen yö jos se ois tehny sulle jotain. Olli hymähtää.

-Oot sä kyllä aika ihana, sanon Ollille.

-Niin sääkin, mut mee nyt nukkumaan et jaksat huomenna herätä, Olli sanoo.

-Joojoo, mut kai me nähään huomenna? Kysyn vielä.

-Joo tottakai me nähään, tuun sun luo kun pääset töistä, Olli sanoo.

-Okei, hyvää yötä, sanon ja lähetän lentosuukon.

-Hyvää yötä nuku hyvin, Olli sanoo ja lähettää myös lentosuukon ja sitten puhelu loppuu.

—————————————————————

Heräät aamulla aikaiseen herätykseesi mutta tälläkertaa sinua ei väsytä niin paljoa kuin kaikkina muina lukuisina aamuina.
Onneksi mulla on huomenna iltavuoro!

Viikot kuluivat ja lähenitte Ollin kanssa vain entisestään. Olitte silloin tällöin puhuneet yhteen muutosta, mutta sopivaa asuntoa ei vain tahtonut löytyä.

Olit päässyt töistä ja suuntasit kohti Ollin asuntoa.
Avaat oven ja huikkaat tervehdykset jolloin tuo ylisöpö basisti kävelee mua vastaan ja halaa.

-Miten meni päivä? Olli kysyy halatessaan minua.

-Liian hitaasti, kun ootin vaan et pääsen tänne! Sanon ja painan huuleni Ollin omille.

-Jopas sitä nyt ollaan lempeällä tuulella, Olli hymähtää ja suutelee minua.

-Onko mun lempeydessä joku vikana? Kysyn muka vihaisesti ja katson Ollia.

-Ei, siinä ei oo mitään vikaa, Olli sanoo ja kaappaa minut syliinsä.

369 sanaa<3

Pahoittelen et ei oo tullu pitkään aikaan jaksoa mut en oo yksinkertasesti vaan ehtiny kirjottaa!🙈
Nyt koitan vähän tsempata🎸

Kaiken alku ja juuriWhere stories live. Discover now