Nevěděla jsem, jak ti dva na sebe zírali dlouho, než se jeden z nich rozhoupal něco říct.
,,Vysvětlení. Dej mi dost dobrej důvod, abych tě na místě nemusel rozsápat na kusy. Copak jsi zapomněl na slib, kterej si mi dal? A zase byla opilá ty hajzle," zavrčel vztekle a já se musela držet, abych se mezi ně nevložila. James byl ochranitelský typ. Nevyčítala jsem mu, že mě chce chránit, ale ničemu nerozuměl.
,,Já-" začal Black, ale já se do toho vložila.
,,Před lety jsem nevěděla, co dělám Jamesi, ale včera ano," řekla jsem a významně se na něj podívala.
James na mě koukal jako na přízrak. ,,Byla jsi opilá," namítl.
,,Minule ne," řekl Black a pak ztuhl, co řekl. James se na něj podíval s vykulenýma očima.
,,Minule ne?" zopakoval a tvářil se u toho jako sériový vrah.
,,Já-" nevěděla jsem, co říct. Já i Black jsme věděli, že jsme to právě dost posrali.
,,Nenávidíte se? Milujete se?" píchlo mě u srdce. Nemohli jsme Jamesovi říct pravdu.
,,Nenávidíme," zalhala jsem, i když jsem si byla jistá, že mě Black bude nenávidět po tomhle doopravdy.
,,Ano Jamesi, vyspali jsme se spolu. Vím, co ti Black kdysi slíbil, ale bylo nám čtrnáct. Už nejsme děti. Já i Black normálně spíme s lidma, prostě se to stalo, už to nevrátíme, ale pokud někoho chceš z něčeho vinit, tak obviňuj mě, protože to já po Blackovi vyjela," řekla jsem a podívala jsem se mu do očí. Bála jsem se, co v nich zahlédnu. James jenom zakroutil hlavou.
,,Co to s váma poslední dobou je?" oddechla jsem si. Uklidnila jsem ho.
,,Jen, nikomu to neříkej prosím," zašeptala jsem prosebně.
James si hluboce povzdechnul a řekl. ,,Nevěřím Vám ani slovo, ale nikomu nic neřeknu," řekl pomalu, načež se na mě zazubil. Poplácala jsem ho po rameni. Vše bylo zase v pořádku. A v míru.
,,A Tichošlápku?" Black zvědavě zvedl hlavu.
,,Jestli si ji odškrtneš z toho tvého hloupého seznamu, tak ti ukousnu hlavu," varoval ho nebezpečným hlasem a já jsem vyprskla smíchy.
Vůbec mě nepřekvapovalo, že se se k tomu vůbec uchýlil. Když jsme byli ve čtvrtém ročníku, Black neustále hlásal, že si udělá seznam holek, se kterými nespal a bude si je postupně odškrtávat.
,,A až si odškrtnu tvoje jméno, bude to vědět celá škola Wilsonová," řekl mi tenkrát ještě předtím, než mu dal James najevo, že by ho za to zabil a věděla by o tom celá škola.
Věci se poněkud změnily, uvědomila jsem si. Všechno to bylo zároveň stejný a zároveň jiný.
Smutně jsem se podívala na dvě nejdůležitější osoby v mém životě a povzdechla si. Nenáviděla jsem změny a teď se změnilo úplně všechno. Věděla jsem, že nám James nevěří, ale byla jsem ráda, že se v tom dál nerýpe. James rád zastával názor, že pokud o tom chci s ním mluvit, tak ať přijdu, ale že mě do ničeho nutit nebude. To byla jedna z vlastností, které jsem na něm zbožňovala.
James se podíval na hodinky a hlasitě zaklel. Tázavě jsem se na něj zadívala.
,,Jdu pozdě na rande s Lily," řekl a zvedl se ze země. Omluvně se na nás podíval a pelášil zpět k bradavickému hradu. Musela jsem se pousmát, ti dva spolu byli tak sladcí a to jsem v jednu chvíli opravdu věřila, že to mezi nimi nikdy nedopadne. Když si James bral neustále rady od Blacka, není divu, že ho Lily nenáviděla.
ČTEŠ
Wilsonová? Dej mi pokoj, Blacku.
Fanfiction,,Pohni Blacku, nehodlám tady s tebou trávit celou noc," opáčila jsem. ,,Myslím, že Katie Wilsonová z pátého ročníku by s tebou nesouhlasila," vyzývavě se na mě usmál. ,, Katie Wilsonová z šestého ročníku by se mnou souhlasila a ještě by k tomu přih...