Narozeninové překvapení 3/3

399 26 5
                                    

,,Wilsonová! Wilsonová! Musím s tebou mluvit!" zavolal na mě Black. Ohlédla jsem se přes rameno a omylem strčila do Emily, která tancovala se mnou do rytmu hudby nebo se o to aspoň snažila.

,,Co se děje Blacku? Za chvíli budou proslovy k tvým narozeninám, o to přece nechceš přijít," řeknu.

,,Tohle je důležité!" zakřičí.

,,Dobře Blacku, ale počká to deset minut??" zeptám se.

,,Ale vždyť hlavní proslov mívá James!" zakřičí naštvaně. 

,,Přece o něj nechceš přijít," řeknu a vypařím se.

Vteřinu na to James už stojí na pódiu a cinká vidličkou o skleničku.

,,Drazí přátelé, tohle už začíná být trochu trapné, když to dělám každý rok. Slavíme šestnácté narozeniny mého nejlepšího přítele Siriuse Blacka. Teď bych Vám mohl vyjmenovat několik úžasných vlastností, který můj nejlepší přítel má, i když mi to většina z Vás nebude věřit. Mohl bych Vám říct, že má více odvahy než všichni z Vás v téhle místnosti, ale nikdo mi to věřit nebude. Ale i tak tu stojím a říkám Vám, že bych nebyl člověkem, kterým jsem bez svého nejlepšího přítele. Protože Sirius Black, ať se zdá na první pohled jako hajzl je ten nejúžasnější kamarád pod Sluncem," řekne James a všichni zběsile tleskají.

,,Ano, teď byste čekali konec, že ano? I ty Tichošlápku, koukáš na mě zmateně? To je dobře, protože tohle překvapení bude stát za to. Dámy a pánové přivítejte na pódiu nejúžasnější nebelvírskou famfrpálovou hráčku a mojí nejlepší kamarádku Katie Wilsonovu!" zakřičí do mikrofonu a dav zajásá. Do háje, pokud po tomhle sem Mcgonagalová nepřijde, tak musí být asi hluchá, protože se nikdo z nás nesnaží být potichu.

Odkašlu si a střetnu se s Jamesovým povzbudivým pohledem. A tak začnu.

,,Zdravím Vás všechny, asi jste o mně někteří už v minulosti slyšeli. Jsem Katie Wilsonová." Někdo v davu vykřikne slova ,,nebelvírská rebelka" a všichni se zasmějí.

,,Ano nebo mě znáte pod přezdívkou nebelvírská rebelka. Jenže dnešek není o mně. Nebo možná trochu je, protože jsem důležitou součástí vesmíru a beze mě by Země neobíhala kolem Slunce.," uslyším smích z publika a pak se střetnu  Blackovým pohledem. Jsou plné zvědavosti.

,,Víte všichni mě hlavně znáte díky Blackovi. Možná bych ti měla poděkovat Blacku, že jsem díky tobě tak slavná," řeknu a Black se zasměje. 

,,Byla jsem první člověk, co si dovolil být na nšeho bradavického Cassanovu ostrá. Řekla jsem mu přímo do očí, co si o něm myslím, co si myslím o jeho arogantním chování a chování k ostatním dívkám. A už to jelo. Všichni to znáte. Žertíky. Legrácky. Naschvály. Hádky. A všichni z Vás jste se těšili, na další a další. Všichni známe ten slavný příběh, který nemá konce. Jeho pointa je vcelku jasná. Našla se dost odvážná a feministická dívka, která se nebála postavit hulvátovi, který se Všemi hnusně zacházel. Naučila jsem ho spousty lekcí. Určitě si je pamatujete, protože jsou nezapomenutelný. Jenže dnes tu nestojím, abych Vám vyprávěla o hrozných vlastnostech Blacka." 

Někdo v davu zakřičí, že je to škoda. ,,Mohla bych vyprávět o špatných vlastnostech Vás všech. Protože přesto, že jste si užívali naše hádky, spory, naschvály, mohla bych tohle udělat komukoliv z Vás. Mohla bych Vás naučit pořádným lekcím a zahájit s Vámi na pět let válku, dokud by Vám to nedošlo a nevštípili byste si to do paměti. Nebo jednodušše proto, protože Vás nemám ráda," řekla jsem a spočinula jsem pohledem na Willovi.

Wilsonová? Dej mi pokoj, Blacku.Kde žijí příběhy. Začni objevovat