,,Změnila si ho."

418 25 6
                                    

,,Já tomu prostě nemůžu uvěřit," nabručeně jsem si dřepla na postel. Lily s Emily se na mě dívaly takovým zvláštním výrazem, který jsem nedokázala odhadnout.

,,Jak ho James mohl vybrat?" už to byl týden od toho, co se konal famfrpálový konkurz a čas příšerně letěl. Září se přehouplo v říjen a ze stromů začalo padat první listí.

,,Sama jsi říkala, že dal čtyři góly z pěti," namítla Emily a já jsem ji zpražila pohledem. 

,,Ale o to tady vůbec nejde Em! Je to Black. Zatracenej Black, kterej čtyři roky hlásal famfrpálový zápasy, protože nebyl schopnej se udržet na koštěti pitomejch pět vteřin! A to ani nemluvím o tom, že mu chyběla jakákoliv fyzická kondice! Tak jaktože sakra si přijde na famfrpálovej konkurz a dá čtyři góly?" začnu rozčíleně přecházet po pokoji.

Lily si zhluboka povzdechne a vymění si s Emily zvláštní pohled. ,,Proč teď?" zabrblám si sama pro sebe. Proč mě musí mučit ještě víc?

,,Možná úplně nejde o to, že by se ti chtěl za něco mstít Katie," řekne Lily a Emily přikývne.

,,Možná ti chtěl jen dokázat, že za něco taky stojí," pokračuje. Nechápavě nadzvednu obočí. 

,,Myslím, že někdo jako Black zrovna nemá problémy se sebevědomím," naštvaně se posadím na postel.

,,Tak to vypadá z tvého pohledu," řekne Lily. 

,,Ty něco víš?" Lily se začervená. Aha, James.

,,Evansová, pověz mi všechno a nevynechej žádný detail," Lily se na tváři objeví samolibý úsměv.

*

,,Dobrá práce Tichošlápku, fakt, že jo," pochválí mě Dvanácterák. ,,Já věděl, že na to máš."

Tak tos byl asi jedinej. Ani nevím, proč jsem se sám rozhodl letos trénovat, když mi to předešlé roky bylo jedno. Ne, nebylo ti to jedno, neměl si možnost, protože pokaždé, když tě matka přistihla s koštětem, ti ho zlomila a donutila tě se dívat jak ho pálí.

Dvanácterák, jako by věděl, co se mi honí hlavou mi stiskl rameno. ,,Vím, že to pro tebe není nejjednodušší, ale můžu ti zaručit, že už ti žádné další jizvy na zádech nepřibudou," řekne a já se na něj vděčně usměju.

Nedokážu o tom mluvit, ne teď. Dvanácterák si mě zamyšleně prohlíží. ,,Neděláš to kvůli ní, že ne?" zeptá se. Ani nemusí říkat jméno, vím koho myslí.

,,Nedělám," řeknu.

,,Dobře, ale pamatuj si, co jsem ti řekl u jezera. Nevyužívej ji Tichošlápku, ona není jako jedna z mnoha ostatních holek, se kterýma sis užil jednu noc, tohle je naše Katie," řekne a otočí se na patě.

,,Proč myslíš, že bych ji chtěl využívat?" zeptám se.

,,Protože jsi to udělal se spousty holkama, tak proč ne s ní?"

,,Protože jsem do ni zamilovaný Dvanácteráku," řeknu a on oněmní.

*

,,Tohle není něco, co by mi řekl jen tak Black," brání se Lily. 

,,Víš to od Jamese," řekne překvapeně Emily.

Zakroutím hlavou. ,,Ne Lily, já tomu prostě nevěřím, myslím, že James všechno až moc dramatizuje," řeknu.

,,I když ti řeknu, že to měl z úst Blacka?" zvednu se a začnu nervózně přecházet sem a tam. Je to blbost. Je to nesmysl. Black přece takovej není. Nikdy takovej nebyl. Nikdy se takhle nechoval.

,,Katie, zkus se na to podívat z jiného úhlu pohledu," řekne jemně Lily a chytne mě za rameno.

Sarkasticky se rozesměju. ,,Z jakého Lily?"

,,Vem si Blacka, egoistický namachrovaný frajírek, který má všechno, co chce, každá holka mu podlehne a pokud ne, tak si nedovolí ho veřejně urážet," řekne a významně se podívá. Nevím proč, ale trochu mě to povzbudí, i když by mi nemělo zvednout sebevědomí, že někoho veřejně urážím.

,,Ale nejde jen o to, že ses ho odvážila urážet přede Všema Katie," řekne Lily, když vidí vzúurný výraz v mých očích.

,,Lily má pravdu. Byla jsi to ty, která se zastala všech zlomených dívek, když jim Black zlomil srdce. Pamatuješ si, jak za tebou jednou přišla Sarah Soorschová? Řekla ti, že jí Black zlomil srdce a že si z ní teď všichni utahují. Celý týden trávila v naší společnosti a ty jsi Blacka veřejně ponížila, za to, co ji udělal a po tom Všem se Sarah stala populární," řekla Emily. Pamatovala jsem si na to. Na každou nebohou dívku, kterou jsem si takhle vzala pod křídla. 

,,Jo a Sarah pak za mnou už ani nepáchla," uchechtla jsem se.

,,Ale tobě to stejně nezabránilo ji pomoct, když ji Black zlomil srdce již podruhé," řekla Lily laskavě. Zakoulela jsem očima.

,,Doteď si pamatuju, jak měl Black obličej plný hnusných puchýřů," uchechtla se Emily a já se musela přidat. Ach, to byly časy.

,,Můžete mi říct, proč mi tohle všechno říkate?" zeptala jsem se.

,,Protože tě známe a víme, že se cítíš jako špatný člověk za to, co to v Blackovi vyvolalo," řekla Lily a já protočila očima, i když měli pravdu.

Možná jsem se trochu špatně cítila, že si Black každou moji urážku na téma famfrpálu bral až moc k srdci, měla jsem za to, že si z toho nic nedělá jako ostatně vždycky. Ale pokud podle Jamesových slov to byl důvod, proč se objevil na konkurzu, aby mi ukázal, že i on má nějakou fyzickou zdatnost, že není budižkničemu, ano, pak jsem se cítila špatně.

,,Člověk, kterým je Black dnes Katie, je jen díky tobě. James mi to sám řekl, že si myslí, že ses mu nějakým způsobem začala dostávat pod kůži, po celá ta léta, cos na něj narážela, urážela ho, dávala mu co proto, ho změnilo."

,,Ale Black je pořád ten stejnej člověk Lily," namítla jsem, i když jsem pochybovala nad pravdivostí těchto slov.

,,Ano Katie, to je, jen je mnohem míň sobeckej, egoistickej, daleko víc myslí na druhý a daleko víc si váží lidí, takže tě snažně prosím, aby ses necítila špatně, za to, že si vzal tak moc k srdci tvoje urážky, protože kdyby to neudělal, byl by pořád tím sobeckým a sebestředným člověkem, kterým kdysi býval," řekla Lily a já jsem pomalu zamrkala.

,,Proč to říkáš ve stylu, jako by byl Black do mě zamilovaný?" 

Na to Lily neodpověděla. Jen si s Emily vyměnila krátký pohled. A mě to došlo. Musím najít Blacka. Musím ho najít.


Wilsonová? Dej mi pokoj, Blacku.Kde žijí příběhy. Začni objevovat