,, Věštbu?" nechápala jsem. Pamatovala jsem si, že ve vzpomínkách byla jistá věštba zmíněná, ale nebyla jsem si jistá, na kolik procent se tomu dá věřit.
,,Ano věštbu slečno Wilsonová. Ta věštba je důvodem všeho. Důvodem, proč Vaše sestra zmizela."
Překvapeně jsem pootevřela ústa a podívala se na Blacka.
,, Jak to všechno víte? A proč jste mi nic z toho neřekl? Musel jste vědět, jak truchlím po své údajně mrtvé sestře a snažím se najít jakoukoliv zmínku, která by její smrt vyvracela," řekla jsem rozlíceně. Neměla jsem ráda, když se mnou nejednal někdo přímo. Když mě tahal za nos. Když se to stalo normálně, prostě jsem údajné osobě ukázala pár chvatů a bylo po Všem.
Jenže teď? Pochybuju že bych Brumbálovi mohla ukázat pár chvatů.
,, Můžu Vás ujistit, že to nevím dlouze. V době kdy jsem Vás celé roky pozoroval jsem nic takového netušil. Nemějte mi to za zlé slečno Wilsonová, nechtěl jsem, abyste to zjistila nějakým neotřesným způsobem."
Odfrkla jsem si. Tak to bylo báječné, jak všichni měli starost o to, abych to zjistila nějakým dobrým způsobem, že to zajišťovali tak, že mě klamali.
,,Ta věštba byla pronesena rok před Vaším narozením."
Zaujatě jsem ho pozorovala. ,,To byly Sarah dva roky," řekla jsem pomalu.
,,Ano, to máte pravdu. Vyslovila ji jedna stará věštkyně, která bohužel už není mezi námi. A i kdyby byla, pochybuji, že by si pamatovala, že tu věštbu kdy vyslovila."
,,Týká se mě," podotkla jsem.
,,Věštby se mohou týkat spoustu lidí. Jen čas ukáže, o kom věštba skutečně je."
,,Takže ta věštba je důvodem, proč mě Voldemort chce léčkou nalákat k sobě ? Je důvodem proč se mě má sestra pokusila varovat?"
Brumbál si odkašlal.
,,Podívejte slečno Wilsonová, Smrtijedi už od doby, kdy věštba byla vyslovená pátrali po tom, o kom by mohla být. Protože ten ,, šťastný " jedinec by byl Voldemortovi velice užitečný ve válce. Proto Vás Voldemort chce. Chce vás využít. A Vaše matka pane Blacku na Voldemortův popud začala pořádat čistokrevné večírky, aby vypátrala tu záhadnou dívku, o které se věštba zmiňuje. Celé to byla jen zástěrka do té doby, než našla slečnu Wilsonovou."
Black se tvářil šokovaně. Ani jsem se mu nedivila, také jsem se cítila dost zrazená a byla jsem v šoku.
,, Říkal jste že věštby sedí na více lidí. Takže ta dívka nemusím být já," řekla jsem.
,,Obávám se slečno Wilsonová, že ji jste."
Black uhodil pěstí do stolu a pak se omluvně podíval Brumbálovým směrem.
,,Pardon, nemohli bychom přejít k věci ? Řekněte nám tedy o čem se věštba zmiňuje? Ať víme proti čemu stojíme?"
Brumbál přikývl.
,,Věštba se zmiňuje o dívce, narozené o zimním slunovratu, jejíž matka bývala Voldemortovou příznivkyní, ještě když chodila do školy. Ta dívka má mít zvláštní nadání, kterému staří Řekové říkali okouzlení."
,, Okouzlení?" zopakovala jsem s Blackem unisono.
,, Okouzlení. Je to moc slov. Samotná bohyně krásy Afrodita dle takových legend mohla pouze svými slovy lidí přinutit k tomu, co chtěla. Je to moc slov. A Voldemortovi by se neskutečně taková moc hodila. Jen si představte, kdyby takovou moc měl, byli bychom všichni zatracení. Stačilo by, aby lidem řekl, ať se přidají na jeho stranu a oni by to udělali. Nepřátele by se mu vzdali," řekl Brumbál.
Zakroutila jsem nevěřícně hlavou. ,,Ale to je nesmysl! Ta věštba nespecifikuje mě," rozkřikla jsem se.
,,Klid slečno Wilsonová, nechte mě domluvit. Věštba mluví o dívce narozené čistokrevné čarodějce a mudlovskému otci, pocházející z původního rodu Beckerů."
,,Beckerová byla moje praprababička. Já jsem Wilsonová, přesto ale-"
,,Rod Beckerů je specifický tím, že každý pokrevní člen této linie má specifické znamínko ve tvaru půlměsíce."
,,To máš přece na lopatkách!"
,, Víte slečno Wilsonová, nemusela jste to být vy. Voldemort ale neví jednu důležitou věc o věštbách. Většina z nich se nenaplní. Voldemort Vás vnímal jako větší riziko než Vaší sestru. To on Vás vyvolil k tomu, abyste naplnila tu věštbu. "
Koukala jsem na něj s otevřenou pusou.
,,Ale já nemám žádnou magickou moc slov nebo okouzlení jak tomu říkáte!"
,,Opravdu? Nikdy se Vám nestalo něco zvláštního? Že lidé udělali něco, co by normálně neudělali, když jste jim to řekla?"
Zamyslela jsem se. Pamatuji si, že na čistokrevném večírku mě párkrát otravovali nějací kluci. Byli známí násilníci. Nenechali si nic líbit. Poslala jsem je někam a oni opravdu odešli.
Ve třetím ročníku mě Black honil a řekla jsem mu ať to vzdá a on to vzdal a odešel. Že bych to dělala nevědomě? Že by to celou tu dobu bylo ve mně?
,,Tak vidíte. Teď aspoň víte, před čím se Vás Vaše sestra snažila varovat a chránit. Voldemort Vás chce na svou stranu. Zajistila byste mu vítězství, dokonalou armádu."
,,Jenže jestli tenhle dar má celý rod mě prababičky, pak to znamená, že má sestra -"
,,Ho měla taky do té doby než si Voldemort nevědomky vyvolil Vás."
Nechápavě jsem zírala na jeho obličej a snažila se pochopit význam těch slov.
,,A má matka?"
,,Jsem si vcelku jistý, že ho máte právě po ní."
,, Připravte se zítra na výpravu pane Blacku a slečno Wilsonová. A mějte se na pozoru. Nemuselo by se Vám líbit to, co tam najdete." A následně se ozvalo hlasité lup a Brumbál zmizel.
,,Já to nedovolím Kat. To tě ukládá ještě do většího nebezpečí, než doposud."
,,Ale jestli má Brumbál pravdu, tak nemám jinou možnost. Nevím sice, co to znamená, ale rozhodně dřív nebo později budu muset tváří v tvář čelit Voldemortovi."
,, Nedovolím to. Nehodlám te ztratit, když jsem tě teď našel. Když jsem našel svoji lásku života. Jsi láska mého života Kat. Miloval jsem tě od první chvíle, co ses na mě podívala. Je mi jedno jestli to celé má matka zosnovala, aby tě našla a přivedla Voldemortovi. Já se na každý ten stupidní večírek těšil jen kvůli tobě. A nikdy jsem tě nepřestal milovat. A když jsem tě konečně našel, říkal jsem si, že jsem nejšťastnější chlap pod sluncem. I když ses mě pokoušela chránit, nevzdával jsem to. Protože jsem věděl, že ty jsi mě taky nikdy nepřestala milovat. Celé roky jsme oba trpěli kvůli našemu nedorozumění. A teď když jsme se našli to má skončit?"
Zavrtěla jsem hlavou a políbila ho.
,, Slibuji ti Blacku, že nic neskončí. Jen mám na svých bedrech větší břemeno než bojovat ve válce proti Voldemortovi."
,,Ty to nechápeš. I když tvá sestra bude minimálně hlídaná, má matka ani Voldemort nejsou tak bláhoví. Co když se ti něco stane? To pomyšlení, kdyby ses ocitla v jejich rukou a já tě nemohl zachránit... Nedokážu snést ani to pomyšlení."
,,Tak na to nemysli Blacku. Spolu to nějak zvládneme, jasně? Jsme v tom spolu. Do úplného konce. Miluju tě, jasné? Nikdy jsem nepřestala. Vždycky tě budu milovat a chránit tě. Jedeme v tom spolu," řekla jsem a něžně ho políbila. Black mi polibek oplatil.
,,Máš pravdu, jedeme v tom spolu. Do samého konce," usmál se na mě.
,,Nemáš hlad? Možná bych něco uvařila," otočila jsem se, abych se podívala, co vše nám zbylo v lednici.
,, Wilsonová?"
,,Ano Blacku?" zavolala jsem na něj.
,,Vezmeš si mě?"
ČTEŠ
Wilsonová? Dej mi pokoj, Blacku.
Fanfic,,Pohni Blacku, nehodlám tady s tebou trávit celou noc," opáčila jsem. ,,Myslím, že Katie Wilsonová z pátého ročníku by s tebou nesouhlasila," vyzývavě se na mě usmál. ,, Katie Wilsonová z šestého ročníku by se mnou souhlasila a ještě by k tomu přih...