Listopad se přehoupl v prosinec a pořád se na škole nemluvilo o ničem jiném, než o mě a Blackovi.
,, Nebelvírská rebelka a Black!" říkali všichni.
No, měli pravdu. I když pořád jsme se s Blackem pošťuchovali jako kočka a myš. To se nezměnilo. Zároveň jsme se ale milovali.
Jak se blížili Vánoce, holky začaly vyšilovat s vánočními dárky. Mě to bylo jedno, já už je všechny měla zařízené.Zrovna jsem snidala ovesnou kaši, když se přede mnou snesla jedna ze školních sov s dopisem.
Otevřela jsem ho.Slečno Wilsonová,
Tímto si Vás dovoluji pozvat na školní vánoční ples, který je vyhrazen pro studenty a studentky od pátého ročníku.
Těším se na Vaši účast.
Albus BrumbálZadívala jsem se po Velké síni. Většina studentů svírala stejnou obálku.
Vánoční ples.
Ne.
Bylo mi jedno, že už Black znal pravdu, prostě jsem na ten ples jít nechtěla. Minulý rok jsem se tomu snažila vyhýbat kvůli Blackovi a letos kvůli vzpominkam. Kvůli Sarah.
Všichni celý den nemluvili o ničem jiném. Bylo mi jasné, že se to donese k mé matce, která mi pošle šaty na ples s přísným dopisem.
A taky, že se tak následující den stalo. Přišli tmavě červené šaty. Většina holek si plánovala koupit tmavé šaty. Moje matka si přála, abych zase vyčuhovala z davu. Já většinou nezapadala do davu, protože jsem se k tomu rozhodla, jenže tohle bylo rozhodnutí mé vlastní matky. A ona nevěděla, že se neplánuju ukázat na plese.,,Katie! Ty máš takový štěstí, že máš už šaty," povzdechla si Emily. Lily souhlasně přikývla.
,,Jedna z Vás si je může půjčit. Já se totiž na plese neplánuji ukázat," řekla jsem.,, Cože?", Jenže tohle nechápavé cože, nevyšlo z úst Emily, nebo Lily. Nýbrž z Blackových úst.
,,Jak to myslíš Wilsonová?!"zeptal se a já protočila očima.
,,Tak, jak to říkám. Neukážu se na plese. Plesem to začalo a plesem to taky skončilo. Nehodlám chodit na žádný ples, jen aby mi to přivodilo špatně vzpomínky," řekla jsem se slzami v očích a Black se na mě soucitně podíval.
Sehnul se ke mně a vysadil si mě na klín a objal mě kolem pasu.
,, Já to nedopustím. Vím, že to je těžké, ale nech si to aspoň projít hlavou, ano? Co ty na to Kat?"Holky se na nás zbožně dívali a já je sežehla smrtícím pohledem.
,,Vy jste tak roztomilí," rozplývala se Lily.
,,To je jak hezký, jak ji říká Kat," zamumlala Emily.
James si pobaveně odfrknul.
,,To si možná zaslechla poprvé Emily, protože ji jinak oslovuje Wilsonová," řekl a Emily se zakuckala.
,, Tobě to nevadí?"
Zakroutila sem hlavou.
,,Já mu taky říkám Black," uchechtla jsem se.
,,Ale nepřijde Vám to tak trochu, jako byste se pořád nesnášeli? Copak mu nikdy neřekneš křestním?" zajímal se Remus.
,,Ale jo, občas při sexu mu řeknu Siriusi," řekla jsem naoko zamyšleně a Remus zrudnul jako rajče.,,Co kecáš, posledně jsi mi rozhodně Siriusi neřekla," šťouchl do mě a já na něj vyplázla jazyk.
,,Ne vážně, já taky Jamesovi říkala Pottere, ale jak jsme se do sebe zamilovali, tak jsme s tím přestali. Opravdu Vám to nepřijde ani trochu zvláštní?" zeptala se a já zavrtěla hlavou.
,,Podívej Lily, nemůžeš to posoudit, nezažila sis s ním to, co já. Je to sice pořád Black. Ale je to můj Black. A má to zvláštní hodnotu. Samozřejmě, že si někdy řekneme jménem, jen mi přijde zvláštní to měnit jen proto, že jsme oficiálně spolu, chápeš?"
Nikdo očividně nechápal, až na nás dva S Blackem. A to mě utvrdilo jen v tom, že on byl skutečně jediným člověkem, který chápal celou moji podstatu.
*
,,Já nenávidím zimu," zabrblala jsem, když jsem pochodovala se svou partou do Prasinek.,, Připomenu ti to v létě," pošťuchovala mě Emily a Remus si ji přitáhl k sobě.
,,Ne vážně, neexistuje nějaké kouzlo na kontrolování počasí?" naštvaně jsem si strčila ruce do kapes.
,,Existuje, ale nefunguje na bradavických pozemcích, stejně jako většina kouzel tady," řekla Lily a já sem protočila oči v sloup.
,,Nechtěla jsem probudit chodící knihovnu," zasmála jsem se a všichni se mnou.
Najednou mě něco trefilo zezadu do hlavy. Zavrčela jsem a otočila jsem se právě včas, abych mohla postřehnout další letící sněhovou kouli. Zasáhla me přímo do obličeje.
,,Blacku," zavrčela jsem na něj výhružně.
,,Copak zlato?" řekl a já jsem se na něj podívala smrtícím pohledem, kterému by nechtěl čelit nikdo na světě. Ani samotný Voldemort.
,,Neříkej mi tak, když po mě házíš zpropadené sněhové koule," křičela jsem na něj a on se na mě usmíval jako nevinně Jezulátko.
,,Ale no tak Wilsonová, vždyť je to jen trocha sněhu," provokoval mě a hodil po mě další sněhovou koulí.
Tentokrát mě trefila do ramene. Měla jsem toho dost. Naštvala jsem se a sebrala jsem ze země kus zledovatělého sněhu a vší silou ho mrštila proti němu. Zasáhla ho přímo do prsou. Black padl naznak a nezvedal se. Moc dobře jsem věděla, že hraje divadlo, a tak jsem se rozhodla, že ho nachytám v jeho vlastní hře.,,Blacku! Blacku!" pokoušela jsem se znít co nejvíc vystresovaně.
Doběhla jsem k jeho bezvládnému tělu. Byl dobrý herec, ale mě neoblafnul.,,Blacku," zatřásla jsem s ním a nafingovala jsem srdceryvný pláč.
Black vyskočil ze země a rozesmál se na celé kolo. Pak si ale všiml mého vítězoslavného výrazu.,,Blacku, já tě prokouknu, nejsi moc dobrý herec," řekla jsem a on se zatvářil ublíženě.
,,Vůbec si nevypadala ustaraně," vyčetl mi.,,A tys nevypadal jako omráčený, i když by sis to možná zasloužil," řekla jsem a pomohla jsem mu na nohy.
,, Miluju tě Wilsonová," řekl mi.
,,A já tě zrovna teď mám plné zuby, protože mi kvůli tobě umrznou ruce," řekla jsem mu a on se rozesmál a podám mi své rukavice.
,,Tak pojď ty moje pako," řekl mi a táhl mě za ostatními.
*
Teplý máslový ležák mi stékal do krku po těch zdlouhavých nákupech s holkama. Jako občas se více cítím jako kluk, než holka, protože mě nehorázně otravuje pomáhat někomu vybírat šaty.,,Ale bylo to fajn ne?" zeptala se Emily a já ji zpražila pohledem.
Slovo fajn rozhodně nevystihovalo náš pobyt v Prasinkách. Copak v takových obchodech s šaty nemůžou mít židle pro ubohé kamarády, kteří jsou nuceni trávit čas se svými kamarádkami a pomáhat jim rozhodovat o šatech?
Extrémně mě bolely nohy, myslela jsem, že mě trefí šlak.,,Ale já si to užila, mám konečně své vysněné šaty," povzdechla si Lily zamilovaně.
,,A to teprve uvidíš, jak je James rychle z tebe utrhne," mrkla jsem na ni a ona se kousla do rtu.
,,Jak vy s Blackem vlastně?" zeptala se Emily pomalu.
,,Jak to jako máte? Nevadí ti to, když jsi ho předtím nenáviděla?" zeptala se konečně.Musela jsem se rozesmát. ,,Ne, nevadí, fakt, že ne. Možná v tom hraje část i to, že jsme spolu spali několikrát i předtím, člověku to pak nepřijde tak odlišné," pokrčím rameny.
Asi zase je někde problém, protože na mě zírají, jako by nechápaly význam mých slov.
,,Jak to žes vždycky celou tu věc ohledně toho, že se s někým vyspíš brala tak s klidem?" zajímá se Emily.
,,No, však o nic nejde, přece. I když s Blackem to bylo vždycky jiné, než s ostatními kluky. Výjimečnější. To tak máte ale i vy, ne?"
,,My jsme ještě-"
,,My taky ne-"Teď nastane trapné ticho, než mi dojde, o co tady běží.
,,Vy chcete radu ohledně vašeho prvního sexu?" snažím se udržet na tváři vážný výraz, ale jde mi to opravdu těžko.Lily s Emily přikývnou a mě zacukají koutky. Tak proto vždycky byly tak vyjukaný z toho, když Black řekl něco v souladu s tím, že spolu pravidelně spíme.
,,Tak to jste měli říct rovnou," praštím rukou do stolu.
,,Co chcete vědět?"
ČTEŠ
Wilsonová? Dej mi pokoj, Blacku.
Fanfic,,Pohni Blacku, nehodlám tady s tebou trávit celou noc," opáčila jsem. ,,Myslím, že Katie Wilsonová z pátého ročníku by s tebou nesouhlasila," vyzývavě se na mě usmál. ,, Katie Wilsonová z šestého ročníku by se mnou souhlasila a ještě by k tomu přih...