Intriky

167 12 1
                                    

Uběhl týden od toho, co jsme viděli ty vzpomínky. Dokázali jsme se z toho nějak otřepat. Stále jsme ale měli plno otázek.
Byl čas si o tom promluvit s někým, kdo tomu bude rozumět.
,,Profesore Brumbále?" promluvil Black do krbu.
Já sem ležela natažená na posteli a přemítala jsem o všem, co se za poslední dobu událo. Stále jsem ale byla odhodlaná najít Sarah. A měla jsem dost dobré tušení, kde by mohla být.
V krbu se objevila Brumbálova vousatá tvář. Usmíval se na nás od ucha k uchu a v očích mu jak jinak, tančily jiskřičky.
,, Domníval jsem se, že Vám Hewon říkal, že se s ním máte spojit, jakmile si prohlédnete všechny vzpomínky," řekl to s mírným pokáráním v hlase, ale na tváři mu hrál drobný úsměv.
,, Víte pane profesore, úplně netrpím příliš velkou důvěrou k Vašemu příteli z ministerstva," řekl to takovým tónem, jako by mluvil o nějakém otravném hmyzu, a i když jsem se snažila, nepodařilo se mi skrýt uchechtnutí. Brumbála to zřejmě taky pobavilo.
,,Přál bych si s Vámi komunikovat jinak, než skrze krb, bohužel okolnosti jsou natolik komplikované, že nemohu jinak. Než půjdu rovnou k věci, Váš pobyt se zde krátí. Tři týdny za Vámi. Co se týče našeho krycího úkolu, tak musím říct, že jste se celkem úspěšně potloukali mezi mudly bez povšimnutí. Musím také uznat, že jste si stihli najít pár mudlovských přátel, nemám pravdu?" otázal se Brumbál. Já i Black jsme přikývli.
,,To bylo původní zadání ne? Nepoužívat hůlky, když to nebude nutné, splynout s mudly, žít po mudlovsku, spřátelit se..." Nadzvedla jsem jedno obočí. Brumbál souhlasně pokýval hlavou.
,, Doteď jste hůlky nepotřebovali."
Black se zaraženě podíval mým směrem. ,, Doteď?"
,,Ano, doteď pane Blacku. Slečno Wilsonová, byla byste tak laskavá a řekla mi něco o těch vzpomínkách, co jste s panem Blackem před týdnem viděli?"
Trošku jsem se nervózně ošila.
,,Má sestra je naživu. Věděla jsem to. Ale nemyslím si, že důvodem, proč by ji Smrtijedi odstranili a zavřeli ji a zbytek světa nechali v domněnkách, že je mrtvá byl ten, že byla ,, ta navíc"
Brumbál se zářivě usmál.
,,Bravo slečno Wilsonová. Věděl jsem, že se na Váš instinkt mohu spolehnout."
Black si odfrknul. ,,No dovolte. A co moje instinkty?" Na to jsem vyprskla smíchy a musím přiznat, že i Brumbál vypadal dost pobaveně.
,,A proč si myslíte, že se ji Smrtijedi pokusili před světem odklidit?"
Zhluboka jsem se nadechla. Zahnat slzy. To zvládnu.
,, Myslím si, že Sarah věděla něco, co neměla. Něco, co mohlo ohrozit plány pána zla. A po všech těch vzpomínkách, které jsme s Blackem viděli, nepochybuji, že to mělo co souviset se mnou. Myslím si, že se mě možná pokusila varovat. Chtěla mě ochránit. A myslím si, že je ukrytá v té chatě, která je tady. Jsem si tím poměrně jistá. Možná je to past. Možná ne. Ale jedno je jasné. Voldemort chce, abych si přišla pro mou sestru. Možná nás celou dobu sleduje a možná chtěl, abych viděla ty vzpomínky. "
Brumbál zadumaně pokýval hlavou.
,,V něčem možná máte pravdu slečno Wilsonová. Voldemort skutečně chce, abyste si přišla pro svou sestru a to zdaleka z prostého důvodu. Chce se s Vámi setkat. To vše vychází z toho, že jste velkou součástí jeho plánu. A máte pravdu, že se Vás Vaše sestra v posledních chvílích pokusila varovat. Ale domnívám se, že nikdo netuší, že jste v blízkosti. Proto jsem zvolil toto místo a pokusil se to, co nejvíce tutlat. Sledují Vás. Právě teď ale sledují vaší dvojníci tisíce mil odsud. Je to další věrná přítelkyně Fénixova řádu. Když omluvíte mou neomalenost, nechal jsem Hewona, aby Vám vytrhl pár vlasů, když se s Vámi setkal. Mým úkolem je zajistit Vaše bezpečí. Stejně jako vy se totiž domnívám, že Vaše sestra by mohla být mnohem blíž, než tušíte. "
Black pootevřel ústa a zasněně se podíval Brumbálovým směrem. Vypadal tedy trochu opilý, i když nebyl.
,,Vy jste to celé zosnoval. Aby si Smrtijedi včetně mé matky a Voldemorta mysleli, že je Wilsonová na druhé straně zeměkoule. Protože oni nechtějí, aby se shledala se svou sestrou. Oni se chtějí jen setkat s ní. A tím pádem by ji nalákali do pasti. To znamená, že jestli je Sarah v té chatě, tak je minimálně hlídaná, protože všichni ostatní důležití Smrtijedi jsou na druhé straně , protože mimo Bradavice na tebe mohou zaútočit."
Brumbál se usmál od ucha k uchu.
,,Možná jsem podcenil Vaše postřehy pane Blacku. Přijměte moji nejupřímnější omluvu," usmál se Brumbál.
Black se ušklíbl. ,,To nestojí za řeč pane profesore. Kdy vyrážíme?"
,,Myslím, že než vyrazíte, měli byste vědět něco o jistě věštbě."

Wilsonová? Dej mi pokoj, Blacku.Kde žijí příběhy. Začni objevovat