Uháněla jsem chodbami Bradavic, co nejrychleji jsem mohla. Potkala jsem několik primusů a prefektů, ale ignorovala jsem jejich výtky, že bych měla být dávno v posteli a pouze uháněla dál. Potřebovala jsem ho najít, tak strašně moc jsem ho potřebovala najít. Nevím, co to do mě hrklo, že jsem se tak rychle vyřítila z ložnice a běžela směrem k jezeru. Věděla jsem, že tam bude, protože jsem tam často bývala i já. Milovala jsem výhled na hvězdy a on je miloval taky. Když jsme byli malí a nevinní, rádi jsme se spolu vyplížili z Čistokrevného večírku a dívali se spolu na hvězdy.
Pocity se ve mně praly, prala se ve mně ta dobrá Katie, co se od Blacka chtěla držet dál, přestože ho milovala, aby ho chránila před minulostí a prala se s ní ta sobecká Katie, co chtěla být pouze šťastná. Ale jakou bych měla následovat?
Jenže na žádnou z těchto otázek jsem si nechtěla odpovědět, chtěla jsem jenom odpovědi. Potřebovala jsem zjistit, jestli je to pravda. Jestli mu má slova tolik ubližovala po celá ta léta. A jestli jo, nechtěla jsem slyšet, že ano. Na malý moment jsem se zastavila. Chovala jsem se až moc pošetile.
Přece mi Black taky celých šest let ubližoval. A mně to zraňovalo. Tak v čem byla tahle situace jiná? Protože to byl on. Hledala jsem pouze záminku, proč s ním být.
Ale bylo mi to jedno. Doběhla jsem k Černému jezeru a viděla, jak leží a kouká na hvězdy. Zpomalila jsem a tiše jsem si lehla vedle něj.
,,Krásný ty hvězdy," nevypadal překvapeně, že mě vidí, ale na druhou stranu byl velmi dobrý herec.
,,Krásný," přikývla jsem a potlačila zívnutí.
,,Blacku, proč ses přihlásil do konkurzu?"zeptala jsem se. Hluboce si povzdechnul.
,,Nevím, jestli tohle všechno víš, ale už od chvíle, kdy jsem u nás v rodině začal veřejně dávat najevo názory, proti čistokrevnosti a dával najevo, že si nemyslím, že mudlové nebo děti s mudlovskými rodiči jsou něco méně, než my, začala mě má matka bít."
Zadrhl se mi dech a do očí se mi začaly valit slzy. Pocítila jsem ještě větší nenávist k Walburze, než jsem cítila.
,,To mě ale nezastavovalo, nechtěl jsem lhát, radši jsem ji řekl, co si o ní myslím, i když jsem tušil, co bude následovat. Pamatuješ si, jak ses mě loni ptala, co mám na zádech za jizvy? A já ti řekl, že nevím, že jsem se s nimi takhle narodil? Byla to lež. Ty jizvy mi způsobila moje matka. Ráda mi odřezávala ze zad kusy masa a sledovala, co to se mnou udělá, jestli to vlastně přežiju. Doufám, že mi po tomhle všem, co jsem ti řekl budeš věřit, že ji nenávidím víc," sarkasticky se uchechtl a já jsem popotáhla nosem.
,,Ale nemusíš kvůli tomu brečet Wilsonová, už je to dobrý," řekl a stiskl mi ruku. Teplo jeho ruky mě dokonale uklidnilo, až to bylo nepřirozené.
,,Kromě toho, že mě mlátila a bičovala, mi taky zakazovala věci, nejdříve to bylo, jen kvůli tomu, že jsem byl v Nebelvíru a kamarádil se s krvezrádci a mudlovskými šmejdy, jak je nazývala. Jako malý jsem miloval létání na koštěti. Vždy jsem snil o tom, že se jednoho dne stanu střelcem. Chtěl jsem hrát profesionálně za Iry. A moje matka mi zlomila všechna košťata, co jsme měli. K tomu spálila celou mojí famfrpálovou soustavu, kterou jsem dostal od strýce. Strýce označila za krvezrádce. Ne, že by se mi nesnažil poslat další, ale moje matkaje stejně všechny vždycky našla a nutila mě se dívat, jak je pálí. Pár týdnů na to můj strýc onemocněl a zemřel. A zůstal jsem jenom sám. Nemohl jsem trénovat, i když jsem chtěl, nebylo by to k ničemu. Možná jsem neměl tak dobrou fyzickou kondici, jako ty Wilsonová, ale jen proto, protože jsem k tomu neměl příležitost. Bolelo mě se dívat na to, jak všichni trénují, musel jsem si najít výmluvu, proč nechci být v nebelvírském famfrpálovém týmu. Samozřejmě Dvanácterák mě hned prokouknul a musel jsem vyklopit pravdu, stejně jako teď tobě," uchechtl se.
,,Tak proč tedˇ?" zeptala jsem se.
,,Utekl jsem z domova. Šel jsem za Jamesem. Jeho rodiče mě přijmuli jako vlastního, nedokážu ani říct, jak moc jsem za to vděčný. Ale konečně jsem měl šanci létat na koštěti, trénovat," šťastně vydechl a zadíval se směrem k nebi.
,,Takže, když jsem tě popichovala, že nemáš žádnou fyzickou kondici, že se nedokážeš udržet na koštěti, a proto komentuješ famfrpálové zápasy," těžce jsem polkla knedlík v krku.
Cítila jsem se opravdu provinile, v očích se m zatřpytily slzy. Black si toho musel všimnout, jelikož mi povzbudivě stiskl ruku.
,,Nevyčítej si to Wilsonová, nikdo to nemohl vědět. Ani ty. Komentoval jsem famfrpál, protože to byla možnost, jak být famfrpálu, co nejblíže, když jsem nemohl létat," řekl.
,,Mohl sis půjčit nějaká školní košťata," řekla jsem.
,,Mám Jamesovo staré, ale nemohl, neměl jsem dostatečný trénink a když jsem na koštěti naposledy seděl v osmi letech, nemohl bych si na koště sednout po sedmi letech jako by se nechumelilo. A navíc chodil jsem se ptát, jestli jsou na půjčení školní košťata, abych si mohl zalétat, ale nikdy nebyly."
Cítila jsem se hrozně, cítila jsem, jak se vina po každém jeho slově do mě zahryzává čím dál tím víc.
,,Moc mě to mrzí Blacku," špitla jsem.¨
,,To nemusí," řekl a jemně se usmál.
,,Ale ano, tolik hnusných věcí jsem ti řekla, ani by mě nenapadlo, že si je budeš brát tak moc k srdci," slzy mi vhrkly do očí a Black mi je palcem setřel.
,,Wilsonová, všechny tvoje výtky, urážky jsem si nebral k srdci, ale přemýšlel jsem nad nimi. Bylas jediná, která přišla, nepropadla mému kouzlu a dokázala mi pěkně nakopat zadek i přede všemi," uchechtl se a já musela taky. Zlatý starý časy.
,,Vždycky jsi bránila holky, ke kterým jsem se já choval jako vůl, a přestože jsi mě nenáviděla, jen kvůli Jamesovi si se mnou dokázala trávit čas, protože jsi věděla, že James je v daleko těžší situaci, než ty a já. Nebála ses mi říct, co si o mně myslíš, a přestože jsi mě nenáviděla, nikdy tě ani nenapadlo se pachtovat s mou povedenou sestřenkou. Choval jsem se k holkám jako ke kusu hadru," řekl.
,,Ale já ke klukům taky Blacku. Nikdy jsem žádného z nich ve skutečnosti nemilovala. Nikdy. Využívala jsem je a taky se za to cítím dnes provinile, ale možná taková prostě jsem. Nikdy jsem se od tebe zas tak moc nelišila, sice jsem s klukama chodila, ale spala jsem s nima, aniž bych je doopravdy milovala. Jakým způsobem se to lišilo od toho, že ty jsi vytíral s holkama podlahu?" řekla jsem.
,,Nikdy jsi jim nezlomila srdce. Nechala si je, ať ho oni zlomí tobě, nebo jsi je dokázala přesvědčit o tom, že jim za pláč nestojíš. To byl ten rozdíl. Ohlížela si se na to, jak se cítí, to já nikdy nedělal," řekl Black pomalu a já jsem k němu stočila svůj uslzený pohled.
,,Možná Blacku, ale stejně jsem je využívala. Někdy si říkám, že zrovna já jsme neměla právo tě peskovat za to, že holkám lámeš srdce a máš je na jednu noc, když jsem prováděla skoro to samé s klukama."
,,Měla jsi na to právo, já nikdy neměl vztah, tys ty vztahy s nimi udržovala, i když jsi je svým způsobem využívala. Byla jsi daleko lepší, než jsem byl já. A každou svojí urážkou, výtkou, žertem jsi mě měnila Wilsonová, i když jsi mě nenáviděla, měnil jsem se díky tobě k lepšímu. Stával se ze mě lepší člověk," řekl a s něhou v očích se na mě podíval.
,,Co se stalo před šesti lety?" zašeptal.
,,To ti nemůžu říct."
,,Tak proč jsi sem dnes večer přišla?"
ČTEŠ
Wilsonová? Dej mi pokoj, Blacku.
Fanfiction,,Pohni Blacku, nehodlám tady s tebou trávit celou noc," opáčila jsem. ,,Myslím, že Katie Wilsonová z pátého ročníku by s tebou nesouhlasila," vyzývavě se na mě usmál. ,, Katie Wilsonová z šestého ročníku by se mnou souhlasila a ještě by k tomu přih...