Yorum Yapmayı Unutmayın❤️❤️
———
Sabah uyandığımda kendi yatağımdaydım ve gördüğüm ilk manzara dolabıma göz gezdiren, bazı kıyafetlerimi yanında ki adamın eline veren Derek'ti."Ne yapıyorsun" diye sordum ayağa kalkarken. O ise bana dönmeden "dolabını adam ediyorum" dedi.
Hızla adamın elinde ki kıyafetlerimi almayı denedim ama imkansızdı. Adam sanki altınlarını çalıyormuşum gibi sıkı sıkı tutuyordu kıyafetlerimi. En üstte ki mavi tişörtü alıp yatağa koyduğumda adam tişörtlerimi de alıp odadan çıktı.
Dolapta tek bir şey kalmıştı. O da benim kırmızı hırkam...
"Buna gerek yok Derek. Bir sene için masraf yapma istersen. Kıyafetlerimi getirir misin lütfen?"
"Hayır"
O dışarı çıkarken gözüm saate takıldı. Daha altıydı. Neden bu saatte kalkmıştı ki.
Arkasından yürüdüğümde nerdeyse çöller barajlar geçiyormuş gibi uzun bir koridor geçtik. Derek'in odası olmalıydı. İçeri girdiğinde bende utanma duygusunu hiç bilmiyor edasıyla içeri daldım. O da beni umursamadan üzerine eşofman takımını giydi.
"Nereye gidiyorsun" dediğimde suratıma fırlatılan başka bir eşofman takımıyla sustum.
"Giy onları. Dışarı çıkacağız"
"Ama"
"Ama yok Stiles dediklerimi yap"
Kafamı sallayıp odama gittim ve üzerimi giyinip çıktım. Derek benden daha uzun, daha kiloluydu. Yine de tişörtte, hırka da, eşofman altı da tam gelmişti. Aşağı indiğimde bana bir de spor ayakkabısı uzattı. "Beni takip et" der demez koşmaya başladı. Ben koşarak onu takip ederken o gayet normal bir şekilde koşuyordu. Bir stada girdiğimizde orda da koştuk. Derek tek bir ter damlası bile damlatmadan koşarken benim yavaşlığım yüzünden aramız giderek açılıyordu. Boğazım kuruduğunda kendimi yere bıraktım. "Sen devam et" diye bağırdım. "Beni bırak"
Derek ciddi bir ifadeyle koşarak yanıma geldi ve beni beklemeye başladı. Onunla göz göze geldiğimizde ellerimi iki yana açtım "su yok mu"
"Kendine su almadın mı cidden"
"Nereye gittiğimizi söylemedin ki"
Derek alaycı bir şekilde güldü ve eliyle üzerimi gösterdi. "Koşu kıyafetleri giyiyorsan nereye gidiyor olabilirsin lülekafa"
"Bak bak bak. Bana bir daha hakaret edersen senin tüm takımlarını yırtarım anladın mı egoist"
"Düzgün konuş"
"Sende düzgün konuş. Lülekafaymış, sensin lülekafa"
Koşmaya başladığımda Derek'in sert adım seslerini arkamda duydum. Daha da hızlandığımda o da hızlandı. Derek Hale beni kovalıyordu.
Aniden durduğumda bana çarptı ve yere düştü. Büyük bir kahkaha attığımda sinirle ayağa kalktı. "Ne yaptığını sanıyorsun sen"
"Nasıl da düştün ama"
"Komik değil Stiles"
Etrafa göz gezdirdiğimde birkaç kişi koltuklarda oturup telefonlarına bakıyordu. "Burda neden kimse yok" diye sordum. Derek üzerini çırpıyordu.
"Sabahın altısı olduğu için"
"Neden sabahın altısında buradayız o zaman"
"Uyanmıştın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Pasta
FanfictionStiles Stilinski ünlü bir pastacı. Hale şirketine girmek için tek şansı şirketin patronu hiçbir şey beğenmeyen Derek Hale'ye pastalarını beğendirmek...