Yorum Lütfen teşekkür ederim
------Elim uzanmasa da yanağına,
Kokun terletmese de beni
Benimle ölsen keşkeDerek elinde ki bira şişesiyle bir yandan kapalı televizyonu izliyor, bir yandan yanında ağlayarak kendisiyle konuşan Stiles'ı bakmadan dinliyor, bir yandan da yedinci evin şarkılarını dinliyordu.
Neden bu kadar durgundu gayet iyi biliyordu, Stiles elinde ki şişeyi alıp yere attığında soluk yeşillerini ona çevirdi. "Sana diyorum Derek, beni dinle"
"Yapabileceğimiz bir şey yok"
Yavaşça ayağa kalktı ve dolaptan başka bir şişe bira alıp Stiles'ın yanına oturdu. Stiles "Sana burdan gidelim diyorum" diye bağırdığında Derek ağlayan Niall'a kulak kabarttı.
Saat gece üçtü. Derek öylece gelmiş uyuyan Stiles'ın kulağına fısıldamıştı. Fakat Stiles'ın numara yaptığını kendisini ittiğinde fark etmişti.
Stiles hırsla Derek'i omuzlarından sarstı. "Derek, eğer sen hapise girersen ben ne yapacağım hm? Niall'a nasıl bakacağım. Kaliforniya'ya dönelim."
"Kaçarsam daha kötü olur Stiles. Şimdi oğlunu buraya getir. Korkmuş olmalı"
Stiles elini alnına götürdü ve sinirle ileri geri yürüdü. Derek ise soluk yeşillerini tekrar ona dikti. "Niall'ı getir dedim!"
Stiles, Derek'in bağırmasıyla ürküp koşar adım ağlayan oğlunu kucağına aldı. "Geçti bebeğim. Bir şey yok. Baban burda"
Niall ağlamaya devam ederken koşarak aşağı indi ve Derek'in yanına oturup Niall'ı ona uzattı. Derek sakince bebeği kucağına aldığında alnına bir öpücük bıraktı. Niall sihir gibi aniden susunca Stiles onları izlemeye koyuldu.
"İlerde onun babasının ben olduğumu söyle. Zor günler geçirdiğimizi...Sizi bırakmanın benim kararım olmadığını hatırlat. Arada ziyarete gelirsiniz belki. Ben çıktığımda 10 yaşından büyük olacak"
Stiles ve Derek'in gözleri aynı anda dolduğunda birbirlerine baktılar. Stiles yalvaran bakışlarla kafasını iki yana salladığında Derek onu sakinleştirmek adına dolu gözlerine büyük bir tezat oluşturacak şekilde güldü.
"Jeffrey koyardım ben olsam"
------Gece İki Buçuk (Logan'ın Evi)
Logan başının ağrısıyla ayağa bile kalkmakta zorlanırken kapı çalındı. Evin görevlilerinden biri kapıyı açtığında ayın altında parlayan ateş gibi yeşillerle karşılaştı.
Derek ise umursamaz bir tavırla sonunu getirdiği sigarayı topuğuyla ezerek içeri girdi. "Logan nerde"
"O iyi değil efendim daha sonra gelin lütfen"
"İyi olmadığını biliyorum" dedi Derek gözlerini devirerek "ben yaptım zaten. Şimdi, nerde olduğunu söyle. Sizde evi terk edin."
Kadın korkmuş bir halde yerini tarif ettiğinde Derek sert adımlarla odaya ilerledi. Sonunda içeri girdiğinde kapının çarpış sesini duydu. Görevliler onu dinleyip çıkmıştı.
"İyi günler Logan"
Logan sert bakışlarla ayağa kalktığında Derek'in üzerine yürüdü.
"Sevgilim ve çocuğumu getir" dediğinde Derek yatağın etrafına elinde getirdiği benzin şişesiyle bir çember çizmeye koyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Pasta
FanfictionStiles Stilinski ünlü bir pastacı. Hale şirketine girmek için tek şansı şirketin patronu hiçbir şey beğenmeyen Derek Hale'ye pastalarını beğendirmek...