35. Bölüm

213 28 4
                                    

"B-benim babam kurt değildi"

"Öyleydi ve annemi öldürdü hemde bir hiç uğruna"

Stiles babasının adına utanırken Derek'e karşı hâlâ sinirliydi. Ona karşı büyük bir özlem hissetse de affedemiyordu.

"Fark etmez babamı sen öldürdün"

"Lütfen Stiles eve dön. Kardeşin seni özlüyor, ben seni göremeyince ölüyorum"

Stiles bir süre düşündü. Ona olan sinirini, sevgisinin gerisine atabilir miydi? Onun bir katil olduğunu bile bile onunla aynı evde kalabilir miydi? Kucağında ki bebeğine baktı. Soğuktan burnu kızarmış, kafasında ki tüylü şapkanın içinde kaybolmuştu.

"Niall'ı alır mısın? Ben eczaneye gitmeliyim o sırada düşüneceğim"

"Bende geleyim" diye atladı Derek Niall'ı kucağına alırken. Korkuyordu ona bir şey olacak diye. "Arabada düşünürsün, hava soğuk" Derek'i, kucağında ki bebek hapşırarak onayladığında tatlılığına ikisi de gülümsedi.

"Onu içeri koyabilir miyim"

Derek hızla kafasını salladı ve bebeği Stiles'a vermeden evinin kapısını açtı. Stiles içeri girdiğinde Derek'in kucağından Niall'ı aldı ve soran bakışlarını Derek'e çevirdi.

"Nereye gidebilirim"

"Odana"

Stiles kafasını sallayarak merdivenleri tırmanmaya başladı. "Burası sıcak değil mi bebeğim, çıkaralım montunu" Derek ikisine gülümserken Peter açık kapıdan içeri girip elini, yeğeninin omzuna koydu. "O ölmemiş cidden"

"Tanrı aşkına ne bağırıyorsun?"

"Aloo sana diyorum Stiles cidden ölmemiş, şu an yiyişmeniz falan gerekmiyor mu"

Derek hayal kırıklığıyla kafasını iki yana salladı. "Babasını öldürdüğümü biliyor. Benimle göz teması bile kurmaktan kaçınıyor, evlenmiş hemde Logan'la, bir de bebeği var ismi Niall."

"Ne demek evlenmiş"

"Ya boşver sadece... Büyük yaralar açıyorum Peter, onları kapatmalıyım"

Peter kafasını sallayarak evden çıktı ve Jennie'yi almak adına arabasına bindi. Derek'te Stiles'ın odadan çıkmasını beklerken uzun bir süre sonra gazetelere baktı.

Golden Şirketinin sahibi Derek Hale İspanya'ya açtığı ikinci şirketinin yükselmesiyle dillerden düşmüyor.

Derek hırsla gözlerini devirdi.

Son zamanlarda en çok konuşulan Derek&Stiles çiftinin arası bozuluyor mu?

Sevgilisini yorganla toplayan bir Derek Hale'i Hayal Etmiş miydiniz?

Derek son başlığa girip yavaşça yorumlar kısmına girdi

Kullanıcı 1
Ben biliyordum başından beri, Stiles Derek'e layık biri değil
       
          Kullanıcı 2
         Birbirlerini sevmeleri imkansız. Bir Derek'e bakın, adam Tanrı                                  gibi. Bir de Stiles'a bakın...

Kullanıcı 3
Hayatının hatasını yapan bir Hale

Kullanıcı 4
Neden bu kadar ön yargılı olduğunuzu anlamıyorum. Belki hastadır? Sevgilisi değil ayrıca eşi. Bence çok yakışıyorlar nasıl böyle yorumlar yaparsınız?

Kullanıcı 5
Geçirdiği ameliyatı bilmiyor gibi davranıyorsunuz 😡

Derek hayal kırıklığı dolu gözlerini omzuna dokunan elle Stiles'a çevirdi. Stiles atkısını, şapkasını takmış, montunu giymiş gülümseyerek Derek'e bakıyordu. "Ben gitmeliyim. Niall'ı almak için geri döneceğim eğer uyanırsa çantasına tutturduğum emziğini verir misin?"

Derek ayağa kalkıp başını salladı ve nazikçe Stiles'ın belini tuttu. "Özür dilerim Stiles. Sana layık değilim izin ver..."

"Hayır Derek. Kendim giderim"

Derek ellerini çekip şapkanın kenarından çıkan bir tutam saçı tekrar içine soktu. "Sensiz dakikalar ilerlemiyor Stiles. Anlıyor musun? Sensiz yaşayan bir ölü gibiyim"

Stiles ellerini cebine sokup omuzlarını kaldırdı. "Bende, ama sana sinirliyim. Açık olmamı ister misin?"

Derek kafasını salladı ve gözlerini yere indirdi.

"Hastayım. Sana hastayım Hale. Benim hayatımı kurtardın. Kardeşimin hayatını kurtardın. Ama bir hayatımı da aldın Derek-"

"Lütfen bebeğim, sadece geri dön. Annemin intikamı..."

"... Hayır Derek anlıyorum. Sadece biraz zamana ihtiyacım var. Ben sensiz zaten yapamadım. Çocuk isteyerek değil, Logan isteyerek değil, o ev isteyerek değil, İspanya isteyerek değil..."

"Beni seviyor musun Stiles?"

"Evet. Hemde çok"

Stiles biraz gülümseyip evden çıktı ve kapıyı çarptı. Onun kapıyı çarpmasıyla Niall uyandığında Derek koşarak yukarı çıktı. Niall'ı kucağına alıp Stiles'ın dediği gibi emziği ağzına verdi. Yerinde sallanırken gülümseyip bir eliyle bebeğin yanağını okşadı. Niall ise gülümseyerek Derek'in işaret parmağını eline aldı.

"Ba..ba..ba..ba"

Derek etrafına bakındı ve gülümseyerek sıkıca sarıldı bebeğe. Kendisine baba demişti. Stiles'a ya da Logan'a değil, kendine...

"Oh, bebeğim"
------

Stiles eve döndüğünde kapıyı Peter açtı. Jennie'nin uyuduğunu söylediğinde Stiles kafasını salladı ve bebeğini almak için yukarı çıktı. Kapıyı açtı ve yerde ki gözlerini bebeğini bıraktığı yere kaldırdı. Derek Niall'ı göğsüne yatırmış, bebek, Derek'in işaret parmağını sıkıca tutarken ikisi birlikte uyuyakalmıştı. Stiles bu manzaraya gülümseyip çantayı topladı ve bebeğini almak için uzandı fakat Derek kaşlarını çatıp Niall'ı daha sıkı sardı.

"Derek" diye fısıldadı Stiles. Derek ise kaşlarını çatmaya devam ediyordu. Stiles tekrar Derek'in ismini seslenirken bir yandan da omzunu dürttü.

"Efendim"

"Niall'ı alayım mı?"

Derek'in gözleri aniden açıldı ve kendi üzerine eğilen Stiles'ı gördüğünde önce kucağında ki bebeği kontrol edip sonra yalvaran bakışlarla sevgilisine baktı.

"Lütfen Stiles gitme"
------

Bir Pasta Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin