"Vakit doldu"
"Biliyorum" diyip elimde ki şarap bardağını bir kenara koydum. Onun gibi ellerimi masanın üzerinde birleştirdim. "Yolculuğumuz bu kadarmış"
Derek'i seviyordum hemde çok seviyordum. Bir sene boyunca her on beş günde bir test yaptırmak İçin beni hastaneye kendi bırakıp kendi almıştı. Kiloma bizzat o dikkat etmiş, sigara/alkol kullanmamı sağlamıştı. Okulumun içine girip beni ta sınıfa kadar bırakmıştı. Bir senenin çok riskli olduğunu doktor açık açık söylemişti. Akciğerin bedenime alışamaması sonucu çürüyebileceğine kadar her şeyi apaçık anlatmıştı. Şu an iyi olmam tamamen Derek'in sayesindeydi.
Ben bunları düşünürken Derek bir kutu çıkarıp kağıdın yanına koydu. Dikkatlice açtığında daha dikkatli baktım. İçinde bir alyans vardı.
"Daha önce kimseye ciddi bir şey teklif etmedim ama seninle yaşamak o kadar huzur doluydu ki...Eğer sende istersen Hale soyadını devam ettirir misin? Tabii eğer ettirmek istiyorsan sana bir şey anlatmalıyım"
Hızlıca kalemi elime aldım ve kağıdı imzalayıp ellerimi çenemin altında birleştirdim "anlat" dedim.
"B-ben canavarlar dünyasındanım"
"Oho" diye bir ses çıktı ağzımdan bir yandan da alyansı takıyordum. "Kont Drakula falan mısın?"
"Ne? Hayır, ben bir kurt sürüsüne aitim"
Şaşkınlıkla ayağa kalktığımda sandalyem devrildi ve titreyen ellerimle kağıdı aldım.
"Adam öldürüyor musun?""Hayır Stiles ben masumum güçlerimi seni iyileştirmek ve kendimi savunmak İçin kullanıyorum"
"Nasıl beni iyileştirmek için?"
Derek elini yavaşça elimin üzerine tuttu. Damarları belirginleşince orayı gösterdi. "Eğer acın olsaydı damarlarım siyah olurdu ve hepsini alabilirdim"
"B-benim canım h-hiç acımadı"
"Aldım çünkü"
"Sen o yüzden sürekli elimi tutuyordun"
Derek kafasını salladığında yavaşça sandalyeye geri oturdum ve kağıdı bıraktım. "Sonsuza kadar taşırım soyadını" dediğimde kafasını eğip gülümsedi.
———Eve girdiğimizde ilk defa Jen'in evde olmasını umursamıyordum. Koltuğa oturdum ve Derek'i bekledim. Pantolonunu değiştirip altına bir gri eşofman giyip geldiğinde onu süzdüm. Karın kaslarını tişörtün üzerinden görebiliyordum.
Kolunu omzuma atıp yanıma oturduğunda göğsüne kafamı koydum. Kalp atışları düzenli bir şekilde tekrar ediyordu. "Kurt kalbin benim için atıyor mu" diye sorduğumda eğilip dudağıma bir öpücük bıraktı. "Hemde yarısı"
"Diğer yarısı?"
"Jen için"
Aldığım cevapla gülümserken bu sefer ben uzanıp dudaklarına dudaklarımı bastırdım. Eli anında yanağımı bulduğunda kasığına oturup ellerimi ensesinde gezdirdim.
"Seni seviyorum Stiles"
"Bende seni seviyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Pasta
FanfictionStiles Stilinski ünlü bir pastacı. Hale şirketine girmek için tek şansı şirketin patronu hiçbir şey beğenmeyen Derek Hale'ye pastalarını beğendirmek...