☆principium☆

4.5K 20 29
                                    

Hej, hej. Możesz być nowym czytelnikiem, którego przywiodło tutaj pragnienie przeczytania historii z ulubioną postacią, bądź stałym bywalcem, którego nie rozumiem, jak może czytać te wypociny. Jednak chciałbym każdemu wyjaśnić na sam początek, jak mówi tytuł w przepięknej łacinie, kilka spraw. 

Jeśli chodzi o zamówienia. Owszem, przyjmuję, jednak musicie wiedzieć, że może minąć sporo czasu, zanim zostanie zrealizowane. Do tej książki wracam zawsze, gdy potrzebuję wyładować emocje, a zależnie od mego samopoczucia, nie każda postać pasuje. Do osób, którym nadal zalegam z zamówieniami - spokojnie, zostaną napisane. Wtedy, gdy wasza postać postać podejdzie pod mój humor. 

Jest zmienny. Doczekacie się więc shota w ciągu dwóch godzin bądź dwóch lat. 

Dostawałam już sporo zamówień od fanów anime i mang, o których w życiu nie słyszałam bądź nie oglądałam. Dlatego też daję wam link do mojego konta na MyAnimeList, jakbyście byli zainteresowani to możecie przeglądnąć:

https://myanimelist.net/profile/widmo__

Jeśli link nie działa, po prostu wpiszcie nazwę - widmo__

Jeśli mielibyście uwagi co do treści, możecie śmiało pisać. Krytyka czy pochwały, przyjmę wszystko. Człowiek się uczy całe życie, często nie zauważa własnych błędów, więc gdyby coś wam się nie podobało, zwracajcie na to uwagę, ogarnę temat. 

Podkreślić bym chciała, że wolę nie pisać stricte tak zwanych lemonów. Nie czułabym się komfortowo publikując to, patrząc na to, że na wattpadzie zbiera się coraz to więcej osób w młodszym wieku, więc wolałabym nie pisać dokładnych opisów scen seksualnych. Poza tym, nie mam w tym doświadczenia, czemu miałabym opisywać coś, czego w życiu nie doświadczyłam? Mogą pojawić się jednak wspominki lub nawiązania do tego typu spraw. 

Oprócz tego nie mam tutaj tematów tabu. Pojawiają się wszelkie treści, od miłych do niezbyt odpowiednich dla każdego. Chcę w ten sposób pokazać, że życie posiada wiele stron, nagłośnić problemy społeczne. Staram się na początku każdego rozdziału wspominać o treści, która skrzywdziłaby niektórych, więc proszę, czytajcie uważnie.

Wszystko publikowane jest nieregularne, nieważne jak bardzo staram się trzymać jakiegokolwiek kalendarza publikowania, więc cierpliwości. Z góry przepraszam, taka moja natura. 

Jeśli czegoś ode mnie potrzebujecie, to radziłabym pisać w komentarzach, powiadomienia ze skrzynki odbiorczej na wattpadzie od zawsze mają problem, przez co się nie wyświetlają. 

A ci co mnie mają na discordach, instagramach, messengerach - wiecie gdzie bić.

To chyba wszystko, o czym chciałam wspomnieć. Dzięki za przeczytanie tego. 

Do zobaczenia!



|| O N E  S H O T S ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz