Ostatnio Fairy Tail mnie wciągnęło, więc postanowiłam napisać shota z głównym bohaterem. Chciałam również uczcić 100lecie niepodległości, więc... wyszło TO.
❤♡
"Niepodległa, niepokorna
zawsze była, będzie, jest.
Uskrzydlona bielą orła,
bije rytmem naszych serc.
Niepodległa, niepokorna już nie zniknie nigdy z map,
Bo jest nasza, bo jest wolna,
bo na imię Polska, Polska ma"Polska, 11 listopad 1918.
Wszędzie był płacz... Ale szczęścia, czy smutku? Ludzie krzyczeli... Ze szczęścia, czy rozpaczy. Chaos... Ale spowodowany radością, czy strachem?
W całym tym zamieszaniu była młoda [t/i] [t/n]. Nie miała łez w oczach, ani nie krzyczała. Jej oczy były utkwione w oczach Natsu Dragneela. Pomimo braku okazywania emocji za pomocą łez czy gestów, jej oczy płonęły szczęściem.
- Wróciłem, [t/i] - uśmiech Natsu, który widziała ostatnio w 1914, gdy wybuchła wojna, przywrócił wspomnienia.
Jako iż mieszkali w zaborze austriackim, musiał on walczyć w ich wojsku. Dziewczyna doskonale zdawała sobie sprawę, że będzie musiał walczyć przeciw braciom. Miał przyjaciół u innych zaborców. Nie chciała pytać, czy się spotkali.
- Udało się... - jedna, malutka łza spłynęła po jej policzku.
- Płacz. Jesteśmy wolni. Masz prawo - oparł się o jej czoło i sam zaczął płakać ze szczęścia. - Jak brakowało mi twojego ciepła.
[T/n] wiedziała, że zacznie płakać. Była dumna, że po tych 123 latach wreszcie wrócą na mapy. Polska znowu będzie istnieć. 11 listopada na długo pozostanie w pamięci ich wszystkich.
- Jesteś moim... Nie - potrząsnęła głową i spojrzała raz kolejny w jego oczy. - Jesteś naszym bohaterem.
Pomimo, że nie wiedzieli, kiedy będą mogli naprawdę zacząć cieszyć się prawdziwą wolnością, byli szczęśliwi już teraz. Mieli siebie. I to w wolnej Polsce. Kraju, który wycierpiał tak dużo. I teraz się podnosił.
Spojrzeli w niebo. Wszyscy, którzy zginęli w walkach o ten dzień, musieli wiedzieć, że ich śmierć nie poszła na marne. To oni przyczynili się do tego.
Natsu pocałował delikatnie dziewczynę i wyszeptał:
- Żyjmy... Żyjmy razem w niepodległej.
❄❄❄
Jeszcze raz - Kocham cię kobieto za Natsu w mundurze Safira_StarDragon
CZYTASZ
|| O N E S H O T S ||
FanfictionBo czasami rzeczywistość nam nie wystarcza, więc trzeba zatopić się w świecie fikcji pełnej ukrytych marzeń.