Глт. 3-то лице
- Не! Отново! - извика Чонгкук на групата качулати момчета и момичета, които с болни мускули и разтреперени тела се изправиха от земята за стотен път. Силните им пъшкания от скованите им мускули и разтегнати сухожилия изпълниха влажния въздух в изоставената сграда. - Сериозно ли ще се откажете сега?
- Правим това всяка сутрин по 2 часа - възкликна задъхано момче, чието лице бе прикрито от червена качулка.
- А вечер по 3 - довърши женски глас от другата страна. Зелената качулка се изправи едва-едва на разтреперените си крака и додаде: - Едва си стоим на краката, а скоро тръгваме на училище. Родителите ми не спират да ме питат кога ще се подготвям за изпитите.
- Мислех, че сте ваканция - отвърна Чонгкук, сякаш не чу останалото.
- Пф - изпръхтя жълтата качулка, който чак сега реши да се надигне от земята. - Ебати ваканцията.
Останалите качулати последваха примера му и всички се наредиха пред Чонгкук. Асасина въздъхна и скръсти ръце.
- Седнете - мигом всички се строполиха на влажния цимент. Пред Чонгкук стояха групичката от млади мъже и жени доброволци за курсовете по бойни изкуства на Кай. (ако не се сещате - глава 7) Когато Чонгкук ги видя за пръв път, те се упражняваха със заучени хватки за атака и самоотбрана. Откакто обеди Кай сам да поеме обучението им уменията на групата значително се подобриха. В рамките на три месеца четиринадесетте младежи стигнаха от заучени хватки по двойки, до боравене с всякакъв вид хладно оръжие срещу повече от един човек. Това за гимназистите и студентите беше изключителен напредък. Тренираха всеки ден по два пъти - преди и след училище. Понякога Чонгкук ги освобождаваше от първите часове и по време на тренировките им преподаваше материала от училище. Никой от групата не успя да разбере как асасина бе успял да убеди директора и учителите да напускат часовете така спонтанно, но след време се отказаха да търсят отговор.
За три месеца Чонгкук успя да превърне четиринадесет талантливи и упорити деца в асасини от второ ниво. Някои от тях дори на трето. Тийнейджърите още не знаеха това, но асасина усети, че сега е момента да им съобщи мотивите си да ги обучава. Но първо - урока.
- Да вдигне ръка този, който се е опитвал да намери отговор на въпроса - Защо точно аз ви обучавам и защо влагам толкова усилия във вас? - Всички вдигнаха ръка без да се замислят, което накара Чонгкук да се разсмее гласно. - И защо никой от вас не ме пита до сега?
YOU ARE READING
The real devil (Jikook)
FanfictionЧон Чонгкук, последният оцелял от фамилия Чон, след кръвопролитната война между асасини и тамплиери. По време на войната, той бива отвлечен от тамплиерите и закаран далеч от семейството си, в отдавна превзетата от тамплиерите крепост в Масиаф. Там...