13 Глава

238 17 1
                                    

Глт. Репортер (този, който Кук ограби)

Слязох от таксито и се затичах към телевизионното студио с тефтера ми в ръка. Преди половин час, на вратата на апартамента ми се позвъня и щом отворих нямаше нищо, но... тефтера, който качулатия взе преди няколко дена, беше пред вратата. Веднага щом прочетох съдържанието, побягнах към работното ми място.

Отворих вратата на офиса на шефа ми и задъхано казах.

- Той ми върна тефтера - вдигнах тефтера и го подадох на шефа ми, който седеше на стола зад бюрото си. Очите му се задвижиха от ляво на дясно четейки дългото съобщение. Накрая вдигна глава, изправи се рязко и на висок глас се провикна.

- Имаме сензационна новина!

Тъй като вратата беше отворена, служителите в коридора се обърнаха с интерес към разговора ни. Шефа ми подаде тефтера и ме изпрати да го предам на сценаристите за сутрешните новини.

Глт. Чонгкук

Седя с Кай на дивана и чакам сутрешните новини с нетърпение. След няколко минути чакане, най-накрая новините започнаха. Говореха главно за икономиката на държавата и спорта. Чаках и чаках, и... ето го.

- Извънредни новини. Относно случая с мистериозния убиец в квартал "Банлангун" (Бунтовници на корейски). Тефтера, откраднат от нашият репортер преди няколко дни, преди няколко часа бе оставен пред вратата на служителя ни. В тефтера има рисунка, както и послание.

Тогава другия водещ започна да говори.

- Ето и посланието - мъжа взе лист и започна да чете. - Аз съм подобие на онези хора, които вие поробихте и въпреки това се страхувате от тях. Казвам подобие, защото аз съм нещо повече от тях. Аз не спазвам закони, не се прекланям пред никой, не седя в ничии рамки, не се помирявам или примирявам с враговете си, не служа на ничия воля, освен на собствената си. Аз не съм най-лошият ви кошмар или вашето проклятие, нито пък божие наказание. Не съм човека, който ще сънувате в кошмарите си и няма да бъда вашето определение за страшен психопат. Аз съм унищожител и създател почти едновременно. Аз съм определението за нестихваща ярост. Аз създавам законите. Аз пречупвам рамките на свободомислещите. Аз създавам нови страхове и фобии. Аз създавам кошмарите ви. Аз унищожавам човечността в хората.

The real devil (Jikook)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ