29 Глава

152 16 11
                                    

*Кратки разяснения - мостик се нарича мястото, от което се управлява кораба, надстройка е всяка постройка, която е изградена върху палубата, палуба е това, което разделя корпуса от надстройката, а в корпуса са всички помещения, които са под палубата, като естествено, те са на етажи.*

Глт.  3-то лице

Дали беше от постоянното лашкане или от алкохола, който бе изпил, не знаеше, но знаеше едно...

  - Щом приключим с това, никога повече няма да се кача на кораб - каза Бамбам и повърна още веднъж в тоалетната. Лиса се засмя и го потупа по гърба, клатейки глава. След около 10 минути Бамбам се почувства по-добре и двамата се заизкачваха към надстройката, за да се присъединят при останалите в мостика. 

Ако случайно се чудите какъв е този кораб, е, ами да кажем, че в буквалния смисъл те са тръгнали на война. Кораба им бе Военно транспортен кораб с капацитет, позволяващ превоз на няколко тона снаряди или няколко стотин души. А пък, ако случайно се чудите как са се сдобили с него, нека ви кажа, че Дявола е много добър в убеждаването... и изнудването. Капитан Чон в началото мислеше, че ще е най-добре да вземе някакъв риболовен кораб, но тогава се сети, че той няма как да побере толкова хора, колкото си мислеше, че ще се са оцелели. Затова заедно с Вернон и DK някак успяха да намерят неизползваем военен кораб и меко казано си го присвоиха. Самия кораб е с достатъчно голям капацитет и е добре оборудван и тъй като те нямаха намерение да стрелят с бомби и снаряди по острова, не им се налагаше да се разделят, за да наблюдават и следят всяко нещо случващо се в системата за управление на кораба. Чонгкук беше наясно с тази система, защото все пак той е военен генерал и града, в който живее има пристанище, а държавата му има и флот, пък и баща му беше генерал на Корейската флотилия. И така сякаш беше лектор във Военноморското училище, той обясни най-важните неща за управлението и безопасността на кораба. На останалите им отне малко време, за да схванат всичко, особено когато повечето бяха леко подпийнали. 

  - И ако на някой му стане лошо като на Бамбам - Чон посочи връщащия се Бамбам в стаята. - То най-добре да пийне няколко чаши уиски, защото морската болест не я ебе в коя част на кораба се намирате и какво хапче ще изпиете.

Всички се засмяха на изказа на капитана. Повечето от тях в последствие бяха разбрали, че Дявола се шегува през по-голямата част от времето, а през останалото спи, както бе казал самия той. 

The real devil (Jikook)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang