22 Глава

250 12 0
                                    

Глт.  3-то лице

Какво е щастието?

Ако питате Джимин, той би се замислил и след това ще ви отговори с простичко „не знам". Макар и усмихнат през повечето време, Джимин все още не е намерил отговора на този въпрос, но от тази вечер започна бавно и подсъзнателно да го намира. Въпреки че не би признал, ако го намери. Първо би се уверил на 100%, а може би дори би намерил и доказателства и чак тогава би отговорил на въпроса. До такава степен го е развалил живота - не вярва дори и на самия себе си, когато става дума за чувства. В живота му като син на многоуважавани асасини той винаги се е стремял към съвършенство, макар и на млади години. В живота му като затворник той винаги се е стремял да не показва своите слабости, своите чувства и своите страхове. В живота му като гангстер или по-скоро водач на банда, той винаги се стреми да показва своя авторитет, своята сила, своята увереност и никога да не показва колебание за решенията си. Тогава какво става, когато загуби контрол?

Какво е щастието?

Ако питате Чонгкук, той би ви цитирал на момента стотици цитати от книги, вестници и списания. Но никога не би казал собствения си отговор. А ако го питате „Какво е щастието за самия теб?", той също би се замислил като Джимин, но неговия отговор отново ще бъде дълъг и завъртян по най-философския начин, за който можете да се сетите и докато говори, и говори, вие ще се откажете да слушате и той знае това. Всъщност той винаги ще има отговор на всеки въпрос, който му бъде зададен, но той не би го казал без да се увери, че човека отсреща ще приеме отговора му. Той е твърдо убеден, че няма нужда някой да знае какво мисли или чувства, стига той самия да познава и приема себе си. До такава степен го е развалил живота - затворен в собственото си съзнание с един единствен глас, който винаги би приел чувствата и мислите му и никога не би го отхвърлих. В живота му като биологичен феномен той винаги се е опитвал да пренебрегне това, че е по-висш от хората. В живота му като затворник той винаги се е опитвал да защитава хората около себе си и никога да не склонява глава. В живота му като гангстер или по-скоро асасин, той винаги е следвал принципите си да защитава по-слабите и невинните, като се стремял да стои настрана от „Целта оправдава средствата". Тогава какво става, когато загуби контрол?

В момента двамата мъже танцуват, пеят, викат и се смеят, заобиколени от огромна тълпа хора, подражаващи на техния пример, част от които са и техните приятели. Откакто излязоха от караоке стаята не са спрели да се забавляват заедно в техния новооткрит малък свят. През половин час се връщаха на масата си, за да си починат и пият от изгарящите гърла напитки. Чонгкук би описал сегашното си състояние с откъс от текст на българска рап песен - „Имам кръв в алкохола, леко клати ми се стола. Чаши по бара - фиеста, бърз съм като чичо Фестър. Черен дробе, съжалявам, но така се забавлявам.". Би казал същото и за Джимин, но всички знаем, че Чон не би се спрял на първото шише водка... или на второто. 

The real devil (Jikook)Where stories live. Discover now