Глт. 3-то лице
Варна, България - 20 декември 2021г. 22:34ч.
Изнервения тийнейджър отвори силно огромната царствена врата на най-голямата спалня в целия дворец и я затръшна зад себе си. Огледа се внимателно по навик, въпреки, че знаеше, че откакто баща му замина никой не е влизал в тази стая, дори икономите. Стаята бе заключена, а ключа се пазеше само и единствено от младото момче. Йосанг с бързи крачки се запъти към лавиците с книги на баща му и без да се бави дръпна една със заглавие „Изкуството на войната". Тежките редове с книги се разместиха почти безшумно и разкриха много по-малка стая осветена от матови червени лампи. След като влезе изхода се затвори толкова плътно, сякаш стената никога не се е разделяла.
Йосанг влизаше за хиляден път тук, беше научил кое къде се намира наизуст, както и с всичко в дома му. Седна на бащиния си стол и чрез гласова команда активира Алто.
- Здравейте, млади господарю! - с почти човешкия си глас поздрави изкуствения интелект.
- Покажи план „А" на баща ми - без да се офлянква каза Йосанг.
- Разбира се, сър - четирите стени се превърнаха в изключително сложна мрежа от снимки и информация, заменящи явно изкуствените картини и рафтове закачени по стените. Всъщност, единствените материални неща в стаята бяха бюрото, стола, лампите, принтера на бюрото и златния химикал. Всичко останало бе холограма, която само чрез команда можеше да промени интериора и дори чрез илюзия да направи стаята по-голяма или по-малка отколкото всъщност е.
Йосанг проследи хронологично подредената информация и се спря в единия ъгъл на стаята, там където написаното ставаше все повече и повече.
- Този кучи син! - Изкрещя той, забивайки юмрук в стената и проби частично холограмата с ръка.
- Не разбирам какво се случва сър, бихте ли ми обяснили? - С престорена любезност попита Алто и Йосанг ядосано започна да крачи из стаята, докато обясняваше.
- Току що чух Юнги хьонг да обсъжда с Намджун хьонг някакъв съмнителен кораб, който се движел право към Азия.
- И? - Алто го подтикна да продължи.
- И тъй като Юнги хьонг е министър на отбраната, чрез връзки е разбрал чии е този кораб и какво съдържа - гласа на Йосанг постепенно започна да си извисява, стигайки почти до яростно крещене. - Кораба пренася контрабандни оръжия и експлозиви, а крайната му точка е Южна Корея.
YOU ARE READING
The real devil (Jikook)
FanfictionЧон Чонгкук, последният оцелял от фамилия Чон, след кръвопролитната война между асасини и тамплиери. По време на войната, той бива отвлечен от тамплиерите и закаран далеч от семейството си, в отдавна превзетата от тамплиерите крепост в Масиаф. Там...