Глт. Чонгкук
Стоях пред вратата на Кай и чаках да я отвори. Преди няколко минути му казах, че трябва да поговорим, той каза, че не може, защото има работа, но го убедих с това, че е важно, изключително важно. Защо не знам, че не са 5 години, а 15? След минута отвори врата, но аз просто влязох без да казвам нищо и седнах на дивана в хола. Той седна пред мен и започна да казва нещо, но бързо го прекъснах.
- Ще ти разкажа нещо, а ти ще слушаш и няма да ме прекъсваш, за да се върнеш към работата си по-скоро. Става ли? - Той кимна и посочи с ръка да продължа.
- Просто ме слушай и накрая ще ти задам няколко въпроса - кимна отново и започнах с това което имах да кажа. Няма да увъртам и ще карам направо.
- Години наред се допитвах до Източната федерация на асасините или по-точно - Южна Корея, но те така и не отговаряха, дори не връщаха обратно писмата, които изпращах. Накрая се отказах, разбрах, че съм останал сам, въпреки че аз съм част от Източната федерация и тяхно първо правило, както и на всички федерации, е да защитават членовете си, независимо от тяхната възраст или местоположение. Дори и на Северния полюс да си, те трябва да ти помогнат ако си в безизходица. Западната федерация ме отхвърли и каза до се спасявам сам, защото тогава бях голяма отрепка, но щом видяха резултатите от усилената ми работа си промениха решението. Успях да напусна Южната федерация по незаконен път и без нейното съгласие или знание, но не се преместих при западните асасини, а реших да остана сам. Наскоро Западната федерация се раздели на области или по-точно - кланове, като естествено има и съвет, който само узаконява действията на владетелите и сключва събрания между владетелите. Преди Европа се делеше на посоките на света, но сега е на области наименувани от съответния клан, който властва там. Португалия, Испания и източните части на Африка плюс Египет, нищо, че не са част от Европа, са но Огнените и областта се нарича "Обгорените земи". Великобритания и северните части на Европа са на брата на владетеля на Огнените земи и областта се нарича "Заледните земи" или "Ледените земи". В централна Европа са Орлите и областта им се нарича " Орловите планини". Италия и Франция се контролират от Вълците и наименованието на областта е "Вълчата барлога". Знам, знам, тъпо е, но така са решили. Гърция и всичките й острови, включително Кипър, са на Мечките и областта се нарича "Мечите гори". И накрая моята област. Въпреки, че не съм част от Западната федерация са ме отбелязали на картата, защото все пак земите ми са в Европа и съвета може да прилага законите си над мен. Моята област е целия Балкански полуостров, без Гърция, като включва и Европейската част на Турция и южните части на Ромъния. Моята област се нарича "Гладиаторските земи" и сигурно се подсещаш как се казва клана ми ако не, казва се Гладиатори. Така, до тук разбираш ли какво ти говоря? - Попитах го след като казах всичко това без почивка.
STAI LEGGENDO
The real devil (Jikook)
FanfictionЧон Чонгкук, последният оцелял от фамилия Чон, след кръвопролитната война между асасини и тамплиери. По време на войната, той бива отвлечен от тамплиерите и закаран далеч от семейството си, в отдавна превзетата от тамплиерите крепост в Масиаф. Там...