Глт. 3-то лице
- Къде беше - попита леко притеснено Джимин Чонгкук.
- О, минах през тоалетната - отвърна усмихнато Чон. Джимин кимна и му каза да почака малко в колата, а след това се приближи до линейката, в която бяха Канг У, сестричката му и баща му.
- Имаш два часа, после ще мина да те взема от болницата, за да обсъдим нещата - каза направо Джимин. - Там е Кай, обясни му какво се е случило, докато Темин преглежда баща ти и сестра ти.
- А ти? - Попита притеснения прокурор, ръцете му още трепереха от развилата се преди по малко от 30мин екшън сцена.
- С Чон ще отидем в къщата на Югьом - хладнокръвно отвърна Джимин, както обикновено.
- Чон? Това... Чакай, този с татуираното лице е асасина, за когото всички говорят? - Озадачено възкликна Канг У. Още повече се изненада, че не го разпозна. - Как не го разпознах, та той отскоро започна даже да ми помага.
- Да, знам, той спомена по-рано.
- Но... не знаех, че лицето му е така дяволски татуирано - предпазливо и с лека нотка на отвращение каза Канг У. Джимин не отвърна, а само се сбогува с него и екипа от лекари, и се върна в колата, където го чакаше Чонгкук.
- Аз пък го харесвам - прошепна на себе си той преди да отвори вратата и да седне на шофьорското място. Седяха в неочаквано напрегната тишина, докато гледаха как линейката тихо се отдалечава.
- Няма ли да тръгнем след тях - попита Чонгкук и извади Джимин от замисления си транс.
- М? А, не, ние отиваме в дома на семейство Ким - отвърна Джимин запали двигателя и бавно потегли.
- На кой? - Чонгкук беше малко изненадан, че вместо да отидат в болницата, за да видят как е Югьом или за да говорят с прокурора, те ще отидат в някаква си къща на някакво си семейство.
- Семейството на Ким Югьом - поясни Джимин и Чонгкук разбра, че не е „някакво си семейство". В колата настъпи още веднъж напрегната тишина, дори радиото не е пуснато, а един от тях не знае откъде идва това напрежение.
- Пропусна още нещо - изведнъж каза Чонгкук и накара Джимин да се обърка. Поради нормалната скорост, с която се движеха Джимин можеше да си позволи да се обърне към гаджето си, за да му хвърли един объркан поглед. - За звездите говоря.
YOU ARE READING
The real devil (Jikook)
FanfictionЧон Чонгкук, последният оцелял от фамилия Чон, след кръвопролитната война между асасини и тамплиери. По време на войната, той бива отвлечен от тамплиерите и закаран далеч от семейството си, в отдавна превзетата от тамплиерите крепост в Масиаф. Там...