Глт. 3-то лице
Очите на полузаспалият Джимин рязко се отвориха при плахите думи, избягали от устата на седящия срещу него Чонгкук.
- К-к-какво? - едва успя да каже, опитвайки да асимилира неочакваната информация.
Чонгкук не можеше да държи повече тайната си, дори не го остави да спи. Затова стана по-рано от по-големия, направи закуска и го изчака да се събуди, за да му разкаже всичко.
- Момчето, за което ти разказвах... Момчето, което наричам скъпоценен лебед - Чонгкук не спираше да гледа Джимин в очите. Знаеше, че той би го предпочел пред това да гледа земята, но и не искаш да изглеждаш слаб пред ангела си. - Той е мой син... биологичен син.
- От кой - в главата на Джимин започват да се нареждат изгубените парчета от пъзела, които търси, за да сглоби живота на любимият си. Очакваше, че Чонгкук крие нещо, но се предполагаше любовник, а не дете. Но не това го притеснява, а по-скоро, че Чонгкук е изневерил на някого с него. Чонгкук мълчеше все още и това хем го ядосваше, хем го натъжаваше. - Отговори ми Чонгкук! Изневерил ли си на някого с мен?
- Не... не съм изневерявал на никого - отговори най-сетне Чон. - Джимин, казах ти, че ти си първата ми любов, не съм ..
- Тогава ми разкажи всичко - Джимин не издържа на напрежението. Колкото и да не искаше да се поддаде на емоциите си, не успя. Очите му лека, по лека ставаха все по-червени и по-червени. Въпрос на време е да се разпадне от болката в сърцето му. Трябваше да разбере историята. - Не ме дръж в неведение, а ми разкажи всичко.
**
15 години по-рано
Глт. 3-то лице
- Чонгкук, довечера сме поканени в дома на семейство Иванови - каза бащата на Чонгкук, Джин Хо. - Ще се запознаеш с голямата му дъщеря Катрин.
- Аппа, аз я познавам вече - отвърна 9 годишният Чонгкук, който стоеше на бюрото на баща си и четеше една от книгите му.
- Не се и учудвам, като знам брат ти на какви места те водеше преди години, сигурно познаваш целия град, че и извън него - каза баща му с насмешка и прелисти нова страница от черната папка в ръцете си. По лицето на Чонгкук също плъзна усмивка, когато се сети за спомените с брат му. - Но в никакъв случай не трябва да казваш на колко години си наистина.
CZYTASZ
The real devil (Jikook)
FanfictionЧон Чонгкук, последният оцелял от фамилия Чон, след кръвопролитната война между асасини и тамплиери. По време на войната, той бива отвлечен от тамплиерите и закаран далеч от семейството си, в отдавна превзетата от тамплиерите крепост в Масиаф. Там...