7 Глава

225 17 0
                                    

Гл. Т. Джимин

Събудих се от звука на алармата. Днес е неделя и днес е първия ми работен ден в близкото кафене. Станах полу умрял, полу жив, защото много ми се спеше и влязох в банята за да направя сутрешната си рутина. Щом излязох си избрах една черна тениска и едни накъсани дънки, погледнах часовника си и беше 7:00 мамка му, Лин ми каза да съм там по-рано, а след малко трябва да отваряме. Взех си телефона и ключовете, и потеглих надолу, но за мой късмет се блъснах в някой и паднах на земята. Имам чувството, че се блъснах в стена.

Видях протегната рака и погледнах нагоре. Това Чон ли е?

- Хайде хлапе, нямам цял ден. - хванах ръката му и ме издърпа с лекота, сякаш бях прашинка. Толкова ли е силен?

- Тук ли живееш? - Въпроса му ме извади от мислите ми. Защо пита?

- Да, наскоро се преместих.

- Сам ли?

- Защо питаш?

- Ами... ако даваш стая под наем... да се нанеса. - Това звучи нахално, но е добра идея. Хосок има още една свободна стая. Ще говоря с него довечера.

- Ще говоря със собственика на апартамента... Ти нямаш ли къде да живееш? Нали си частен детектив, би трябвало да имаш хубава заплата, особено ако работиш в крайните квартали.

- Наскоро дойдох в Корея и още си търся място.

- Тогава, къде спиш?

- В един приятел, но се чувствам, като бреме, затова си търся място. - Говори така, сякаш е предварително подготвен за тези въпроси. И.. мамка му, закъснявам.

- Виж Чон, закъснявам за работа, беше ми приятно, довиждане. - Тръгнах към изхода. Но...

- Чакай Чим. - Обърнах се към него. - Питай приятеля ти, дали стаята ще е свободна за другата седмица. Ако се съгласи ще мога да се преместя в събота.

- Ще говоря с него. Чао. - Защо чак другата седмица? Дали Хоби ще се съгласи? Само не трябва да го запознаваме с Кай, защото е полицай, а Кай не е от най-примерните хора в града. Влязох в кафенето, и поздравих Лин. Минах отзад да се преоблека в униформата и се върнах на тезгяха, където беше тя.

- Е, Джимин, днес, като за първи ден, ще те държа под око, знам, че и друг път си работил на такова място. Но и знаеш за специалните клиенти нали? - Последното го каза много сериозно и кимнах. - Тях няма да ги обслужваш, но просто те моля за дискретност, ако дойдат на проверка онези гадове.

The real devil (Jikook)Where stories live. Discover now