"මම දෑතින් ඔලුව බදාගත්තා.. එතකොට මගේ බනී ඔයා විතරයි හැමවෙලේම මට ඕන මොනවද කියල දැනන් ඉදියෙ. ඔයා එවෙලෙත් මං වෙනුවෙන් මගේ ළඟ ඉදලා..
මම මේසෙට ඔලුව ගහගත්තා.. අක්කා මගේ ඔලුව අතගානව දැනුනා..ඔවු මල්ලි ඔයා ගැන හරියටම අම්ම තාත්තටත් වඩා දන්නෙ ඔයාගෙ බනී බබා තමයි.
"මගේ බනී බබා... ඇයි අක්කා එයා මගේ බනී බබා නම් මට මෙහෙම කරන්නෙ.. අක්කා ඔයා දන්නවා. අපි කොහොමද ඉදියෙ කියල මං ඔයාට අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නෑනෙ..මම මගේ ඇස් රතු කරන් ඇස් වලට එන කදුළු හයිඩ් කරගන්න සෑහෙන උත්සාහයක් දරමින් හිටියෙ.කවුරුවත් ඉස්සරහ මට අඬන්න උවමනාවක් නැහැ කොහොමටවත්.
"ඒ ප්රශ්නෙට උත්තරේ මගේ ළඟ නෑ මල්ලි.ඔයා ළඟමයි ඇත්තෙ. අක්කා මගේ අත අල්ලන් කීවා..
"නෑ අක්කා මගේ ළඟ නෑ.. ඒක චාන්ගා ගාව විතරයි ඇත්තෙ.. ඒත් එදාට පස්සෙ කවදාවත් එයා මට කතා කරන්නෑ අක්කා. මගේ නම්බර් එක බ්ලොක් කරලා. මම කොහොම කොච්චර කෝල් කලත් ආන්සර් කරන්නෑ අක්කා.මගේ මැසේජස් විතරයි බලන්නෙ..ඒත් කිසිම රිප්ලයි එකක් දාන්නෙ නෑ.."
මට ලෙඩක් හැදෙයි අක්කා මෙහෙම ගිහින්.. ඔයාලට මාව බලන්න පිස්සන් කොටුවකට එන්න වෙයි ළඟදිම..
"ඔයාට එහෙම මොනවත් වෙන්නෙ නෑ මල්ලි.. මම මෙහෙම කියනවට මොනවත් හිතන්න එපා.. ඒක හොඳම ක්රමේ නිසා කියනව නෙවේ. අපි බනී අමතක කරල ලස්සන චූටි කෙල්ලෙක් හොයා ගමුද" ඔයාට කැමති කොච්චර ගෑනු ළමයි ඉන්නවද?..ම්ම්ම් එක්කෙනෙක් එක්ක ඩේට් එකක් පටන් ගමුද? ඔයාට ජීවිතේ වෙනසක් දැනෙයි.
"මොකක්" අක්කා මේ හොඳ සිහියෙන් කියනවද? හොඳ වෙලාවට ඔය කතාව අක්කා කීව නිසා හොඳයි. නැත්නම් කීව එකා අදින් පස්සෙ බත් කන්නෙ දත් නැතිව..අක්කට තියෙන ගෞරවය ආදරය නිසා මට අක්කට ඒ විදියට සළකන්නවත් ඒ කීව එකට අක්ක එක්ක තරහක්වත් ඇතිවුනේ නෑ..
"අක්කා අනේ ප්ලීස් ඔය කතාව ආයෙ කවදාවත් මට කියන්නවත් වෙන කා එක්කවත් කියන්නවත් එපා.. ඇත්තමයි ඔයා ඇරෙන්න වෙන කෙනෙක් මට ඕක කීවොත් මම එයාටනම් කණ පුපුරන්න ගහනවා.. මට බනී ගෙනත් දෙන්න බැරිනම් මට වෙන අය ගැන නොකියා ඉන්න අක්කා.. මගේ ජීවිතේ බනී විතරයි. මට වෙන කෙනෙක් එක්ක ජීවිතයක් නෑ.එයා ගෑනියෙක් ද පිරිමියෙක්ද කියන එක නෙවෙ වැදගත්.එයා බනී ද වෙන කෙනෙක්ද කියන එකයි වැදගත්.. අක්කා මගේ අත කිටි කිටියෙ තද කර ගනිද්දි මම් කදුළු පුරවන් කීවා.. අක්කාගෙ ඇස් වලිනුත් කඳුලු වැල් බේරිලා ගියා..
වචනයක් වත් කතා නොකර අපි නිහඬව කෑම කෑව.
"බනී ඊයෙ ආව එක සෝශල් මීඩියා වල වයිරල් වෙනව නේද" එකපාරටම අක්කා ඇහුවම මම ආයේත් වෙයිබො එක ඕපන් කලා..
JE LEEST
Forever Love
FanfictieYIZHAN & ZHANYI FAN FICTION හැන්දෑවෙ දම් පාට බටහිර අහසෙ රත්තරන් පාට ඉර බැහගෙන යන වෙලාවෙ ඒ ඉරේ පාටයි අහසෙ දම් පාටයි එකතු වෙලා ආව දීප්තිමත් එළිය ඔයාගෙ මූණට වැටිල තියෙද්දි මහන්සි වුණත් හුරතල් හිනාවකින් මූණ පුරෝගෙන හෑන්ඩ්ෆ්රී එකත් කණේ ගහගෙන ජොගින් යන ව...